RingKing
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 2m06
- Massa
- 115kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rust is de ultieme noob map..
Rust slaat nergens op met 6 vs 6 en scrapyard vind ik een baggerlevel.
Beetje een kromme vergelijking die je maakt, omdat ik liever kleine levels heb, moet ik die ook maar goed en/of leuk vinden?
Het enige voordeel is, vind ik, dat je weer levels omhoog kan.. Je verdient XP met een reden om te promoveren, dat vind ik leukIk ontken nergens dat ze niet onder kleine maps vallen, maar die maps zijn te klein om normaal te kunnen spelen. Zie reactie Ice 3 of 4 boven deze.
Ik begin me ook te irriteren aan die mong*len die alleen met knife spelen.
CoD is nog steeds een shooter, maar als je als een blinde rusher gaan rennen met marathon, lightweight en commando (zodat je iemand kan knifen op een afstand die met een vuurwapen geclasst wordt op long kill) en dan ook nog gaan janken omdat ik je kop eraf schiet, dan heb ik zoiets van.......
In een level als Karachi of Skidrow kan ik veel beter spelen, heeft veel meer met skills en de bedoeling van het spel te maken. Zeker in een team dat goed samenspeelt. Kom je alleen jammerlijk erg weinig tegen.
Ik ben nu btw level 70 en kan in prestige mode gaan. Zit nog een beetje te twijfelen, neig naar niet. Speel vaak met M16A4, die ben ik dan meteen kwijt, heb een heleboel wapens helemaal vol, beetje zonde om te wissen voor een dom tekentje en wat extra vlaggetjes en plaatjes. Iemand ervaring met grote voordelen?

waarom ben ik er nooit bij dat je zulke goede potjes maaktnet 2 potjes wezen sniper
in rundown 28-2 en dat even level weet ik zo even niet, met dat gras valt en die toren midden in het level 28-7 was na me pave low maar gewoon gaan rond rennen met me silencer scar-h en als resultaat vaker death
?wat bedoelen jullie met prestige ?? wat is dat ?? is dat wanneer je van level 70 terug naar basis gaat en dan 1 prestige teken of insigne krijgt en je zo altijd maar opnieuw kunt gaan voor meer prestiges ofzo ??
In dat geval zou ik het wel goed leuk vinden en blijven sparen voor zoveel mogelijk prestiges
en had m'n predator nog gemist ook
Toen het volgende potje toch maar weer de nuke ingesteld en een paar potjes later op de 24ste streak wordt ik neergeknalt door zo'n k*t thermo sniper
Hoeveel nuke's moet je eigenlijk halen als je die challenges wil completen
haha misschien zet je me onder drukwaarom ben ik er nooit bij dat je zulke goede potjes maakt?

ja jezus het was echt niet normaal!Ging niet zo lekker Ice, we zaten met een zootje noobies. Duurde verdomme 3 uur voordat we erin konden.
Maar ondanks zware tegenstand laatste potje toch nog 25-5![]()

beter dat je er eindelijk een haalt..haha misschien zet je me onder druk
''jij hebt alle kills dan''
trouwens ik vroeg me af, ik zit nu met me tar21 bijna op 1000 kills, daarna komt volgens mij 2000 kills voor de volgende challange, maar blijf me kill ratio van me tar21 gewoon zodra ik na de 2e prestige ga? anders haal ik eerst deze challenges maar lijkt me dat je die gewoon erna verder kunt doen toch.
trouwens me broer wilt ook een headset halen dus we gaan binnekort samen een halen![]()