MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

ACR is vies sterk op afstanden, door zen accuracy en nauwelijks recoil.
M4A1 is wel goed, maar ACR vind ik toch iets beter.

Nu weer ff bezig met RPD, daar maak je altijd kills op afstanden, is een sniper niks tegen, een door de magazijn grootte kan je lekker sprayen tot aan de andere kant van de kaart. Wel grip derop zetten uiteaard
Noobtube:splat:
1887 akimbo :splat:
ranger akimbo :splat:

Heb je totaal geen skill voor nodig.

Idd, heb wel zelf met Ranger Akimbo rondgelopen want anders ben je altijd gekloot door knifers/akimbo's in de gebouwen, maar geef die mensen eens een USP en ze raken geen ****. Daar ben ik nu trouwens mee aant spelen, voelt gewoon lekker aan dat pistool.

Straks ff wat spelen en dan heb ik die ACR!
Wat is jullie beste killstreak? 18 hier tot nu toe.

ik had een killstreak van vijf haha,,lame niet slecht voor m'n hoe toevallig ook vijfde potje

Ik moet nog 2 lv's voor die ACR, gaat zo verdomde langzaam nu.

Hoogste killstreak is 16.

Weet iemand trouwens of ze iets met die chopper gedaan hebben? Mn helicopter maakt nauwelijks meer kills als ik hem oproep na 7 kills.???

Ik moet nog 2 lv's voor die ACR, gaat zo verdomde langzaam nu.

Hoogste killstreak is 16.

Weet iemand trouwens of ze iets met die chopper gedaan hebben? Mn helicopter maakt nauwelijks meer kills als ik hem oproep na 7 kills.???

Je pakt beter de harrier na 7 kills en chopper gunner bij 11.
De harrier bombardeert en blijf nog een 30-40 tal seconden rondvliegen om te schieten.
Bij de chopper gunner sta je zelf achter de gun in de helikopter, kills gegarandeerd:D

Je pakt beter de harrier na 7 kills en chopper gunner bij 11.
De harrier bombardeert en blijf nog een 30-40 tal seconden rondvliegen om te schieten.
Bij de chopper gunner sta je zelf achter de gun in de helikopter, kills gegarandeerd:D

I know, maar heb in het begin een beetje domme dingen unlocked dus kan nu pas volgend level een nieuwe unlock maken.:p

I know, maar heb in het begin een beetje domme dingen unlocked dus kan nu pas volgend level een nieuwe unlock maken.:p

Btw, bij care-packages heb ik blijkbaar altijd veel geluk.
Al een paar keer een stealth airstrike, pave low, chopper gunner en AC130 gehad

Momenteel heb ik nog steeds
UAV
Care package
Harrier

omdat ik nog niet goed genoeg ben:o

Hoe ik heb ook bijna M4A1 Mastery, ik zit nog te sukkelen met die FMJ kills :mad:

Welk wapen gebruik jij dan? Duurt het echt langer om te reloaden met ACR?

Ik probeer met elk zo'n beetje te spelen om challenges vrij te spelen, maar het liefst met de M14

Zit er aan te denken om dit spel te verkopen, er is serieus gewoon teveel ge**** met die online functie.

Ik heb gewoon om de zoveel potjes 'Server connection timed out' echt ****ing irritant als je een goed potje hebt.

Zit er aan te denken om dit spel te verkopen, er is serieus gewoon teveel ge**** met die online functie.

Ik heb gewoon om de zoveel potjes 'Server connection timed out' echt ****ing irritant als je een goed potje hebt.
op de pc? dat heb ik ook een ik krijg ook heel vaak ''can not connect to host" en host migration error :mad:

• Topic Starter Topic Starter
wanneer word er eigenlijk eens afgesproken om eens gezamelijk een potje te knallen :D ?? ik ben dan wel nog maar level 4 maarja een begin is goed genoeg
Heb je al een headset? zo niet, morgen halen!
Als je me even opnieuw toevoegd invite ik je wel een keertje.
Ik switch meestal naar secondary en erna rustig ff in een hoekje reloaden.
same.

bij mij is het 28.. ik had in highrise een hele nette van 25, toen ging ik verder met choppergunner maar die werd na 1 kill alweer neergeknald, ben toen gestrand op 27..

Btw de accolade Immortal (highest Kill : death ratio) nu al over de 400x!
en de MVP al meer dan 110 keer:D

1znocpz.jpg

iemand met meer kills als mij? :D

Jezus! Heb jij elke dag 10 uur gespeeld van de dag dat het spel uit was?

Net ff potje gespeeld met SpadeVI.

Ging best lekker met domination 38-14, jij ging niet zo lekker ofwel:p

Net ff potje gespeeld met SpadeVI.

Ging best lekker met domination 38-14, jij ging niet zo lekker ofwel:p

Ik ben helaas nog een volledige newbie in het spel en hanteer dus nog totaal niet de nodig skills,,,idd domination. Snapte eerst niet wat ik moest doen maar daarna werd het duidelijk, dat van defend of hold the flagpositions was het zeker???

anyway ik kom erachter dat dat team gedoe buiten team deathmatch gewoon niet echt m'n ding is...allez ja ik haal soms iedereen door elkaar, en sommige vinden het vrij offensive als ik hun gewoon in hun gezicht knal als ze voor me opduiken in een ganghoek ofzo;) had iemand die door de headset riep van "this ****nut shot me in the jaw,,,we're on the same team spade****..."

In ieder geval neem ik me dus voor van begin volgende week eens te gaan trainen in de online mode aangezien ik de komende weken geen zak mag doen...Maar je mag me altijd inviten als je nog eens wil,,oefening kan alleen maar helpen :)

PS: hebben jullie dat ook, dat sommige van de spelers soms niet zichtbaar zijn op de map?? ik bedoel je zit iemand vanboven in de rechthoek lopen maar niet iemand achter en bam krijg je een mes in je k*trug zonder dat die gast zichtbaar was op de map,,heb het nu al vele malen voorgehad....of heeft dit te maken met een cheat die je invisible maakt op de mapscreen

Double ps: sorry voor de late post, ik heb net gedaan met een rampzalig potje poker

Terug
Naar boven