Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

Zit nu op 64, maar vindt het zonde om meteen als ik EINDELIJK de AK heb naar prestige te gaan, want dan kan ik weer helemaal overnieuw beginnen!

Vrijdag bij een vriend van me gespeeld.

Was FFA in favela kging wle lekker stond 29-10 toen had i knet emergency aidrop en carepackage. Ik gooi net me carepackage in een hoekje neer. Word ik killed. Ik zo k*t. En precies toen ik dood ging spawnde iemand op me red flare.

En toen BOEM care package op ze hoofd

Completed:

Droppin' crates : Game winning kill door care package op iemand ze hoofd late valle

Heads Up (Prestige challenge): Kill an enemy with a crate

Ik zat echt 5 mins: What the fack?

Hahaha bruut, ik had dat laatst met mn eigen carepackage, wou te snel ernaartoe rennen viel dat kloteding op mn kop.:o

Laatst bewerkt:
Hahaha bruut, ik had dat laatst met mn eigen carepackage, wou te snel ernaartoe rennen viel dat kloteding op mn kop.:o

Ghehehehe ja zelf ook wel is gehad.

Is trouwens vet tekentje als je iemand killed met een carepackage.

Zo een groot vierkant blok met een mannetje eronder haha :D

Stel campers tegenwoordig, nog erger dan bij CS

Allies die care-packages rippen:mad:

• Topic Starter Topic Starter
Stel campers tegenwoordig, nog erger dan bij CS

Gister voor het eerste en paar potjes meegemaakt waar echt iedereen op zn plek bleef zitten :o
toen snel ffa gegaan en toen was het weer oke!

over dat prestige en AK.
ja het is heel vervelend, maar als ik eenmaal level 70 heb bereikt dan krijg je ook eigenlijk voor noppes meer XP dus dat vind ik vervelend, je gaat ook geen levels meer omhoog dus dan begint het toch weer te jeuken voor prestige:P

Wat prestige?

Ben ook maar overstag, lvl 38 geloof ik inmiddels.

hmm ik moet nog 8 levels om eindelijk weer de model 1887 te hebben :P

echt een geweldig wapen is dat, akimbo met riot shield op je rug, lightweight,marathon en rennen maar!

ik voeg je trouwens toe, lijkt me wel leuk om ''de master'' in actie te zien:P
Is goed,
ik denk alleen dat ik ff een paar dagen moet stoppen, want ik heb het de afgelopen tijd teveel gespeeld en alles gaat nu op automatische piloot, precies níet wat ik wil..
dus ik moet zeggen dat mijn scores wat vaker tegenvallen..
zeer frustrerend hoor ik denk helemaal niet meer na en wordt vaak verrast:P terwijl ik altijd de snelste was, moet even kijken hoe ik dit weer kan omdraaien..

Is goed,
ik denk alleen dat ik ff een paar dagen moet stoppen, want ik heb het de afgelopen tijd teveel gespeeld en alles gaat nu op automatische piloot, precies níet wat ik wil..
dus ik moet zeggen dat mijn scores wat vaker tegenvallen..
zeer frustrerend hoor ik denk helemaal niet meer na en wordt vaak verrast:P terwijl ik altijd de snelste was, moet even kijken hoe ik dit weer kan omdraaien..
dat heb ik ook vaak, mijn scores zijn dan wel niet zo hoog als die van jou maargoed (gister nieuwe high score behaald, 34 kills 1 assist 10 deaths.
en het potje daarna had ik 6 kils en 21 deaths omdat ik gewoon niet meer allert op aan het letten was.
''ik voeg je nu toe''

ja is goed, ik ben er nu ff niet, ben even met een vriendin aan het praten.. maar ik gok dat ik 11 uur wel weer ff verder ga.. ik nodig je dan wel even uit in de party want ik zit met meerdere, heb je headset?

ja is goed, ik ben er nu ff niet, ben even met een vriendin aan het praten.. maar ik gok dat ik 11 uur wel weer ff verder ga.. ik nodig je dan wel even uit in de party want ik zit met meerdere, heb je headset?
is goed, nee nog geen headset wil ik wel nog halen, ik luister wel altijd mee, dus als er bijv ergens 1 zit en ik kryg dat mee, zoek ik die zeg maar

Ik heb um! ben nu aan het instaleren op pc :)

Vind het wel k*t dat er geen servers meer zijn, want er is nu geen mogelijk om dus om een bepaalde map te kiezen in mp???

ik snap er niks meer van,
sinds de laatste update op de ps3 is het spel echt verkracht lijkt wel.
ik moet soms een half magazijn op iemand leegschieten voordat hij überhaupt dood gaat.
en de commando perk hebben ze helemaal verkracht, knifen in het algemeen gaat nu ook opeens heel vaak fout: mis, of hij blijft gewoon staan ipv die ene stap die hij nog moet maken om hem te raken.
ze hebben imo echt de game voor mij verkracht en ik ben nu dus geneigd om gierig te spelen: betere dekking zoeken achter auto's; grenade launchers en shotguns. In plaats van waarmee ik het altijd prima redden: silencers, cold blooded en ninja of commando.
zwaar verkloot hebben ze het voor mij.

Vandaag aangeschaft. Morgen maar eens kijken of het wat is. Was aan het twijfelen tussen dit spel en Dagon age.

ik snap er niks meer van,
sinds de laatste update op de ps3 is het spel echt verkracht lijkt wel.
ik moet soms een half magazijn op iemand leegschieten voordat hij überhaupt dood gaat.
en de commando perk hebben ze helemaal verkracht, knifen in het algemeen gaat nu ook opeens heel vaak fout: mis, of hij blijft gewoon staan ipv die ene stap die hij nog moet maken om hem te raken.
ze hebben imo echt de game voor mij verkracht en ik ben nu dus geneigd om gierig te spelen: betere dekking zoeken achter auto's; grenade launchers en shotguns. In plaats van waarmee ik het altijd prima redden: silencers, cold blooded en ninja of commando.
zwaar verkloot hebben ze het voor mij.

Die knife acties zijn ook vaag bij mij ja, knife tegenwoordig heel vaak naar lucht.:o

Terug
Naar boven