Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat is het voordeel van MW2 spelen.dat spel gaat echt heeeeeeeeeeeeelemaal nergens over, vind het er leuk uitzien maar de balans is ver te zoeken. Je kan 2 x geraakt worden in je maag met een Desert Eagle .50, maar met een knife blink je nog ff 2 meter naar voren en geef je hem een klein sneetje en dan gaat ie al plat ;(
Enigste leuke in het spel momenteel is sniperen, maar zelfs als je op de grond LIGT shake je nog als een Parkinson patiënt met je zoom. En maar te zwijgen over de SMG`s dmg, guns zoals p90, mp5k, Je heb 3 kogels nodig om iemand plat te krijgen maar met een m4a1 heb je een volle magazijn clip nodig.
Achja dat spel geeft me zoveel aggressie dat in ieder geval me fitness training elke keer weer top isdat is het voordeel van MW2 spelen.
Beter richten, M4A1 heb ik ook altijd maar 3 shots nodig voor een kill.
Die SMG's lijken mij zowiezo troep, low range heb je niks aan behalve als je voor zn neus staat.
En sniperen vind ik persoonlijk echt een b*ch class, lekker ergens verborgen gaan liggen en mensen van afstand neerknallen.
Je hebt pas skill als je 1 op 1 confrontatie's wint, niet als je van lange afstand iemand neersnipert.
en op 1 oppervlak heb je wel gelijk, dat het behoorlijk irritant is snipers tegenover je te hebben, MAAR als je gewoon in je killcam kijkt kan je die kerel 1 minuut later in ze rug messen met je katana zwaard ( alhoewel het meer op een vlijmscherpe lantaarnpaal lijkt door de belachelijke afstand je soms genakt word.)Vind MW2 nou niet echt bepaald een skill gericht spel momenteel, maarja dat is mijn mening.
En de range van die SMG`s ga je nog raar van opkijkenen op 1 oppervlak heb je wel gelijk, dat het behoorlijk irritant is snipers tegenover je te hebben, MAAR als je gewoon in je killcam kijkt kan je die kerel 1 minuut later in ze rug messen met je katana zwaard ( alhoewel het meer op een vlijmscherpe lantaarnpaal lijkt door de belachelijke afstand je soms genakt word.)
Maar wat speel jij vooral dan ? Team deathmatch, Search and Destroy?

Speel meer FFA, makkelijk, gewoon iedereen killen die je ziet.
Tis wel degelijk een skillgericht spel imo, hoe je richt en hoe snel je reageert met schieten ligt allemaal aan je skill.
ja inderdaad..Die knife acties zijn ook vaag bij mij ja, knife tegenwoordig heel vaak naar lucht.![]()

:
HQ = vragen om gecamped te worden.3 shots kill is maar zever, was op MW1 ook al.
Oplossing = HQ server, veel leuker.
dat is inderdaad érg focked up.. ik heb gelukkig snel internet van xs4allMja, ik doelde meer op de pings, heb het zovaak gehad dat als iemand mij ziet en ik zie die kerel tegelijkertijd dat hij mij doodschiet, En dan kijk ik in de killcam en zie ik dat ik niet eens schoot:S terwijl ik wel zeker weet dat ik stuk of 10 kogels door ze kop gejaagt heb maar die kwamen we gewoon niet aan![]()
IWnet is huilen met de pet op.

Nee.
En sniperen vind ik persoonlijk echt een b*ch class, lekker ergens verborgen gaan liggen en mensen van afstand neerknallen.
Je hebt pas skill als je 1 op 1 confrontatie's wint, niet als je van lange afstand iemand neersnipert.

Ben ook maar eens begonnen. Zit nu op lvl 11Vind het steeds leuker worden. Kan er alleen nog niet veel van hahaha. Welk wapen zou ik kunnen gebruiken waar ik veel punten mee kan scoren
![]()

ligt eraan wat voor type speler je bent.Ben ook maar eens begonnen. Zit nu op lvl 11Vind het steeds leuker worden. Kan er alleen nog niet veel van hahaha. Welk wapen zou ik kunnen gebruiken waar ik veel punten mee kan scoren
![]()
Ben ook maar eens begonnen. Zit nu op lvl 11Vind het steeds leuker worden. Kan er alleen nog niet veel van hahaha. Welk wapen zou ik kunnen gebruiken waar ik veel punten mee kan scoren
![]()
Alle wapens proberen en de challenges mee doen, stijgt je level sneller.
Als je éénmaal ant het maximaal level komt, in deze game 70, kun je kiezen om een prestige rank te krijgen, je gaat dan trg naar 0, en moet alle attachements enzo trg unlocken voor wapens, maar kun je weer level opbouwen, kan iedereen zien dat je dus al voorbij de 1ste lvl 70 bent. Je kna het 10 keer doen. Anders zit je met level 600 enzo zonder 10 prestige ranks.