Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

ik speel hem nu ook op x360. kenkers wat vet.

150 kills al op de tar-21, is wel een leuk wapen vind ik zelf met silencer en red dot-sight

• Topic Starter Topic Starter
red dot sight en heart beat sencor moet je doen, dan is het echt een goeie, soms gebruik ik hem nog ook al heb ik nu betere.
kijk in dan kom ik in je rug gesneaked met nina + silent footsteps!:D
heartbeat sensor + UAV is onebtrouwbaar vind ik.

ik heb altijd me volume gewoon op een normaal niveau staan en ik hóór altijd waar iedereen is.

Ik ben er wel weer klaar mee voor een tijdje, k*tcampers verpesten je hele game.

Zijn er ook HC servers in MW2? Speel niets liever op MW1 en dan HQ/DOM only.

Iedereen hier praat alsof ze meester zijn in dit spel? Ben eens benieuwd int echt ...

Ik ben er wel weer klaar mee voor een tijdje, k*tcampers verpesten je hele game.
Da's waar, maar mettertijd gaan die weg. WaW was toen ik opt laatste speelde dus geen enkele camper in hé. Veel goede spelers, en snipers ook soms nogal veel, maar geen k*tcampers. :D

Vandaag nog mooit zitten spelen, ook geen campers gezien, en soms zie je niks anders dan ....

Heb trouwens mooie ames gespeeld in Wasteland met een ACR+ACOG, echt wel lekker, ook op highrise/terminal bv, voor de rest nog steeds TAR21 met gren launcher.

Als iemand wil gamen, PS3-nick = Rakward

Waarom zit ik bij team deathmatch altijd in het slechtste team :roflol:

kheb em al :P campaign is al uit :D niet zo een lang spel eigelijk gelukkig kunne we online verder spele :P ps3 netwerk naam = vanillesmaak :P

Terug
Naar boven