Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
jammer dat we het niet kunnen uittesten want ik denk dat ik gehakt van je maak.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die 3 zijn het niet ik kijk eens wat bij de TAR staat het is echt zeg maar een uitsteeksel op je weapon, (rond) en dat alleen een red dot sight.is het echt alleen een rood puntje? of is het een rood rondje? of is het een kruis zoals in een sniper scope?
nummer 1: Red dot
Nummer 2: Holographic sight
nummer 3: ACOG scope.
als dit niet is wat je bedoelt is het waarschijnlijk de Tar-21 met Red dot als ik me niet vergis.
die 3 zijn het niet ik kijk eens wat bij de TAR staat het is echt zeg maar een uitsteeksel op je weapon, (rond) en dat alleen een red dot sight.
ja ik weet welke je bedoelt, er is inderdaad 1 zo'n wapen die heeft een hele maffe red dot shight..
ik denk zelf dat het de tar-21 is omdat ik die een keer heb opgepakt omdat me ammo op was en ik weet nog dat ik dacht wtf is dit voor red dot sight..
die zocht ik!

ik had hem toen ook eens opgeraapt en ik vond het wel een makkelijk wapen, heb hem net al unlocked de red dot sight.hoezo zocht je die? ik vond het een onding, ik zag helemaal niks meer met inzoomen..

Ook een brute game winning killcam. Dwars door alle actie heenrennen om iemand hard in zijn maag te kniven.
Vanaf daar kon het alleen maar bergafwaarts.team deathmatch 6-6 of 12-12?Ik had net 3 superpotjes achter elkaar. Ik besloot voor het eerst maar is de Tar-21 te gebruiken.
33-1. Wel veel andere wapens opgepakt omdat ik steeds leeg was
Daarna ging ik ff met mijn knive class:
Marathon
Lightweight
Commando
Throwing knive
Magnum met tac knive
eerste potje 26-2 en daarna 38-13Ook een brute game winning killcam. Dwars door alle actie heenrennen om iemand hard in zijn maag te kniven.
Toen stopte ik maar ff, stoppen op je hoogtepuntVanaf daar kon het alleen maar bergafwaarts.
team deathmatch 6-6 of 12-12?
ik doe meestal groundwar-teamdeath-demolition
ice leovince, als je die perk hebt metdie salamander volgwens mij cold blooded, dan heb je toch geen silcencer meer nogdig?
en wie weet hoe het komt dat de m16 soms haperig schiet en soms heel snel, is dat die perk dat je sneller schiet of zo? is de m16 wel een goed ding, of zal ik geowon mijn tar 21 houden, ik heb alles daarvoor unlocked. en wat is het beste vizier voor de aug light machine gun, dat eerste vizier dat je ervoor krigjt is echt slecht.
klopt, foutje