- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoe danIk heb inmiddels wel door dat het op de PS3 geen ruk aan is.

bij mij andersom..mhhh raar, heb nu een week alleen met submachine guns gespeeld om achievements te halen, en ik speel nu enkele rondjes met de SCAR en lijkt wel of alles veel makkelijker gaat![]()

UMP is niet slecht maar imo veel te vele recoil voor longshots. In WaW had je de PPSH, dat was pas een submachinegun.bij mij andersom..
ik speel nu eigenlijk alleen nog maar met dit:
UMP45 silencer&red dot
.44 Magnum
Throwing knife
Ninja of commando
cold blooded
Bling pro
kijk en daar komt mijn pro-heid van pasUMP is niet slecht maar imo veel te vele recoil voor longshots. In WaW had je de PPSH, dat was pas een submachinegun.
Ik speel veel met TAR-21(gren launcher), RPD(grip+red dot), ACR(red-dot).
Sptijg dat de red-dot van de TAR21 zo k*t is.
haha nee serieus ik maak prachtige long shots mijn mijn UMP, alleen je moet de schietknop tappen..Vergt ook een brute kennis aan wiskunde om dat te snappen. Ik begin er niet aan om dat uit te leggen, sry man.Had toennet een triple kill, eentje met M4A1, eentje met een sentry gun en eentje met een pavelow.
Waar zien jullie je k/d ratio trouwens? Ik zie alleen hoeveel kills en deaths ik heb?
Had toennet een triple kill, eentje met M4A1, eentje met een sentry gun en eentje met een pavelow.
Waar zien jullie je k/d ratio trouwens? Ik zie alleen hoeveel kills en deaths ik heb?
ik weet echt niet waar je het over hebt hoor..
en niet om op te scheppen ofzo maar ik ken maar 2 mensen die iets boven me zitten in mijn hele online lijst en die spelen echt idioot vaak..
ik snap je punt niet helemaal denk ik
want ik durf te wedden dat het niet zo is dat 'de mensen die op de xbox spelen beter zijn' of iets in die richting.
kijk dat de xbox nou zo'n verdoete controller heeft kan ik weinig aan doen, maar dat is een kwestie van console-keuze.
Vergt ook een brute kennis aan wiskunde om dat te snappen. Ik begin er niet aan om dat uit te leggen, sry man.

bij xbox.. barracks --> kills
---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------
Ik heb nog nooit iemand gezien die 30 of 40 kills had en maar een paar keer kapot is gegaan.

k/dJe bent sarcastisch neem ik aan? Ik heb Dyscalculie en mede daardoor een rekenachterstand van verscheidene jaren, dus ik zou het eigenlijk wel waarderen als je dat even uit zou kunnen leggen, rekenwonder.![]()
)Ik heb nog nooit iemand gezien die 30 of 40 kills had en maar een paar keer kapot is gegaan.
(ik onder hem met een magere 32 kills en 3 deaths
k/d
(Als jij nu sarcastisch ben sta ik weer mooi voor aap, maar soit.)

dan zijn het op de xbox allemaal naabjes.. of je hebt gewoon nog nooit tegen mij gepseeldbij xbox.. barracks --> kills
---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------
Ik heb nog nooit iemand gezien die 30 of 40 kills had en maar een paar keer kapot is gegaan.

dan zijn het op de xbox allemaal naabjes.. of je hebt gewoon nog nooit tegen mij gepseeld![]()