MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
ait ik heb de epic sign op dit moment: Challenge: "Crab Meat" - Kill 10 enemies with a single killstreak reward.
daarvoor had ik Mastadon: Challenge: "Star Player" - Play an entire match with a 5:1 K/D ratio.
en tussendoor omnicide: Challenge: "Omnicide" - Kill entire team (4+) within 10 seconds.

maarre bedankt druton dat je het voor me opneemt:P
ik snap echt niet dat mensen zo'n probleem maken van campers..
het zijn juist makkelijk kills, omdat ze vaak slecht zijn en niet kunnen mikken..
en als ze me wel killen dan boeit niks me meer, sprint ik zo snel mogelijk naar zijn plek en knife ik hem altijd voordat hij ook maar 1 kogel kan schieten..

daarnaast.. over dat 34 - 1 - 1 dat gaat makkelijk.
pak het volgende:
UMP45
Magnum .44

Bling pro (UMP: silencer/red dot en Magnum: FMJ/tactical knife)
Cold Blooded
Ninja pro + silent footsteps.

níemand die je hoort of ziet..
en als mn ammo op is ga ik knifen + magnum, dan komen er vaak nog wel 5 kills bij en dan ga ik verder knifen of een wapen oppakken.. ondertussen heb ik dan allang een pave low en chopper gunner en predator missile gehad, dus dan zit je zó op de 34 kills..
ik sta zo goed als áltijd bovenaan tenzij ik echt mn potje niet hebt, dat is niet zo vaak:P
maarre ruud, ik weet niet op welke console je speelt? maar anders moet je me maar een keer joinen op de PS3..

ait ik heb de epic sign op dit moment: Challenge: "Crab Meat" - Kill 10 enemies with a single killstreak reward.
daarvoor had ik Mastadon: Challenge: "Star Player" - Play an entire match with a 5:1 K/D ratio.
en tussendoor omnicide: Challenge: "Omnicide" - Kill entire team (4+) within 10 seconds.

maarre bedankt druton dat je het voor me opneemt:P
ik snap echt niet dat mensen zo'n probleem maken van campers..
het zijn juist makkelijk kills, omdat ze vaak slecht zijn en niet kunnen mikken..
en als ze me wel killen dan boeit niks me meer, sprint ik zo snel mogelijk naar zijn plek en knife ik hem altijd voordat hij ook maar 1 kogel kan schieten..

daarnaast.. over dat 34 - 1 - 1 dat gaat makkelijk.
pak het volgende:
UMP45
Magnum .44

Bling pro (UMP: silencer/red dot en Magnum: FMJ/tactical knife)
Cold Blooded
Ninja pro + silent footsteps.

níemand die je hoort of ziet..
en als mn ammo op is ga ik knifen + magnum, dan komen er vaak nog wel 5 kills bij en dan ga ik verder knifen of een wapen oppakken.. ondertussen heb ik dan allang een pave low en chopper gunner en predator missile gehad, dus dan zit je zó op de 34 kills..
ik sta zo goed als áltijd bovenaan tenzij ik echt mn potje niet hebt, dat is niet zo vaak:P
maarre ruud, ik weet niet op welke console je speelt? maar anders moet je me maar een keer joinen op de PS3..

Mijn nat type is trouwens 2 geworden nu, dus als het goed is kunnen we elkaar nu wel inviten :)

oke nice, nja komende week ben ik niet online..
ik heb nu de afgelopen dagen keihard lopen bikkelen voor de tentamens..
maak ik zo'n kk toets, heb ik maar 75% goed ???

even een update! tentamen gehaald:D
ook al heeft dat niks met het spel temaken.

Dit spel is online eigenlijk zoveel slechter dan cod4, door die akimbo+verdere melee distance+oneindig rennen en sneller bewegen. Elke noob kan nu zoveel kills maken, verschrikkelijk.

waarom gebeurt dat dan toch niet?
vind ik niet hoor..
ik vind juist dat er nu voor iedereen wat wils is, als je niet kan mikken en geen goede respons heb of gewoon totaal geen controller gevoel dan red je het niet in deze game hoor.

Ik speel dan de pc versie, het is gewoon abnormaal irritant in de normalere gamemodus. Straks maar naar hardcore ofzo, want het slaat nergens op. Het constante gerush, en door de hele levels bunnyhoppen. Het is geen unrealtournament man

Kan me af en toe wel irriteren aan die verschrikkelijk overpowered akimbo model XX shotgun. Dat knifen is idd ook geen kunst meer, je kan echt van onwijs ver af al drukken en je mannetje vliegt werkelijk.

Ben overigens van mening dat het voor de rest nog wel goed te spelen is. Voor de snipers onder ons is het wel beetje mager geworden..

Kan me af en toe wel irriteren aan die verschrikkelijk overpowered akimbo model XX shotgun. Dat knifen is idd ook geen kunst meer, je kan echt van onwijs ver af al drukken en je mannetje vliegt werkelijk.

Ben overigens van mening dat het voor de rest nog wel goed te spelen is. Voor de snipers onder ons is het wel beetje mager geworden..

haha die 1890(?) bedoel je waarschijnlijk. Die is echt megasterk en je kan van ver al iemand raken. Iedereen raakt gefrustreerd als ik daarmee speel :D

Exactly, veel dingen die bij cod4 enige skills vereiste, zijn nu gewoon echt noob toegankelijk geworden.

Ik speel dan de pc versie, het is gewoon abnormaal irritant in de normalere gamemodus. Straks maar naar hardcore ofzo, want het slaat nergens op. Het constante gerush, en door de hele levels bunnyhoppen. Het is geen unrealtournament man
dat deed ik juist met COD4, alleen maar S&D en HTDM.. want daar kwamen de noobs niet, want die wilde niet wachten elke keer als ze gekilled werden..
maar ik vind dat met deze neit nodig.

dat deed ik juist met COD4, alleen maar S&D en HTDM.. want daar kwamen de noobs niet, want die wilde niet wachten elke keer als ze gekilled werden..
maar ik vind dat met deze neit nodig.

Precies, speelde ook alleen Hardcore team deathmatch, of search en destroy. Spannende game modus waarbij gweoon echt skill vereist is. Nu loop ik ook maar wat in het rond te knallen.

ik niet, door de verschillende maps en vele mogelijkheden in de maps kan je bijzonder veel tactieken op elke map toepassen, ik heb een class voor elke map en voor elk speltype enzo.. dus het is net wat je ervan maakt.. als je zit aan te kloten ga je vaak dood. als je je concentreert en er echt een gruwelijke killingspree van wil maken kan je dat ook doen..
ongeacht al die noobs met hun hartbeat sensors en weet ik al wat perks..

ik niet, door de verschillende maps en vele mogelijkheden in de maps kan je bijzonder veel tactieken op elke map toepassen, ik heb een class voor elke map en voor elk speltype enzo.. dus het is net wat je ervan maakt.. als je zit aan te kloten ga je vaak dood. als je je concentreert en er echt een gruwelijke killingspree van wil maken kan je dat ook doen..
ongeacht al die noobs met hun hartbeat sensors en weet ik al wat perks..

Klopt, mijn kd ratio ligt sowieso vaak rond de 3, maar met de slechte potjes valt het gewoon op hoeveel het spel online verandert is.

klopt het spel is wel degelijk verrandert, maar gelukkig wel in mijn voordeel..
en ik heb nu als voordeel dat ik niet pas het spel koop 2 jaar nadat het uit is gekomen, en dat ik niet een mega achterstand heb:P
maar verder is het geowon leuk om ff het laatste uurtje van je dag te verslijten achter dat ding met een headsetje op en wat vrienden:)

klopt het spel is wel degelijk verrandert, maar gelukkig wel in mijn voordeel..
en ik heb nu als voordeel dat ik niet pas het spel koop 2 jaar nadat het uit is gekomen, en dat ik niet een mega achterstand heb:P
maar verder is het geowon leuk om ff het laatste uurtje van je dag te verslijten achter dat ding met een headsetje op en wat vrienden:)

Ja dat mis ik dus ook, headsetje op en lekker knallen met maatjes. Mijn 360 is overleden, dus heb hem op de pc gekocht. Gamed toch wel ff wat anders.

hoe komt het dat ik zo langzaam stijg met de ranken, ik doe gewoon de challenges, niet allemaal maar toch, en mijn kills zijn gemiddeld denk ik. ik ben nu pas command sergeant-major en ik ga zo ongelovelijk langzaam. bij world at war was ik voor het wist al bij level 40 en de laatste 20 levels duurde dan wat langer. maar hier moet ik echt een uur spelen of zo om een level te stijgen, misschien wel langer.

ik zat vandaag weer bij een nederlandse mong**l in een room die echt gestoorde dingen zei door zijn headset en zat te schreeuwen.
die had vast een ziekte. misschien ieamand van hier die last had van roid rage.

Laatst bewerkt:
hoe komt het dat ik zo langzaam stijg met de ranken, ik doe gewoon de challenges, niet allemaal maar toch, en mijn kills zijn gemiddeld denk ik. ik ben nu pas command sergeant-major en ik ga zo ongelovelijk langzaam. bij world at war was ik voor het wist al bij level 40 en de laatste 20 levels duurde dan wat langer. maar hier moet ik echt een uur spelen of zo om een level te stijgen, misschien wel langer.

ik zat vandaag weer bij een nederlandse mong**l in een room die echt gestoorde dingen zei door zijn headset en zat te schreeuwen.
die had vast een ziekte. misschien ieamand van hier die last had van roid rage.

was het op de xbox?

super bruut spel, net gespeeld, moet zelf hebben :(

Terug
Naar boven