- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En verslavend
ik kijk tegenwoordig mijn programma's op de laptop omdat de tv telkens bezet is haha150 kills al op de tar-21, is wel een leuk wapen vind ik zelf met silencer en red dot-sight
kijk in dan kom ik in je rug gesneaked met nina + silent footsteps!red dot sight en heart beat sencor moet je doen, dan is het echt een goeie, soms gebruik ik hem nog ook al heb ik nu betere.

koop ff een ps3 dan ga ik voor slager spelen!Hoop maar dat je mij niet tegenkomt. Een paar potjes en je zet hem op marktplaats![]()
Hoop maar dat je mij niet tegenkomt. Een paar potjes en je zet hem op marktplaats![]()

kan ik dit spel spelen op een on board videokaartje met 128 mb?
intel graphic media accelator 128 mb
volgend maand ga ik een nieuwe ati 5000 series halen
ja hoor er is gewoon HC.Zijn er ook HC servers in MW2? Speel niets liever op MW1 en dan HQ/DOM only.

Da's waar, maar mettertijd gaan die weg. WaW was toen ik opt laatste speelde dus geen enkele camper in hé. Veel goede spelers, en snipers ook soms nogal veel, maar geen k*tcampers.Ik ben er wel weer klaar mee voor een tijdje, k*tcampers verpesten je hele game.

Waarom zit ik bij team deathmatch altijd in het slechtste team![]()

alsof level of prestige wat zegtLeg uit?
Die met ranks boven de 60 zitten altijd in het counter team