AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

soms duurt het super lang voordat ik een match gevonden heb:( er gebeurt gewoon niets..

• Topic Starter Topic Starter
Nice! want ik heb meestal wel snel een game:D

Ik moet hem trouwens na oud en nieuw even opbergen, want ik heb dan een heel groot hertentamen die ik echt wil halen..
Maar goed, vanmiddag nog even knallen.. Ben jij er ook Keun?
En koop verdomme eens een headset!

Weet iemand of het waard is om voor de Ranger Akimbo te halen?

Weet iemand of het waard is om voor de Ranger Akimbo te halen?

ik ben er zelf nooit gegaan om de volgende renenen:
Je krijgt op 67 Model 1887;
.44 magnum + tactical knife + FMJ heb je heel snel;
Anders de M1014 is ook onderschat;
Op kleine maps neem ik de MP5K met rapid fire en steady aim of de UMP45..

ík vind dat ranger ding niet zo goed, wordt er zelf ook amper door gekilled.

Tis ook een k*tding zelfs met akimo, heb het net ff snel gehaald en het werkt echt alleen goed als je vlak voor iemand zijn neus staat.

Speel veel beter met wapens als de M4A1 met long range shots, nog 6 levels dan ga ik de ACR uitproberen.:D

klinkt goed!
nja ik ga alweer bijna op voor de tweede prestige..
Mij werd verteld dat de 'prestige challanges' gewoon blijft staan als je bent geprestiged?
dus die goude challanges onderin bij weapon challanges en die helemaal onderaan genaamd 'Prestige' dat je zoveel aantal kills moet met een killstreak wapen..
Ik heb al bijna de 500 kills met predator missile en bijna 500 kills met de pave low :D
en dat voor een 1e prestige pas (dus in 67 lvls)..:D

Ik snap echt geen **** van dat hele prestige gebeuren dus daar kan ik je niet mee helpen.:o

Heb die predator missile inmiddels weggehaald, heb op 3 kills UAV, op 7 kills een pavelow en op 11 kills een ac130.

Heb je die extended mags al gehaald trouwens? Heb ze net vrijgespeeld en je hebt echt enorm veel kogels.:D

Ik snap echt geen **** van dat hele prestige gebeuren dus daar kan ik je niet mee helpen.:o

Heb die predator missile inmiddels weggehaald, heb op 3 kills UAV, op 7 kills een pavelow en op 11 kills een ac130.

Heb je die extended mags al gehaald trouwens? Heb ze net vrijgespeeld.
NICE!!!!! op 7 kills een pave low? hoe de fak krijg je dat voor elkaar?
ik heb altijd predator, pave low, chopper gunner.. AC130 vind ik zwaar overschat in de meeste maps..
chopper gunner owns, want dat ding gaat idioot dicht bij de campende gebouwen langs en kan je altijd iedereen raken!

Nee ik heb nog geen een keer extended mags, ben er wel mee bezig op de SCARH.. is het wat?
ik heb nu eindelijk Model 1887 akimbo + FMJ.. werd eens tijd dat ik daar weer mee ga ownen.

welke console heb je ?

bij de xbox360 heb ik er namelijk vrij weinig last van ;)

De ene keer heb ik direct een match de andere keer moet ik 5 minuten wachten.

Ik heb je btw toegevoegd (terintyfus nl) envenals die andere:

Pat21 : tjapperkan
Peanuthead95 : mushroomhead500
switch : BlackWarrior13
DNNS : superieur

Um Ice

Je "Gloeiende" prestige challenges blijven staan als je naar de volgende prestige gaat. De rest niet

Ik heb altijd

Harrier strike
Chopper gunner
Nuke

is wel lachen. Als je harrier strike heb gewoon gooien en in een hoekje gaan zitten en wachten krijg je altijd chopper gunner :o

NICE!!!!! op 7 kills een pave low? hoe de fak krijg je dat voor elkaar?
ik heb altijd predator, pave low, chopper gunner.. AC130 vind ik zwaar overschat in de meeste maps..
chopper gunner owns, want dat ding gaat idioot dicht bij de campende gebouwen langs en kan je altijd iedereen raken!

Nee ik heb nog geen een keer extended mags, ben er wel mee bezig op de SCARH.. is het wat?
ik heb nu eindelijk Model 1887 akimbo + FMJ.. werd eens tijd dat ik daar weer mee ga ownen.

Haha shit wacht ff het is een gewone attack helicopter, pavelow moet je er 9 voor hebben.

Ik heb die extended mags op de M4A1 en je hebt echt een heel groot magazijn, maar de M4A1 heeft zonder die Extended mags volgens mij ookal meer kogels dan de SCAR.

Hoe spelen jullie echt met die shotguns? Zo een k*tbereik kan ik echt niet mee spelen.:p

Laatst bewerkt:
valt reuze mee denk ik.. misschien heeft de scar 5 minder kogels ofozo, maar het magazijn is ongeveer even groot..
maar heb je naast een groter magazijn, ook meer kogels bij je ? (net als scavanger pro?)
want dan ga ik direct even de FMJ challange doen..

Nee alleen een groter magazijn.
dan heb ik geen haast met die challange..
want met scavanger krijg je ook refil van je grenade + flashbang etc..
maar blijf wel met fmj spelen want als je een groepje tegenkomt heb je veel sneller een dubbel kill en op de lange afstanden is het ook fijn om FMJ te hebben:)

Als je iwnet bijvoorbeeld een team deadmatch game laat zoeken, zoekt ie dan automatisch speler met ongeveer hetzelfde niveau/rank? matchmaking heet dat ofzo ?

nope doet ie niet, niet dat ik weet of ooit heb gemerkt..
moet ook niks uitmaken.

mensen die ook cod mw2 op de playstation hebben, voeg me maar toe ;)
sjaak6667

Tis ook een k*tding zelfs met akimo, heb het net ff snel gehaald en het werkt echt alleen goed als je vlak voor iemand zijn neus staat.

Speel veel beter met wapens als de M4A1 met long range shots, nog 6 levels dan ga ik de ACR uitproberen.:D
ACR + ACOG-scope = ownage op Wasteland. Snipers verliezen er hard tegen.

edit:
Kvind die ranger akimbo best wel goed. Altijd kills mee in gebouwen ...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven