MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

Gister ook opgehaalt voor de ps3 erg vet!

Als je in een goed team zit helpt dat veel.
Betere cover en co op
Nee, prestige betekent geen **** alst op goed spelen aan komt gewoon dat ze veel gespeeld hebben, daarstraks nog, eetje met 10de prestige volg, zat gewoon echt in zo'n ****ing hoekje te campen ganse tijd met rapid fire UMP ...

Moet je nogal skill voor hebben.

• Topic Starter Topic Starter
klopt.
als je goed wilt zijn moet je beetje inzicht hebben en de controller gewoon goed kunnen beheersen..
level en prestige zegt geen drol.

Leg uit?
Die met ranks boven de 60 zitten altijd in het counter team

Wat al eerder is gezegd, prestige&level=skill is fout. Bovendien, als jij eenmaal een goed begin maakt, helikoptertje in de lucht, 2 vlaggetjes gepakt, hoofdkwartier ofzo. Dan gaat het hele team beter. Tegenstanders zijn in de lucht aan het mikken naar die k*thelikopter (chopper gunner Sucks bigtime van een vijand) enz enz

bij mij zijn de teams vaak oneerlijk verdeeld, allemaal level 50s tegen level 30s, en ook speel ik goed, alsnog zijn we dan kansloos

ik vind het winnen van het potje nooit zo interessant, als ik maar veel mensen heb neergemaaid terwijl ik zelf niet dood ga:D
als dat eenmaal lekker gaat ga ik me focussen op vlaggetjes of bommetjes.

Is er eigenlijk wel iemand die al redelijk goed bezig is?
Heb nu 14k kills, maar jullie zitten blijkbaar nog niet eens aan 1ste prestige?
of vergis ik mij nu? :p

Zit lvl 65, heb al 1 prestige. Maar kga deze keer niet meer prestigen, eerst titles halen enzo van wapens :)

zit nu in eerste prestige level 55 ofzo.. heb iets van 12k kills als ik me niet vergis
Zou ik ook zegggen als ik telkens verrlies ;) :D
haha:D
nee serieus:P als ik een flag ga capturen met domination of CTF dan wil je gewoon dood...
ik loop liever gewoon lekker rond om te knallen.
heb trouwens ongeveer 50/50 gewonnen en verloren.

Voeg mij maar toe op de lijst (xbox)

Heb het spel nu 3 dagen in bezit

M'n tag is TerinTyfus NL (ik was de g vergeten:P)

Hoe ervaren jullie de game ervaring nu, in vergelijking met pakweg toen je het voor het eerst speelde? Ben je de ps3 controller snel gewoon? Lijkt me nog altijd k*t een fps op de ps3, als je ervoor de hele tijd op de pc hebt liggen spelen.

Heb al moeite om te aimen in de nieuwste gta (vrije aim), terwijl mijn hand oog coördinatie op de pc, van behoorlijk goed niveau is.

eehm, nja ik heb de controllers heel goed onder controle..
Ehm, ik speelde alleen op de gamecube en nintendo.
dus de xbox en ps was altijd wennen voor mij, maar zoiets heb je snel onder controle hoor;)
taktisch inzicht is eerder vereist..

Vrijdag bij een vriend van me gespeeld.

Was FFA in favela kging wle lekker stond 29-10 toen had i knet emergency aidrop en carepackage. Ik gooi net me carepackage in een hoekje neer. Word ik killed. Ik zo k*t. En precies toen ik dood ging spawnde iemand op me red flare.

En toen BOEM care package op ze hoofd

Completed:

Droppin' crates : Game winning kill door care package op iemand ze hoofd late valle

Heads Up (Prestige challenge): Kill an enemy with a crate

Ik zat echt 5 mins: What the fack?

haha ik had heads up vanmiddag gekregen en eehm.. invinceble ofzo in ieder geval 5 health regenerations zonder dood te gaan:D maar vond heads up wel leuk:)
ga nu denk ook weer ff kijken of het lukt.
vanmiddag 3 potjes ffa achter elkaar gewonnen, 30 - 7 / 30 - 10 / 30 - 10 :)
maar hoe langer ik het speel hoe meer ik dingen op automatisme ga doen en dan ga ik echt hele stomme fouten maken:P en het lijkt wel of me knife-reflex weg is ik win bijna nooit meer een knife gevecht:o

Vrijdag bij een vriend van me gespeeld.

Was FFA in favela kging wle lekker stond 29-10 toen had i knet emergency aidrop en carepackage. Ik gooi net me carepackage in een hoekje neer. Word ik killed. Ik zo k*t. En precies toen ik dood ging spawnde iemand op me red flare.

En toen BOEM care package op ze hoofd

Completed:

Droppin' crates : Game winning kill door care package op iemand ze hoofd late valle

Heads Up (Prestige challenge): Kill an enemy with a crate

Ik zat echt 5 mins: What the fack?

Hahaha dat is echt foking mazzel hebben :D Had laatst 5 kills met een single predetor missle in FFA. Heb je er nog een vet emblem en title aan over gehouden?

Hahaha dat is echt foking mazzel hebben :D Had laatst 5 kills met een single predetor missle in FFA. Heb je er nog een vet emblem en title aan over gehouden?

Erm je kreeg wel een gay title

Die met die dobbelsteentjes en dan staat er Droppin' Crates

en als emblem

2 van die dobbelsteentjes naast elkaar

Die van Heads up weet ik niet precies was niet bij mij thuis maar bij iemand anders

Verdomme heb het spel nog niet :sad:

Terug
Naar boven