AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

Nu zit ik op level 43 en begint het eindelijk te lukken.
Mijn ratio is nu nog maar 0,8 door het gesukkel in het begin maar stijgt nu snel.
Ik heb ook in het begin me ratio verpest :D maar het gaat nu stukke beter, laatst tdm 18-6 met Famas. Ik had eerst scores als 3-15 !

killstreak 5 : predator missile
killstreak 7 : computergestuurde heli ;/
killstreak 11 : choppergunner ( zelf bestuurd )

zo heerlijke scores gehad vandaag :P 35-5 etc

zit nu bijna 1000 kills boven me deaths !

wat vinden mensen hier trouwens van Prestige mode ? iemand dat al ingegaan ? ben nu op lvl 40 op prestige mode en het slaat echt nergens op ;/ alleen nieuwe titels erbij en dat cared me geen ruk gewoon :(

Je hebt toch ook twee extra classes?

wat vinden mensen hier trouwens van Prestige mode ? iemand dat al ingegaan ? ben nu op lvl 40 op prestige mode en het slaat echt nergens op ;/ alleen nieuwe titels erbij en dat cared me geen ruk gewoon :(

Je kunt bij 7 killstreak beter harriers nemen. Die doen eerst een airstrike en daarna blijven ze nog schieten. Ze maken voor mijn gevoel ook veel meer kills ;)

Ik zit ook in prestige mode. Die extra class is echt superhandig, ik heb nog steeds meer classes nodig haha. Verder blijf je levelen, en dat maakt het voor mij een stuk interessanter. Als ik stop met lvlen is de lol er voor mij grotendeels af.

• Topic Starter Topic Starter

Je kunt bij 7 killstreak beter harriers nemen. Die doen eerst een airstrike en daarna blijven ze nog schieten. Ze maken voor mijn gevoel ook veel meer kills ;)

Ik zit ook in prestige mode. Die extra class is echt superhandig, ik heb nog steeds meer classes nodig haha. Verder blijf je levelen, en dat maakt het voor mij een stuk interessanter. Als ik stop met lvlen is de lol er voor mij grotendeels af.
juist idd, dit heb ik ook.. zit nu in prestige 2..
het is een stuk leuker om weer levels up te gaan, en hoe meer je het speelt hoe beter je wordt en hoe sneller die eerste levels gaan..
daarna krijg je met prestigen nieuwe challanges die erg veel punten op leveren en vette goude titels!

ik sta nu eindelijk op de kill : death ratio van 2.50
en heb bijna 400 keer de accolade Immortal (highest K/D ratio)
en al bijna 110 keer MVP (most valuable player/most kills fewest deaths)
en dat terwijl ik nog onder de 1000 potjes in totaal zit:D
ben nu level 12 ofzo prestige twee..
stond als level 8 bovenaan in team deathmatch met 22 om 3 haha die mensen waren niet zo blij dat ik ze met die voorgekookte classes (overwatch) ze allemaal had neergemaaid:P
ik vind het alleen wel schijt vervelend dat ik dus nu tm lvl 25 in huizen moet blijven schuilen als er een heli komt omdat ik nog geen cold blooded heb, mijn favo perk :(

marathon,lightweighted commando in levels als skidrow en favela ,knifen als een gek:P
En dan zijn der ngo wat met hun care package rond lopen voor extra snelheid, kvind ze ****ing irritant. Leer schieten, zelfde met die noobtubers wat met scavenger dan rondlopen ...

En dan zijn der ngo wat met hun care package rond lopen voor extra snelheid, kvind ze ****ing irritant. Leer schieten, zelfde met die noobtubers wat met scavenger dan rondlopen ...

Je moet echt wel skill hebben om goed te kunnen kniven man. Op afstand wordt je genadeloos neergemaaid. Dus om hoekjes blijven rennen, grote gebieden uit de weg gaan en nooit stoppen. Erg leuk om te doen, zou je ook is moeten proberen ;) Met care package dingetje heb ik nooit geprobeert though.

Heb em net gekregen voor nieuwjaar op de PS3,,where can i join :D???? kga natuurlijk wel eerst wat campaign mode doen zodat ik wat wen aan die controls, want kheb de hele tijd lopen killzone twee'en...

marathon pro
lightweight pro
commando pro

carepackage en knife!! scores als 30- 2 in free for all

khebbem nu ook maar origineel besteld.. verwacht em pas dinsdag te ontvangen eigenlijk....
37 euro.. is wel te doen opzich.

Laatst bewerkt:
Je moet echt wel skill hebben om goed te kunnen kniven man. Op afstand wordt je genadeloos neergemaaid. Dus om hoekjes blijven rennen, grote gebieden uit de weg gaan en nooit stoppen. Erg leuk om te doen, zou je ook is moeten proberen ;) Met care package dingetje heb ik nooit geprobeert though.
Kzeg niet dat er geen skill voor nodig is, tis gewoon irri, tis een shooter hé ...

Noobtube:splat:
1887 akimbo :splat:
ranger akimbo :splat:

Heb je totaal geen skill voor nodig.

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

marathon pro
lightweight pro
commando pro

carepackage en knife!! scores als 30- 2 in free for all

Marathon pro, lightweight pro en commando pro is leuk in Highrise. Telkens in die rode ondergrondse gang lopen naar de andere kant, onderweg knifen en dan 3 man in de rug schieten en knifen :roflol: Heerlijk.

Hoe zit dat nu met prestige?
Ben je alles kwijt of niet?
Ik ben nu level 48 en speel altijd met M4A1. Krijg ik de ACR in level 48? Heb gehoord dat die op alle vlakken de M4A1 overklast.

Laatst bewerkt:
M4A1 Mastery net gehaald, alle attachments unlocked.:D

Op lv 48 krijg je idd die ACR, volgens mij is die wel een stukje beter dan de M4A1.

wanneer word er eigenlijk eens afgesproken om eens gezamelijk een potje te knallen :D ?? ik ben dan wel nog maar level 4 maarja een begin is goed genoeg

Terug
Naar boven