Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

Nee ps3, hij zei de hele tijd die kanker helikopters kom maar ik schiet jullie dood, en als hij scoot zei hij bambambambam en de hele tijd de kanker wouten zei hij en als ie vermord werd ging ie schreeuwen en gillen en de hele tijd zei hij kanker spanjaarden want die waren er veel, ging die hun uitschelden.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hoe komt het dat ik zo langzaam stijg met de ranken, ik doe gewoon de challenges, niet allemaal maar toch, en mijn kills zijn gemiddeld denk ik. ik ben nu pas command sergeant-major en ik ga zo ongelovelijk langzaam. bij world at war was ik voor het wist al bij level 40 en de laatste 20 levels duurde dan wat langer. maar hier moet ik echt een uur spelen of zo om een level te stijgen, misschien wel langer.

ik zat vandaag weer bij een nederlandse mong**l in een room die echt gestoorde dingen zei door zijn headset en zat te schreeuwen.
die had vast een ziekte. misschien ieamand van hier die last had van roid rage.
mute?
Nee ps3, hij zei de hele tijd die kanker helikopters kom maar ik schiet jullie dood, en als hij scoot zei hij bambambambam en de hele tijd de kanker wouten zei hij en als ie vermord werd ging ie schreeuwen en gillen en de hele tijd zei hij kanker spanjaarden want die waren er veel, ging die hun uitschelden.
hahahahhahaha geweldig, zou helemaal vlak liggen!
nice! join the club
wat is nou belangrijker je ps3 of ik... :)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja die mensen met voice chat

Mijn nickname is

"Barack Obama"

En iedereen schreeuwen BARACK OBAMAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! MR PRESIDENT@@@@ en als ik ze dan kill wtf the president killed me of andersom hey i killed the president. En echt elke elke game l0l!

Wel vet al join ik game en ze zijn al bezig kom ik zo

Sup boys
Straight from the white house
Playing on my sons computer

en iedereen
lololol
roflborris
lmfao

:P

op zich wel meesterlijk..
ik heb het alleen met nederlandse mensen.
dan is het zo van: ooooh mooibooy in de house!
of van die domme dingen: kijk er zit gewoon een mooiboy in het spel:P
niet zo lache als die van jou :P

op zich wel meesterlijk..
ik heb het alleen met nederlandse mensen.
dan is het zo van: ooooh mooibooy in de house!
of van die domme dingen: kijk er zit gewoon een mooiboy in het spel:P
niet zo lache als die van jou :P

Is je name mooiboy? Denk het wel XD

Op Cod4 heete ik "Britney Spears"

LOl :D

welke sniper rifle geven jullie de voorkeur aan om te gebruiken, wil mezelf nog een sniper class aan maken

.50 cal vind ik de beste, hij schiet wat sneller dan de intervention.
ligt eraan, als je echt een sneaky/goed gecamoufleerde sniper wilt zijn. echt snipen, dus rustig mooie plekjes uitzoeken. dan intervention.
wil je wat meer van de map zien: .50 cal

.50 cal vind ik de beste, hij schiet wat sneller dan de intervention.
ligt eraan, als je echt een sneaky/goed gecamoufleerde sniper wilt zijn. echt snipen, dus rustig mooie plekjes uitzoeken. dan intervention.
wil je wat meer van de map zien: .50 cal
ja ik had al eens met een snellere sniper rifle rond gelopen, maar was de naam vergeten en te lui om alle rifles 1 voor 1 te testen, thanks!

trouwens, ik heb al eens gezien dat er iemand lv 70 was, en opeens 1, begon die weer opnieuw of zo, ik zie zo meerdere mensen met hoge ranking weapons maar hun ranking lvl is lager, weet jij hoe?

zijn er ook mensen die op pc spelen? :d

ja ik had al eens met een snellere sniper rifle rond gelopen, maar was de naam vergeten en te lui om alle rifles 1 voor 1 te testen, thanks!

trouwens, ik heb al eens gezien dat er iemand lv 70 was, en opeens 1, begon die weer opnieuw of zo, ik zie zo meerdere mensen met hoge ranking weapons maar hun ranking lvl is lager, weet jij hoe?
dat heet prestige.
heb ik ook.
moet je maar ff opzoeken heb geen zin om het uit te leggen:P

Gisteren heb ik hem op de pc besteld voor 36.99,-. Ik hoop het morgen binnen te krijgen:D

Verdorie!!

Ik wou gisteren nog een potje spelen maar mijn disc kon niet meer gelezen worden. Ik haalde hem eruit en zag enkele kleine krassen. Nog big deal, ik ga dus naar de winkel om hem in te wisselen voor een nieuwe met een smoes. Spijtig genoeg niet gelukt.

Die kerel aan de balie had net hetzelfde meegemaakt en volgens hem lag het aan de lens die het spel leest. UIteindelijk ook met andere spelletjes getest en die werken nog wel, maar er komen idd kleine krasjes bij op de cd.

Aangezien de schade aan het spel door mijn xbox is veroorzaakt krijg ik dus geen nieuwe, en ik denk ook niet dat xbox mij een nieuw spel zal geven :(

Daarbij moet mijn xbox nog eens opgestuurd worden voor herstelling, en hij is net een maand uit garantie :( Mijn ongeluk kon niet op gisteren...

Langs de andere kant... De examens komen er binnenkort aan en dat is dus al een grote afleiding minder...

xbox laser maakt krassen op disc?

Damn, wel zeer erstige constructiefout in een console :s

xbox laser maakt krassen op disc?

Damn, wel zeer erstige constructiefout in een console :s

Ja die k*tmachine heeft mij ook heel wat ellende gekost :(:mad::mad: zomaar de heflt van m'n games naar de kloten geholpen. Heb dat vervelende defecte ding maar op zolder gezwierd en besloten niet meer met xbox in zee te gaan en ben overgeschakeld op PS3. Veel beter ook trouwens. alhoewel ik voor sommige games dan weer echt een xbox zou willen kopen maarja met die troubles in het verleden, toch maar liever niet

Ik speel ook op de PC heet LPriest lvl 45 atm :) elke dag ff uurtje spelen ofzo FFA rust is me favo level xD lekker rennen en knallen xD nooit een moment dat je niemand tegen komt :P

Terug
Naar boven