AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

De ene keer heb ik direct een match de andere keer moet ik 5 minuten wachten.

Ik heb je btw toegevoegd (terintyfus nl) envenals die andere:

Pat21 : tjapperkan
Peanuthead95 : mushroomhead500
switch : BlackWarrior13
DNNS : superieur

Ow jij bent het, ik vond het al zo raar dat ik door jou werd toegevoegd maar dit verklaard het nou invite me maar is voor een potje :)
Bij mij gaat het de laatste tijd overigens wel lekker snel...

voor alle pc spelers met steam, invite mij aub :D
ik heet Nolvadex in game..:o

Heb em sinds gisteren ook voor ps3 vette game!

De ene keer heb ik direct een match de andere keer moet ik 5 minuten wachten.

Ik heb je btw toegevoegd (terintyfus nl) envenals die andere:

Pat21 : tjapperkan
Peanuthead95 : mushroomhead500
switch : BlackWarrior13
DNNS : superieur

was jij dat? Ik had hier al gekeken maar zag deze nick er niet tussenstaan. Dus ik dacht dat het weer zo'n wannabe-friend was. Heb je dus niet geaccepteerd. Invite nog eens :D

• Topic Starter Topic Starter
Ga nog steeds (erg traag) omhoog:D was vanmiddag toen ik voor het laatst keek 2.48 :P
Komt grotendeels door akimbo + FMJ model 1887..
die icm UMP45 + silencer + red dot
Bling pro
cold Blooded
ninja pro
Claymore en flash

niet te stoppen:D

Ik ben nu op een quest om dat nuke-embleempje te halen. Wel leuk om te doen hoor, heb er nu al 3. En mijn k/d ratio begint ook eindelijk weer te steigen :)

Had gisteren een het ziekste potje ooit. Domination in Scrapyard. Ik probeerde dus een nuke te halen. Ik ging 60-3 om vervolgens het potje te winnen met een nuke :D

Ik ben nu op een quest om dat nuke-embleempje te halen. Wel leuk om te doen hoor, heb er nu al 3. En mijn k/d ratio begint ook eindelijk weer te steigen :)

Had gisteren een het ziekste potje ooit. Domination in Scrapyard. Ik probeerde dus een nuke te halen. Ik ging 60-3 om vervolgens het potje te winnen met een nuke :D
Zo he! lekker!
ik had gister ook in domination een chill potje..
44 - 3, alleen ik heb nooit de Nuke.. mn 2e Pave low stond net in de lucht toen het potje begon en er stonden nog 2 attack heli's en nog een pave low in de wachtrij, dus had veel beter kunnen zijn:P
ik doe als ik echt veel kills wil halen liefst demolition, die potjes duren het langst, soms wel tot 3 rondes!

Zo he! lekker!
ik had gister ook in domination een chill potje..
44 - 3, alleen ik heb nooit de Nuke.. mn 2e Pave low stond net in de lucht toen het potje begon en er stonden nog 2 attack heli's en nog een pave low in de wachtrij, dus had veel beter kunnen zijn:P
ik doe als ik echt veel kills wil halen liefst demolition, die potjes duren het langst, soms wel tot 3 rondes!

Ah netjes. Ik speel normaal gesproken eigenlijk alleen maar TDM, maar domination begin ik de laaste tijd steeds meer te waarderen. Ik doe altijd c4 op de vlaggen haha :p

Mijn normale killstreak setup is predator-harrier-chopper gunner
maar voor de nuke: harrier-chopper gunner-nuke.

Ik had ook nog pave low-chopper gunner-nuke geprobeert maar 9 killstreak is net te veel zonder hulp :p

ja echt he, dat heb ik dus ook.. 9 is net te ver weg om aan te voelen hoeveel je er nog moet..
de nuke ga ik niet aan beginnen..
nog 20 kills met predator missile voor 500 kills en een gouden titel van predator missile :D
nog 100 kills met de pave low voor de 500.. en ik heb in 2 dagen tijd al meer dan 400 kills met model 1887 terwijl ik dan vaak ook nog UMP45 in t begin gebruik:P
nu begint het wel irritant te worden, want ik moet nu beginnen met leren maar ik wil gewoon lekker gamen :P

Ranger Akimbo ruleert!!!
1887 akimbo is nog beter vanwege de grotere range, maar op korte maps is het de Ranger prima te doen!

Enige map waarmee ik daar dikke kills mee heb gemaakt is die hele kleine in die woestijn, met dat vage hoge gebouw in het midden.

MP5K + Rapid Fire en die akimbo Ranger = 30-1 met FFA.:D

Ga toch wel wat meer Team Deathmatch en dergelijke spelen, 30 kills max ga ik best vaak overheen en vink best zonde.

Rust, heet die map..
MP5k + rapid fire is inderdaad ownage, de ranger heb ik nooit wat voor gevoeld..

Rust, heet die map..
MP5k + rapid fire is inderdaad ownage, de ranger heb ik nooit wat voor gevoeld..

Ik kan er dan ook alleen wat mee op die map, andere maps is het bereik gewoon te slecht.

MP5K was wel een goeie van jouw ja, heb daar nog nooit een directe confrontatie mee verloren zo ****ing snel is die.:D

Enige minpunt is imo de recoil, verre afstanden maak ik er heel moeilijk kills mee.

Ik kan er dan ook alleen wat mee op die map, andere maps is het bereik gewoon te slecht.

MP5K was wel een goeie van jouw ja, heb daar nog nooit een directe confrontatie mee verloren zo ****ing snel is die.:D

Enige minpunt is imo de recoil, verre afstanden maak ik er heel moeilijk kills mee.
klopt, voor de verre afstanden is het moeilijk.
de M1014 met grip verlies je trouwens ook erg weinig als je voor iemands neus staat (vliegtuig in terminal etc) ding schiet ontiegelijk snel zn vier kogels op en heeft een goede damage. daarnaast verhoogt de grip enorm zijn accuracy!

klopt, voor de verre afstanden is het moeilijk.
de M1014 met grip verlies je trouwens ook erg weinig als je voor iemands neus staat (vliegtuig in terminal etc) ding schiet ontiegelijk snel zn vier kogels op en heeft een goede damage. daarnaast verhoogt de grip enorm zijn accuracy!

Dat is toch die shotgun? Volgens mij heb ik die nog niet unlocked.:p

Shotgun is altijd wel cool om ff naar te switchen als je een gebouw binnenloopt ofzo.

Dat is toch die shotgun? Volgens mij heb ik die nog niet unlocked.:p

Shotgun is altijd wel cool om ff naar te switchen als je een gebouw binnenloopt ofzo.
Ja, is de een na laatste shotgun inderdaad..
Ik ben nu al dik over mn prestige 1 heen..
maar ik heb iets 'slims' bedacht om de eerte 10 levels over te slaan als je weer opnieuw begint.
komtie:
bij de eerste levels heb je maar klein 1000 xp nodig om te promoveren.
de prestige challanges blijve staan.
Ik zorg dat voordat ik ga prestigen, mijn UMP45 op 2495 kills staat oid. en mijn predator missile challange op 498 kills oid.. dus 1 potje: 20.000 xp en meteen lvl 10 oid :D

Kheb hem nu ook :d
super spell :D:D
Daliciouss, ssen waren in de aanbieding daarom :p

en ook op fifa 10? :d
iemand potje?

Als je iwnet bijvoorbeeld een team deadmatch game laat zoeken, zoekt ie dan automatisch speler met ongeveer hetzelfde niveau/rank? matchmaking heet dat ofzo ?

nope doet ie niet, niet dat ik weet of ooit heb gemerkt..
moet ook niks uitmaken.
gelukkig :)
ik vind het toch wel een vet spel! Ik moest eerst ff wennen, maar ik nu vind ik het zelfs beter dan cod4. Speel nu veel met Famas silencer red dot, en als perks stopping power en steady aim.:D
maar zo'n 25 kill nuke streak dinges gaat me volgens mij echt nooit lukken..

Veel moeite gehad met PS3. Ik speelde shooters enkel op PC, dus ik had moeite met aimen.
Nu zit ik op level 43 en begint het eindelijk te lukken.
Mijn ratio is nu nog maar 0,8 door het gesukkel in het begin maar stijgt nu snel.
Welke perks gebruiken jullie het liefst samen?

marathon,lightweighted commando in levels als skidrow en favela ,knifen als een gek:P

Terug
Naar boven