- Waardering
- 116
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

meer slaap? je maakt een grapje je gaat altijd tegen een uur of half 1 ofline en ik zit dan +- 2 tot 3 uur nog erachterbeter dat je er eindelijk een haalt..
maar ik heb het spel ff uit mn ps3 gehaald, ik wil ff wat meer slaap krijgen de komende week.. dus dikke kans dat ik niet online kom deze week..
maar ja nu komt school weer, zal het wat rustiger zijn weer.Die gasten die met een knife door een level rushen. Welk mes gebruiken die? Hoe kun je die krijgen?
.44 MagnumDie gasten die met een knife door een level rushen. Welk mes gebruiken die? Hoe kun je die krijgen?
Probleem is dat met die heartbeat sensor maa langzaam pulsen uitzendt, en als zo'n knifer aant rennen is hou je of niet bij of hij heeft je neergestoken voor je hem tegoie ziet, in die kleine levels toch .....44 Magnum
daar een 100 kills mee halen als ik me niet vergis en dan krijg je tactical knife..
wat ik zou doen is gewoon 4 kill streak halen -> dan met een airdrop granaat in je handen lopen.. dan boek je hem nog veel sneller..
ik vind die rushers met knives in levels als favela ****ing hinderlijk.. ik denk er ook aan om gewoon die noob maps voortaan eruit te gaan voortijdig.. of gewoon lekker rustig rondlopen met heartbeat sensor zodat ik ze alsnog voor ben die schijt campers..
claymore's FTW..Probleem is dat met die heartbeat sensor maa langzaam pulsen uitzendt, en als zo'n knifer aant rennen is hou je of niet bij of hij heeft je neergestoken voor je hem tegoie ziet, in die kleine levels toch ....

"+200 You killed someone after you died!"
kan ook met claymore![]()
Die gasten die met een knife door een level rushen. Welk mes gebruiken die? Hoe kun je die krijgen?
Probleem is dat met die heartbeat sensor maa langzaam pulsen uitzendt, en als zo'n knifer aant rennen is hou je of niet bij of hij heeft je neergestoken voor je hem tegoie ziet, in die kleine levels toch ....
is gewoon melee attack, altijd te gebruiken ongeacht wat je in he handen hebt..moet je even kijken onder welk knopje "melee" zit.
Die had ik al gevonden maar ik doelde op het mes zoals thomastog al zei. Vind die gasten echt irritant met hun mesje
als je ninja gebruikt heb je totaal geen profijt meer van de grote rijkwijdte van commando pro + je kan niet meer van allerlei daken afspringen.. je bent toch te snel om gehoord te worden.is gewoon melee attack, altijd te gebruiken ongeacht wat je in he handen hebt..moet je even kijken onder welk knopje "melee" zit.
je kunt wel op een pistool een tactical knife attachment zetten waardoor de cooldown van je melee attack gehalveerd is. Werkt overigens alleen als je dat pistool in je handjes hebt
marathon/lightweight en ninja pro, snel, zie je niet op heartbeat en kun je ook niet horen
heartbeat kun je beter negeren en een koptelefoon+common sense gebruiken
geen kills? hoe dan? het is de krachtigste handgun van het spel.. je moet hem gewoon standaard pakken als je gebouwen inloopt..Vandaag eindelijk Scar mastery gehaald. Nu de ACR afmaken, was daar al een eind mee. Die Ranger is k*t, zelfs in akimbo. Ik wil magnum met tactical knife maar ik krijg maar geen kills met dat k*tding. Ben nu lvl 64 geloof ik.
Claymores echt -1, alleen handig in Hardcore TD. In andere gametypes ren je er zo overheen. Als je scrambler perk hebt vertraagt het de detonatie en loop je er zo langs.
klopt, mensen die alleen maar kniven zijn echt triest.. het is een ****ing shooter..Die had ik al gevonden maar ik doelde op het mes zoals thomastog al zei. Vind die gasten echt irritant met hun mesje
idd, beter hadden ze er iets realistischer van gemaakt bijvoorbeeld een mep verkopen met je gun..Heel vervelend idd, ze zien je en ze rennen met een noodgang op je af.
Heb dan nooit meer tijd genoeg om genoeg te schieten voordat hij me neersteekt.
Die had ik al gevonden maar ik doelde op het mes zoals thomastog al zei. Vind die gasten echt irritant met hun mesje
als je ninja gebruikt heb je totaal geen profijt meer van de grote rijkwijdte van commando pro + je kan niet meer van allerlei daken afspringen.. je bent toch te snel om gehoord te worden.
geen kills? hoe dan? het is de krachtigste handgun van het spel.. je moet hem gewoon standaard pakken als je gebouwen inloopt..
scrambler perk is trouwens de grootste noob perk in het spel.. zodra me map begint te wazen ben ik 2x zo alert en ik wordt bijna NOOIT gepakt door de mensen met scrambler, je verraad jezelf!
en dan zet je je claymores niet goed neer als je er zo voorbij loopt (mits idd scrambler pro, maar die heeft bijna niemand)..
Tactical knife is best handig maar is zijn doel echt voorbij geschoten!
Ik heb nu scavenger, stopping power en ninja. Nu ik de ACR gebruik heb ik stopping power gewoon nodig. Ook als ik snipe met silencer trouwens. Als ik SCAR gebruik heb ik meestal hardline of cold-blooded.
Heb het niet zo op handguns denk ik, slicen is dan toch makkelijker. Wat is er mis met scrambler?
Claymores heb ik wel kills maar niet zovaak als met nades of semtex.
klopt, scrambler is voor noobjes..Scrambler werkt tegen je, zodra mn map begint te storen kijk ik overal om me heen.
Je laat iedereen alleen maar weten dat je eraan komt.