XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

het knife is nu echt verschrikkelijk elke knife ik mis ik zal wel een noobje zijn :(

dat spel gaat echt heeeeeeeeeeeeelemaal nergens over, vind het er leuk uitzien maar de balans is ver te zoeken. Je kan 2 x geraakt worden in je maag met een Desert Eagle .50, maar met een knife blink je nog ff 2 meter naar voren en geef je hem een klein sneetje en dan gaat ie al plat ;(

Enigste leuke in het spel momenteel is sniperen, maar zelfs als je op de grond LIGT shake je nog als een Parkinson patiënt met je zoom. En maar te zwijgen over de SMG`s dmg, guns zoals p90, mp5k, Je heb 3 kogels nodig om iemand plat te krijgen maar met een m4a1 heb je een volle magazijn clip nodig.

Achja dat spel geeft me zoveel aggressie dat in ieder geval me fitness training elke keer weer top is :D dat is het voordeel van MW2 spelen.

dat spel gaat echt heeeeeeeeeeeeelemaal nergens over, vind het er leuk uitzien maar de balans is ver te zoeken. Je kan 2 x geraakt worden in je maag met een Desert Eagle .50, maar met een knife blink je nog ff 2 meter naar voren en geef je hem een klein sneetje en dan gaat ie al plat ;(

Enigste leuke in het spel momenteel is sniperen, maar zelfs als je op de grond LIGT shake je nog als een Parkinson patiënt met je zoom. En maar te zwijgen over de SMG`s dmg, guns zoals p90, mp5k, Je heb 3 kogels nodig om iemand plat te krijgen maar met een m4a1 heb je een volle magazijn clip nodig.

Achja dat spel geeft me zoveel aggressie dat in ieder geval me fitness training elke keer weer top is :D dat is het voordeel van MW2 spelen.

Beter richten, M4A1 heb ik ook altijd maar 3 shots nodig voor een kill.
Die SMG's lijken mij zowiezo troep, low range heb je niks aan behalve als je voor zn neus staat.

En sniperen vind ik persoonlijk echt een b*ch class, lekker ergens verborgen gaan liggen en mensen van afstand neerknallen.
Je hebt pas skill als je 1 op 1 confrontatie's wint, niet als je van lange afstand iemand neersnipert.

Laatst bewerkt:
Beter richten, M4A1 heb ik ook altijd maar 3 shots nodig voor een kill.
Die SMG's lijken mij zowiezo troep, low range heb je niks aan behalve als je voor zn neus staat.

En sniperen vind ik persoonlijk echt een b*ch class, lekker ergens verborgen gaan liggen en mensen van afstand neerknallen.
Je hebt pas skill als je 1 op 1 confrontatie's wint, niet als je van lange afstand iemand neersnipert.

Vind MW2 nou niet echt bepaald een skill gericht spel momenteel, maarja dat is mijn mening.

En de range van die SMG`s ga je nog raar van opkijken :D en op 1 oppervlak heb je wel gelijk, dat het behoorlijk irritant is snipers tegenover je te hebben, MAAR als je gewoon in je killcam kijkt kan je die kerel 1 minuut later in ze rug messen met je katana zwaard ( alhoewel het meer op een vlijmscherpe lantaarnpaal lijkt door de belachelijke afstand je soms genakt word.)

Maar wat speel jij vooral dan ? Team deathmatch, Search and Destroy?

Vind MW2 nou niet echt bepaald een skill gericht spel momenteel, maarja dat is mijn mening.

En de range van die SMG`s ga je nog raar van opkijken :D en op 1 oppervlak heb je wel gelijk, dat het behoorlijk irritant is snipers tegenover je te hebben, MAAR als je gewoon in je killcam kijkt kan je die kerel 1 minuut later in ze rug messen met je katana zwaard ( alhoewel het meer op een vlijmscherpe lantaarnpaal lijkt door de belachelijke afstand je soms genakt word.)

Maar wat speel jij vooral dan ? Team deathmatch, Search and Destroy?

Speel meer FFA, makkelijk, gewoon iedereen killen die je ziet.:D

Tis wel degelijk een skillgericht spel imo, hoe je richt en hoe snel je reageert met schieten ligt allemaal aan je skill.

3 shots kill is maar zever, was op MW1 ook al.

Oplossing = HQ server, veel leuker.

Speel meer FFA, makkelijk, gewoon iedereen killen die je ziet.:D

Tis wel degelijk een skillgericht spel imo, hoe je richt en hoe snel je reageert met schieten ligt allemaal aan je skill.

Mja, ik doelde meer op de pings, heb het zovaak gehad dat als iemand mij ziet en ik zie die kerel tegelijkertijd dat hij mij doodschiet, En dan kijk ik in de killcam en zie ik dat ik niet eens schoot:S terwijl ik wel zeker weet dat ik stuk of 10 kogels door ze kop gejaagt heb maar die kwamen we gewoon niet aan :D

IWnet is huilen met de pet op.

• Topic Starter Topic Starter
Die knife acties zijn ook vaag bij mij ja, knife tegenwoordig heel vaak naar lucht.:o
ja inderdaad..
ik zal even zeggen wat ik heb gedaan, want ik heb het opgelost:D

Ik speelde dus alleen maar met M4A1 en UMP45 met commando vóór de update..
dat ging bagger, M4A1 verkloot en UMP45 hebben ze meer recoil gegeven lijkt wel.
dus wat deed ik: SCAR-H erin, en MP5K erin.. die MP5K met rapid fire is echt een killer in de kleine maps zoals highrise en karichi ofzo.. NIEMAND die het van je wint als je ook nog steady aim hebt..
bling pro etc geruild voor scavanger want bling heb je niet nodig op een SCAR.. alleen cold blooded zal altijd blijven.

dus met nieuwe veranderingen toen 2 potjes demolition gespeeld met uitzonderlijk resultaat:D:

50+ kills en >10 deaths :D
3 shots kill is maar zever, was op MW1 ook al.

Oplossing = HQ server, veel leuker.
HQ = vragen om gecamped te worden.
Mja, ik doelde meer op de pings, heb het zovaak gehad dat als iemand mij ziet en ik zie die kerel tegelijkertijd dat hij mij doodschiet, En dan kijk ik in de killcam en zie ik dat ik niet eens schoot:S terwijl ik wel zeker weet dat ik stuk of 10 kogels door ze kop gejaagt heb maar die kwamen we gewoon niet aan :D

IWnet is huilen met de pet op.
dat is inderdaad érg focked up.. ik heb gelukkig snel internet van xs4all:D

Wat ****ed up is is als je tegen iemand staat die keihard lagt, dan mik je en schiet je terwijl hij allang niet meer op die plaats is.

Dan schiet je dus altijd mis no matter what.:(

Ga die MP5K misschien wel ff proberen zo.:D

Wat is HQ btw?

Laatst bewerkt:
Oops ik zie wat Ice bedoelde, ik had me fout uitgedrukt. (my bad :))

Oplossing = HC servers (hardcore servers)

En HQ= Headquarter, indien je die hebt veroverd "camp" je, hoewel dat natuurlijk gewoon strategisch verdedigen is.

Wat een BS man.. Jij kan gewoon niet sniperen dus:D

Hoezo geen skills. Je moet er voor zorgen dat je die etters met cold blooded en ninja aan ziet/hoort komen. Andere snipers die cold blooded hebben en thermosight moet je kunnen zien. En probeer eens consequent een headshot te maken bij iemand die volle bak aan de andere kant van het level rent. Bovendien moet ook goed met je second handgun zijn of belachelijk zijn in no-scopen.

Nee, dan lekker ligthweight, marathon en commando en lekker knifen van 6 meter afstand. Hoewel dat gelukkig is aangepast.

Volgens mij is trouwens die akimbo XX shotgun op de xbox aangepast. Ik heb PS3 en daar is hij nog steeds behoorlijk overpowered.

Ben ook maar eens begonnen. Zit nu op lvl 11 :p Vind het steeds leuker worden. Kan er alleen nog niet veel van hahaha. Welk wapen zou ik kunnen gebruiken waar ik veel punten mee kan scoren :D

Ben ook maar eens begonnen. Zit nu op lvl 11 :p Vind het steeds leuker worden. Kan er alleen nog niet veel van hahaha. Welk wapen zou ik kunnen gebruiken waar ik veel punten mee kan scoren :D

In het begin gebruikte ik veel de Famas altijd wel een lekker wapen ;)
Maar als je Scar kan zou ik gelijk voor dat wapen gaan want die is ook geweldig :)
En nu speel ik met alle wapens zodat ik al die titles krijg :p

• Topic Starter Topic Starter
ligt eraan wat voor type speler je bent.
als je net als ik run&gun ben dan zou ik zeker een UMP45 kiezen of de MP5K en anders toch wel de M4A1 of SCAR-H..

ik heb ook al een tijd niet gespeeld, ik wacht op bad company 2, die word veel beter, kan je ook in voertuigen.

Precies!! **** sniperen!! Helemaal in gametypes als HQ en CTF. Gaan er van die sneue helden aan de zijkant liggen snipen. Het spel heet CAPTURE THE FLAG! Niet Camping like a fag!!

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------

Alle wapens proberen en de challenges mee doen, stijgt je level sneller.

wat is dat prestige nou eigenlijk???

wat is dat prestige nou eigenlijk???
Als je éénmaal ant het maximaal level komt, in deze game 70, kun je kiezen om een prestige rank te krijgen, je gaat dan trg naar 0, en moet alle attachements enzo trg unlocken voor wapens, maar kun je weer level opbouwen, kan iedereen zien dat je dus al voorbij de 1ste lvl 70 bent. Je kna het 10 keer doen. Anders zit je met level 600 enzo zonder 10 prestige ranks.

Terug
Naar boven