MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

**** cheaters!

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

zat vandaag met ground war/domination in rust in een infinite ammo glitched game toen 11 killstreak gehaald --> Ac130 (die ook infinite ammo heeft, dus non stop de zwaarste bommen)

Stats: 125/15
Ac130 kills: 85

Sickkkk potje!

Word nu trouwens al wel weer gek van die infinite ammo games... Iedereen is non stop noobtube aan het spammen:(

hoe werkt dat dan?

De lol gaat er een beetje af met dit spel. Tegen een heel team met marathon, lightweight en andere noob perks. Alleen maar rushen en knifen. ffs

De lol gaat er een beetje af met dit spel. Tegen een heel team met marathon, lightweight en andere noob perks. Alleen maar rushen en knifen. ffs
Gebruik shotgun? LMG/AR werkt niet op tijd bij rusher, maar akimbo ranger ofzo werkt geweldig.

De akimbo shotgun is het geweldigste nieuwe wapen in het spel al iets van 750 kills met de ranger heerlijk :)
Alleen in close range helaas :( gebruik altijd Tar-21 met FMJ en Heartbeat en als ik moet reloaden shits ik naar Ranger met Akimbo en FMJ :P gaat lekker hard xD en throwing nice is te pro :P

Speel het spel net, allemaal onbekende kreten voor mij :)
Mijn dochter owns mij in MW2 dus ik moet mijn best ook maar even gaan doen ;)

MW2 PC Lui gezocht!

Mensen die MW2 op de PC spelen zouden jullie mij willen PM-en met je username maybe kunnen we een keer potjes spelen met elkaar :) lijkt me wel leuk!

Voor de PS3'rs ( die ik nagenoeg allemaal nog toe moet voegen:) )

In de vakantie een avondje met de hele DBB groep gaan spelen?

• Topic Starter Topic Starter

Gebruik shotgun? LMG/AR werkt niet op tijd bij rusher, maar akimbo ranger ofzo werkt geweldig.
inderdaad, als ze je twee keer te pakken hebben dan weet je toch de derde keer precies wat je moet doen?
Voor de PS3'rs ( die ik nagenoeg allemaal nog toe moet voegen:) )

In de vakantie een avondje met de hele DBB groep gaan spelen?
prima, moet ik eventeel op de eerste post nog een datum + tijd zetten en wie er komen?

ik ben het al redelijk beu , heb al een paar dagen niet meer gespeeld...

inderdaad, als ze je twee keer te pakken hebben dan weet je toch de derde keer precies wat je moet doen?

prima, moet ik eventeel op de eerste post nog een datum + tijd zetten en wie er komen?

Ik heb iets tegen shotguns, ik vind ze gewoon echt noobish eerlijk gezegd. Dus heb daar niet eens akimbo voor.

Ja ik ga mijn principes maar eens opzij zetten, en gewoon lomp meeknallen

ik heb ook geen shotguns hoor.
mijn secondary weapon is de magnum .44 met FMJ en tactical knife.
**** akimbo en al die shotguns, dit oldskool ding knalt alles en iedereen neer met een goede precizie en range:)
alleen als ik model 1887 heb dan ga ik die uiteraard wel pakken, daar ben ik echt heer en meester mee!

waar ik niet tegen kan is dan mijn air package gejat wordt door mijn teamgenoten, net weer, ik had een sentry gun en mn teamgenoot rent naast me en hij was net eerder. hinderlijk

waar ik niet tegen kan is dan mijn air package gejat wordt door mijn teamgenoten, net weer, ik had een sentry gun en mn teamgenoot rent naast me en hij was net eerder. hinderlijk

Ja k*t is dat man. Zo wilde iemand laatst m'n pave low stelen. Maar zag um net op tijd dus had hem alsnog :D

Normaal gezien je 'em nog pakken omat je als de provider ervan hem capture op 1 sec, teamgenoot 4 sec en vijand 6 ofzo.

ja is prima matthijs, ik zal je wel een keertj uitnodigen, ik heb met wat oude 'kennisen' van MW1 een groepje: NLC*
als we een party hebben invite ik je wel een keer:) moet je wel komen dan.
heb je headset?
gister weer lekker potje ffa 30 -2 :D 2x pave low en 2x chopper gunner
niet van care package, want die gebruik ik niet met ffa want dat is te gevaarlijk en valt teveel op.

---------- Toegevoegd om 11:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

CTF is trouwens ook erg fijn voor mij, geen kill cam dus ze weten nooit waar ik zit en met de tussentijdse 'halftime' heb ik weer ammo en gaat mn killstreak onderhand weer lekker door:) daarnaast is met de flag rennen ook leuk:D

Terug
Naar boven