MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

Ice Leovince, ik ben al een tijdje aan het zoeken na een visier maar weet niet welk het is, en voor welk weapon.
het is een rond visier met een red dot. enig idee welke het is

• Topic Starter Topic Starter
is het echt alleen een rood puntje? of is het een rood rondje? of is het een kruis zoals in een sniper scope?

nummer 1: Red dot
Nummer 2: Holographic sight
nummer 3: ACOG scope.

als dit niet is wat je bedoelt is het waarschijnlijk de Tar-21 met Red dot als ik me niet vergis.

is het echt alleen een rood puntje? of is het een rood rondje? of is het een kruis zoals in een sniper scope?

nummer 1: Red dot
Nummer 2: Holographic sight
nummer 3: ACOG scope.

als dit niet is wat je bedoelt is het waarschijnlijk de Tar-21 met Red dot als ik me niet vergis.
die 3 zijn het niet ik kijk eens wat bij de TAR staat het is echt zeg maar een uitsteeksel op je weapon, (rond) en dat alleen een red dot sight.

ja ik weet welke je bedoelt, er is inderdaad 1 zo'n wapen die heeft een hele maffe red dot shight..
ik denk zelf dat het de tar-21 is omdat ik die een keer heb opgepakt omdat me ammo op was en ik weet nog dat ik dacht wtf is dit voor red dot sight..

• Like
Waarderingen: KEUN
Nog mensen die serieus knallen @ 360? PM.

KD-ratio 3.31 Accuracy 29%

bij TAR heb je ITL Mars sight ipv red dot sight

ja ik weet welke je bedoelt, er is inderdaad 1 zo'n wapen die heeft een hele maffe red dot shight..
ik denk zelf dat het de tar-21 is omdat ik die een keer heb opgepakt omdat me ammo op was en ik weet nog dat ik dacht wtf is dit voor red dot sight..

die zocht ik!
bedankt guys

hoezo zocht je die? ik vond het een onding, ik zag helemaal niks meer met inzoomen..

hoezo zocht je die? ik vond het een onding, ik zag helemaal niks meer met inzoomen..
ik had hem toen ook eens opgeraapt en ik vond het wel een makkelijk wapen, heb hem net al unlocked de red dot sight.
resultaat 24kills, kan beter me top is 34 jouwne zal veel meer zijn of niet:roflol:

Ik had net 3 superpotjes achter elkaar. Ik besloot voor het eerst maar is de Tar-21 te gebruiken.
33-1. Wel veel andere wapens opgepakt omdat ik steeds leeg was :p

Daarna ging ik ff met mijn knive class:
Marathon
Lightweight
Commando

Throwing knive
Magnum met tac knive

eerste potje 26-2 en daarna 38-13 :D Ook een brute game winning killcam. Dwars door alle actie heenrennen om iemand hard in zijn maag te kniven.

Toen stopte ik maar ff, stoppen op je hoogtepunt ;) Vanaf daar kon het alleen maar bergafwaarts.

Ik had net 3 superpotjes achter elkaar. Ik besloot voor het eerst maar is de Tar-21 te gebruiken.
33-1. Wel veel andere wapens opgepakt omdat ik steeds leeg was :p

Daarna ging ik ff met mijn knive class:
Marathon
Lightweight
Commando

Throwing knive
Magnum met tac knive

eerste potje 26-2 en daarna 38-13 :D Ook een brute game winning killcam. Dwars door alle actie heenrennen om iemand hard in zijn maag te kniven.

Toen stopte ik maar ff, stoppen op je hoogtepunt ;) Vanaf daar kon het alleen maar bergafwaarts.
team deathmatch 6-6 of 12-12?
ik doe meestal groundwar-teamdeath-demolition

ice leovince, als je die perk hebt metdie salamander volgwens mij cold blooded, dan heb je toch geen silcencer meer nogdig?

en wie weet hoe het komt dat de m16 soms haperig schiet en soms heel snel, is dat die perk dat je sneller schiet of zo? is de m16 wel een goed ding, of zal ik geowon mijn tar 21 houden, ik heb alles daarvoor unlocked. en wat is het beste vizier voor de aug light machine gun, dat eerste vizier dat je ervoor krigjt is echt slecht.

ice leovince, als je die perk hebt metdie salamander volgwens mij cold blooded, dan heb je toch geen silcencer meer nogdig?

en wie weet hoe het komt dat de m16 soms haperig schiet en soms heel snel, is dat die perk dat je sneller schiet of zo? is de m16 wel een goed ding, of zal ik geowon mijn tar 21 houden, ik heb alles daarvoor unlocked. en wat is het beste vizier voor de aug light machine gun, dat eerste vizier dat je ervoor krigjt is echt slecht.

tuurlijk wel, je kan bij elke perk LEZEN waar hij voor dient..
je bent met cold blooded niet meer zichtbaar bij UAV's , enemy airsupport en thermal sight.
als je schiet krijg je alsnog een puntje op de radar.

welk geweer je wilt moet je zelf maar kiezen natuurlijk

ACR is epic aimen zonder red dot sight etc. kan je lekker een silencer nemen. heb op het moment succes met volgende:

ACR+silencer

scavenger pro
cold blooded pro
ninja pro

like a ghost in the night :D

kan ik dit spel spelen op een on board videokaartje met 128 mb?

intel graphic media accelator 128 mb

volgend maand ga ik een nieuwe ati 5000 series halen

Terug
Naar boven