Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

Dan hebben ze de perk cold-blooded aan staan.

Ik ben helaas nog een volledige newbie in het spel en hanteer dus nog totaal niet de nodig skills,,,idd domination. Snapte eerst niet wat ik moest doen maar daarna werd het duidelijk, dat van defend of hold the flagpositions was het zeker???

anyway ik kom erachter dat dat team gedoe buiten team deathmatch gewoon niet echt m'n ding is...allez ja ik haal soms iedereen door elkaar, en sommige vinden het vrij offensive als ik hun gewoon in hun gezicht knal als ze voor me opduiken in een ganghoek ofzo;) had iemand die door de headset riep van "this ****nut shot me in the jaw,,,we're on the same team spade****..."

In ieder geval neem ik me dus voor van begin volgende week eens te gaan trainen in de online mode aangezien ik de komende weken geen zak mag doen...Maar je mag me altijd inviten als je nog eens wil,,oefening kan alleen maar helpen :)

PS: hebben jullie dat ook, dat sommige van de spelers soms niet zichtbaar zijn op de map?? ik bedoel je zit iemand vanboven in de rechthoek lopen maar niet iemand achter en bam krijg je een mes in je k*trug zonder dat die gast zichtbaar was op de map,,heb het nu al vele malen voorgehad....of heeft dit te maken met een cheat die je invisible maakt op de mapscreen

Double ps: sorry voor de late post, ik heb net gedaan met een rampzalig potje poker

ach, zo begint iedereen. Ik was domination aan het doen met een vriend en hij wou het blijven doen dusja. Is idd flag capturen en je krijgt punten hoelanger de vlag in bezit van een team is. tot 200 punten.

Je hebt cold-blooded en ninja. bij cold blooded ben je onzichtbaar op de map door uav, choppers enz. bij ninja ben je onzichtbaar voor heartbeat sensors.

We kunnen gerust nog een potje doen. Moet nog steeds Ice ff uitnodigen. Even kijken of zn E-status overkomt met de ehh.. ps3 realiteit.:D

hahaha,,,,naja weet nog niet of ik vandaag online zal kunnen gamen, maar ik ben ook aan het twijfelen voor een headset. Is dat echt de moeite om te halen???

langs de ene kant had ik graag wel eens willen zeggen dat het klootzakken zijn allemaal

hahaha,,,,naja weet nog niet of ik vandaag online zal kunnen gamen, maar ik ben ook aan het twijfelen voor een headset. Is dat echt de moeite om te halen???

langs de ene kant had ik graag wel eens willen zeggen dat het klootzakken zijn allemaal

Een headset is onmisbaar vind ik. Het is leuk om met je vrienden te praten en elkaar aanwijzingen te geven of anderen verrot te schelden. Of als ze van tevoren heel popi zijn je nadat je ze hebt ingemaakt even om een korte reactie vraagt :D

naja, ok dan :D, dan kijk ik vandaag nog of er zo een ding beschikbaar is moest ik de winkels ingaan...zal wel raar doen met zo'n gozer die z'n stem continu verandert :p

Ik wil ook zon headset. Zit nu maar beetje zielig te skypen:o

Maar om de een of andere reden geeft mijn ps3 als ik online ga een bericht dat ik niet kan chatten "due to parental restrictions" terwijl alle beveiliging gewoon uit staat en mijn password 0000 is..

Anyone?

• Topic Starter Topic Starter
ach, zo begint iedereen. Ik was domination aan het doen met een vriend en hij wou het blijven doen dusja. Is idd flag capturen en je krijgt punten hoelanger de vlag in bezit van een team is. tot 200 punten.

Je hebt cold-blooded en ninja. bij cold blooded ben je onzichtbaar op de map door uav, choppers enz. bij ninja ben je onzichtbaar voor heartbeat sensors.

We kunnen gerust nog een potje doen. Moet nog steeds Ice ff uitnodigen. Even kijken of zn E-status overkomt met de ehh.. ps3 realiteit.:D
haha kom maar, ik speel nu af en toe moet KEUN, en hij kan denk ik wel beamen dat sowieso wat ik zeg wel overeen komt met mn online capaciteiten:P
nou moet ik eerlijk bekennen, toen ik gister met een kater ging spelen lukte het écht voor geen meter.. was huilen met de pet op! moest zelfs een heartbeat sensor inschakelen omdat ik gewoon te traag was om te kijken:P

gewoon halen!
Een headset is onmisbaar vind ik. Het is leuk om met je vrienden te praten en elkaar aanwijzingen te geven of anderen verrot te schelden. Of als ze van tevoren heel popi zijn je nadat je ze hebt ingemaakt even om een korte reactie vraagt :D
klopt headset is onmisbaar!

Laatst bewerkt:
Snap niet dat jullie zo graag een headset willen.

Ik hoor altijd van die 12 jarige britten iedereen uitschelden met die gay taal van hun, voordat die match begint mute ik altijd iedereen zodat ik me niet helemaal kapot erger.:o

Bovendien heeft niemand denk ik behoefte aan mn gescheld als ik weer eens gebackraped word door een camper.:roflol:

Ach, ik mute inderdaad iedereen, behalve de mensen uit mn party..
en aan dat gescheld van mij zijn ze wel gewend:o

Elkaar waarschuwen voor campers, snipers, ...
Vooral als ik een vriend een gebouw in zie gaan en een enemy derachteraan, gauw waarschuwen, en meestal hebben ze hem dan wel. zeer handig dus :)

waar ik me nog steeds aan opjaag is mensen die niet snappen dat als er een predator aankomt dat je dan uit elkaar moet lopen, soms komt er een predator en rennen 2 van die snullen opeens samen weg of naar een 3de toe, denk ik van "wtf?". Echt idioten.

En die kleine engelsen kun je toch gewoon muten?

Vooral als ik een vriend een gebouw in zie gaan en een enemy derachteraan, gauw waarschuwen, en meestal hebben ze hem dan wel. zeer handig dus :)

waar ik me nog steeds aan opjaag is mensen die niet snappen dat als er een predator aankomt dat je dan uit elkaar moet lopen, soms komt er een predator en rennen 2 van die snullen opeens samen weg of naar een 3de toe, denk ik van "wtf?". Echt idioten.

ja dat vind ik inderdaad ook heeeeeeel raar..
want sowieso hoor je altijd die raket ontsteken, dan begin ik al met lopen.. ik wordt echt NOOIT geraakt door zo'n ding, tenzij ik net wordt gespawnd naast 2 mensen wat bijna nooit voorkomt..
net als een airstrike, ik wordt echt serieus NOOIT door die troep geraakt, simpelweg omdat je ze altijd hoort aankomen, zelfs een stealth bomber pakt mij niet want die hoor je ook al van een uur afstand aankomen.. chopper kunners check ik gewoon mn map zodat ik precies achter een muur sta dat hij me niet kan raken.. het is eerlijk waar zo simpel als je er op let.. soms zit ik ook met een vriend van me.. dan hoor ik dat dus, dan zeg ik: snel naar binnen! vraagt hij waarom? is ie dood.. zeg ik ja die hoor je toch?
of: kijk achter je.. kijkt achter zich en knalt iemand neer die net de hoek om komt lopen... als je degelijk geluid hebt is het spel echt zo simpel..
daarom snap ik ook niet dat sommige mensen muziek op hebben staan oid..
als ik nog aan het spelen ben en me ouders willen naar bed en ik moet met het geluid zacht spelen, speel ik ook aanzienlijk minder.. of als er heel veel mensen tegen me praten tijdens een match.

Ik hoor altijd van die 12 jarige britten iedereen uitschelden met die gay taal van hun, voordat die match begint mute ik altijd iedereen zodat ik me niet helemaal kapot erger.:o

Bovendien heeft niemand denk ik behoefte aan mn gescheld als ik weer eens gebackraped word door een camper.:roflol:

hahaha ik doe precies hetzelfde ik mute echt iedereen behalve als ik ze ken, en anders ga ik in private chat met een vriend en speel ik zo het spelletje :cool:

Ben nu even aan het spelen om mezelf van de automatische piloot af te halen. Hinderlijk, kost me veel deaths. Nu even mijn k/d omhoog krikken naar 2.0, dan ben ik voor even tevreden.

dat lukt niet op de Ps3?
dan moet je een webcam hebben oid..

precies hetzelfde heb ik ook, ik duik altijd meteen het dichtsbijzijnde huisje in en dan zie ik mensen maar naar elkaar lopen en dat kost het team dan weer wat death... vooral in wasteland blijven ze maar in die gangen lopen...

Welke maps spelen jullie graag en welke niet zo graag?

+
Afghan
Derail
Highrise
Karachi
Quarry
Rundown
Rust
Scrapyard
Skidrow
Sub Base
Wasteland

-
Estate
Favela
Invasion
Terminal
Underpass

Ze mogen zich wel haasten met nieuwe maps te maken en dedicated servers. Ik haat het als ik connect en bv Highrise zie staan, dan laadt het spel opeens en kom ik midden in een spel Favela terecht. Echt enorm hatelijk.

Welke maps spelen jullie graag en welke niet zo graag?

+
Afghan
Derail
Highrise
Karachi
Quarry
Rundown
Rust
Scrapyard
Skidrow
Sub Base
Wasteland

-
Estate
Favela
Invasion
Terminal
Underpass

Ze mogen zich wel haasten met nieuwe maps te maken en dedicated servers. Ik haat het als ik connect en bv Highrise zie staan, dan laadt het spel opeens en kom ik midden in een spel Favela terecht. Echt enorm hatelijk.

Idd, als ik in een game kom met bijv Wasteland of Terminal met FFA dan ga ik gewoon weg want zulke maps zijn om gek van te worden met FFA games.

Gebeurt vet vaak, ik heb dan ook 84 wins en 289 losses omdat ik weg ben gegaan terwijl het spel al bezig was.:roflol:

-Afghan
+Derail
+Highrise
+Karachi
-Quarry
-Rundown
-Rust
-Scrapyard
+Skidrow
+Sub Base
-Wasteland
-Estate
+Favela
-Invasion
+Terminal
-Underpass

Heb liever kleine en/of drukke levels, Akimbo UMP45 :D
Favoriete wapens zijn nog steeds Akimbo UMP45 dus, M4A1, ACR en M16A4. Voor de lange afstand .50Barrett met Thermal.

Laatst bewerkt:
-Afghan
+Derail
+Highrise
+Karachi
-Quarry
-Rundown
-Rust
-Scrapyard
+Skidrow
+Sub Base
-Wasteland
-Estate
+Favela
-Invasion
+Terminal
-Underpass

Heb liever kleine en/of drukke levels, Akimbo UMP45 :D
Favoriete wapens zijn nog steeds Akimbo UMP45 dus, M4A1, ACR en M16A4. Voor de lange afstand .50Barrett met Thermal.

je hebt liever kleine mappen maar rust en scrapyard staan er niet eens bij ?

Terug
Naar boven