Foldinator
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 309
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 17%
Ja dat wil ik ook weten ..als het mag ?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Verdorie!!
Ik wou gisteren nog een potje spelen maar mijn disc kon niet meer gelezen worden. Ik haalde hem eruit en zag enkele kleine krassen. Nog big deal, ik ga dus naar de winkel om hem in te wisselen voor een nieuwe met een smoes. Spijtig genoeg niet gelukt.
Die kerel aan de balie had net hetzelfde meegemaakt en volgens hem lag het aan de lens die het spel leest. UIteindelijk ook met andere spelletjes getest en die werken nog wel, maar er komen idd kleine krasjes bij op de cd.
Aangezien de schade aan het spel door mijn xbox is veroorzaakt krijg ik dus geen nieuwe, en ik denk ook niet dat xbox mij een nieuw spel zal geven
Daarbij moet mijn xbox nog eens opgestuurd worden voor herstelling, en hij is net een maand uit garantieMijn ongeluk kon niet op gisteren...
Langs de andere kant... De examens komen er binnenkort aan en dat is dus al een grote afleiding minder...

Geen probleem hoor. Die van mij was een tijd terug ook uit de garantie en opeens had ik de ring of death! Ook kostenloos gerepareerd en je hebt hem zo terug. Die krassen zijn ook een bekend probleem dus als het goed is worden die ook vergoed. Gewoon bellen![]()

Rust is te klein imo, zeker voor FFA.Ik speel ook op de PC heet LPriest lvl 45 atmelke dag ff uurtje spelen ofzo FFA rust is me favo level xD lekker rennen en knallen xD nooit een moment dat je niemand tegen komt
![]()

oh what the hell.. alle maps hebben iets.misschien moeten we eerst karma geven ofzo

klopt, underpass vind ik ook k*t.
subbase vind ik erg relaxt.
de snipers in derail heb ik altijd zo te pakken door een omweg te nemen.
daarnaast vind ik terminal toch wel echt het beste level, ontzettend veel mogelijkheden
of karachi, dus is ook wel erg fijn om te spelen
favela eigenlijk ook weloh what the hell.. alle maps hebben iets.

Ik heb het al gevonden, wel jammer dat al me wep unlocks nu weg zijndat heet prestige.
heb ik ook.
moet je maar ff opzoeken heb geen zin om het uit te leggen![]()

rust is ook echt een nutteloos leven.. net als die in COD4 met die containers..vandaag nog rust met 18 man gedaan.. wordt je niet blij van hoor. nr 1 had 134/20 kill/death. gewoon kampen op respawn spots.. echt een faal
is goed, ik kom pas eind van de week/volgende week weer online. ik zal dan wel weer ff het gevoel terug moeten krijgen in mn vingers.Ik pak je hoor
Ik ben wel benieuwd naar je skills. Iemand met zo'n k/d ratio wil ik wel is in actie zien. Als ik weer ga voeg ik je ff toe: vetje03

niks leukers dan snipers en campers te killen.
hahah je schiet toch met elk potje 1 of 2 levels omhoog dus je hebt ze zo allemaal weerIk heb het al gevonden, wel jammer dat al me wep unlocks nu weg zijn
lvl 9 pas (weer)

hahah je schiet toch met elk potje 1 of 2 levels omhoog dus je hebt ze zo allemaal weer![]()