- Waardering
- 725
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrijdag bij een vriend van me gespeeld.
Was FFA in favela kging wle lekker stond 29-10 toen had i knet emergency aidrop en carepackage. Ik gooi net me carepackage in een hoekje neer. Word ik killed. Ik zo k*t. En precies toen ik dood ging spawnde iemand op me red flare.
En toen BOEM care package op ze hoofd
Completed:
Droppin' crates : Game winning kill door care package op iemand ze hoofd late valle
Heads Up (Prestige challenge): Kill an enemy with a crate
Ik zat echt 5 mins: What the fack?

Hahaha bruut, ik had dat laatst met mn eigen carepackage, wou te snel ernaartoe rennen viel dat kloteding op mn kop.![]()

echt een geweldig wapen is dat, akimbo met riot shield op je rug, lightweight,marathon en rennen maar!hmm ik moet nog 8 levels om eindelijk weer de model 1887 te hebben![]()

Is goed,echt een geweldig wapen is dat, akimbo met riot shield op je rug, lightweight,marathon en rennen maar!
ik voeg je trouwens toe, lijkt me wel leuk om ''de master'' in actie te zien![]()
terwijl ik altijd de snelste was, moet even kijken hoe ik dit weer kan omdraaien..dat heb ik ook vaak, mijn scores zijn dan wel niet zo hoog als die van jou maargoed (gister nieuwe high score behaald, 34 kills 1 assist 10 deaths.Is goed,
ik denk alleen dat ik ff een paar dagen moet stoppen, want ik heb het de afgelopen tijd teveel gespeeld en alles gaat nu op automatische piloot, precies níet wat ik wil..
dus ik moet zeggen dat mijn scores wat vaker tegenvallen..
zeer frustrerend hoor ik denk helemaal niet meer na en wordt vaak verrastterwijl ik altijd de snelste was, moet even kijken hoe ik dit weer kan omdraaien..
is goed, nee nog geen headset wil ik wel nog halen, ik luister wel altijd mee, dus als er bijv ergens 1 zit en ik kryg dat mee, zoek ik die zeg maarja is goed, ik ben er nu ff niet, ben even met een vriendin aan het praten.. maar ik gok dat ik 11 uur wel weer ff verder ga.. ik nodig je dan wel even uit in de party want ik zit met meerdere, heb je headset?
ik snap er niks meer van,
sinds de laatste update op de ps3 is het spel echt verkracht lijkt wel.
ik moet soms een half magazijn op iemand leegschieten voordat hij überhaupt dood gaat.
en de commando perk hebben ze helemaal verkracht, knifen in het algemeen gaat nu ook opeens heel vaak fout: mis, of hij blijft gewoon staan ipv die ene stap die hij nog moet maken om hem te raken.
ze hebben imo echt de game voor mij verkracht en ik ben nu dus geneigd om gierig te spelen: betere dekking zoeken achter auto's; grenade launchers en shotguns. In plaats van waarmee ik het altijd prima redden: silencers, cold blooded en ninja of commando.
zwaar verkloot hebben ze het voor mij.