- Waardering
- 73
- Lengte
- 2m03
- Massa
- 123kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
soms duurt het super lang voordat ik een match gevonden heber gebeurt gewoon niets..

soms duurt het super lang voordat ik een match gevonden heber gebeurt gewoon niets..
Weet iemand of het waard is om voor de Ranger Akimbo te halen?

NICE!!!!! op 7 kills een pave low? hoe de fak krijg je dat voor elkaar?Ik snap echt geen **** van dat hele prestige gebeuren dus daar kan ik je niet mee helpen.
Heb die predator missile inmiddels weggehaald, heb op 3 kills UAV, op 7 kills een pavelow en op 11 kills een ac130.
Heb je die extended mags al gehaald trouwens? Heb ze net vrijgespeeld.
welke console heb je ?
bij de xbox360 heb ik er namelijk vrij weinig last van![]()
NICE!!!!! op 7 kills een pave low? hoe de fak krijg je dat voor elkaar?
ik heb altijd predator, pave low, chopper gunner.. AC130 vind ik zwaar overschat in de meeste maps..
chopper gunner owns, want dat ding gaat idioot dicht bij de campende gebouwen langs en kan je altijd iedereen raken!
Nee ik heb nog geen een keer extended mags, ben er wel mee bezig op de SCARH.. is het wat?
ik heb nu eindelijk Model 1887 akimbo + FMJ.. werd eens tijd dat ik daar weer mee ga ownen.

valt reuze mee denk ik.. misschien heeft de scar 5 minder kogels ofozo, maar het magazijn is ongeveer even groot..
maar heb je naast een groter magazijn, ook meer kogels bij je ? (net als scavanger pro?)
want dan ga ik direct even de FMJ challange doen..
dan heb ik geen haast met die challange..

ACR + ACOG-scope = ownage op Wasteland. Snipers verliezen er hard tegen.Tis ook een k*tding zelfs met akimo, heb het net ff snel gehaald en het werkt echt alleen goed als je vlak voor iemand zijn neus staat.
Speel veel beter met wapens als de M4A1 met long range shots, nog 6 levels dan ga ik de ACR uitproberen.![]()