MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

klopt, scrambler is voor noobjes..
iedereen die af en toe zn map checkt heeft iemand met scrambler door..
het mooie is ook, dat je map steeds verder weg vaagd, dus je weet precies waar iemand zit als je ook nog de map kent..
zo kan je alles wegstrepen en blijft er vaak nog maar 1 plek over:D

Precies, Scrambler is easy kill voor mij.

Ik loop ook gewoon de richting op waar die steeds vager word, dan ga ik hem gewoon zoeken.

Scrambler werkt tegen je, zodra mn map begint te storen kijk ik overal om me heen.

Je laat iedereen alleen maar weten dat je eraan komt.

Oh wist niet eens dat dat gebeurde :eek:. Ik heb meestal een silencer en ninja en in van ren en spray mappen als scrapyard heb ik steady aim pro.

• Topic Starter Topic Starter
ik heb áltijd cold blooded aan dat sowieso..
de eerste verschilt: bling pro of scavanger pro
de derde is commando pro of ninja pro
ik geloof dat dit echt de beste perks zijnd ie je kan hebben..

ik heb áltijd cold blooded aan dat sowieso..
de eerste verschilt: bling pro of scavanger pro
de derde is commando pro of ninja pro
ik geloof dat dit echt de beste perks zijnd ie je kan hebben..

Ik heb ze ook allemaal pro. Bling is ook wel handig maar als ik iets anders dan de normale TDM speel (waar je vaker doodgaat en je dus weer ammo hebt) kies ik liever voor scavenger.

Stopping power dus alleen als ik aan damage inlever. Anders hardline.

Maar commando heb je gekozen omdat...?

• Topic Starter Topic Starter
no falling dammage vooral, in huizen een voorsprong hebben op kniven is ook wel relaxt..
maar met dat gerush van mij wil ik graag kunnen springen ipv rustig het trappetje af..

Nice!
een sticky vind ik ook altijd wel fijn:D
was trouwens wel erg onder de indruk dat je alsnog zo'n nette score had in wasteland toen het bij mij absoluut niet ging...
maar we spelen over een weekje ofzo wel weer.. heb hem nu even opgeborgen ivm school..

Meh, had mazzel. Soms heb je een uitschieter eah. Kill/deathratio van je liegt er niet om. Had net 37-4 met domination en die vriend van me:hedbang:

Ik moet ff zon headset regelen maar ook zorgen dat mn fcking ps3 mee gaat werken want ik kan niet chatten due to parental restrictions wat dus nergens op slaat:o

Maar kan iemand me uitleggen hoe je nog harder kan rennen door met een air drop package te rennen ofzo?

Heb er net een paar uurtjes opzitten, en ik moet toch grotendeels toegeven dat Terminal zoniet het leukste level voor me is...het is klein en je komt no doubt iedere kl***zak tegen...

ik erger me ook idd aan de k*tknifers....god wat een aso's zijn dat zeg :mad:

Morgen ga ik allesinds weer online,,,als er zijn die dit spel hebben, Please add me: zelfde nick als hier: SPADE VI

ps: je vind me het meeste in de mode Free for all,,,,en soms in team deathmatch, domination, search and destroy

Maar kan iemand me uitleggen hoe je nog harder kan rennen door met een air drop package te rennen ofzo?

Met air drop krijg je alleen sentry gun, uav- en counter uav, chopper gunner, harrier strikes etc. Geen items die je ineens een boost geven. Als je snel wilt zijn marathon en lightweight perk kiezen samen met een licht geweer of handgun.

Heb er net een paar uurtjes opzitten, en ik moet toch grotendeels toegeven dat Terminal zoniet het leukste level voor me is...het is klein en je komt no doubt iedere kl***zak tegen...

Terminal is idd goed! Speel hem het liefst met sabotage of demolition. TDM for FFA is niks voor mij.

Terminal is heerlijk! speel tegewoordig alleen nog maar S&D of HC TDM gewoon TDM is namelijk spray till you die. bij HC TDM heb je niet veel kans om veel te schieten je eerst schot moet gewoon raak zijn anders ben je ****ed :P

speel momenteel in Prestige 1 en heb momenteel nog maar met 1 wapen gespeelt UMP45 heerlijk dat wapen met Red Dot Sight en Silencer. Als perks gebruik ik Bling Pro - Cold Blooded - Steady Aim. CB is echt een must voor die killstreak rewards en snipers. Heb momenteel Predator Chopper en AC130 als kill streak setup. Zit er aan te denken om Chopper AC130 Nuke in te stellen maar dat zie je niet gauw gebeuren in HC TDM aangezien de punten al aardig hoog zijn dan.

Mijn favo mappen zijn:
Terminal
Skidrow
Favela
Karachi(min of meer)

Speel aardig camper achtig, maar dat is eenmaal een tactiek ik reserveer een plek en verdedig die strategisch. In de area verwissel ik wel steeds van plek zodat de enemie niet gelijk om de hoek springt en je dood sprayed. Ben dus geen retarded camper zoals de meeste ;)

:roflol: boom headshot biaaatch

heartbeat kun je beter negeren en een koptelefoon+common sense gebruiken
Ja, dat hoef je mij niet te vertellen hé, als je mijn post leest ;)
Wat is er mis met scrambler?
Mss het feit dat mensen merken dat je in hun buurt komt/zit? :rolleyes:
Speel aardig camper achtig, maar dat is eenmaal een tactiek ik reserveer een plek en verdedig die strategisch. In de area verwissel ik wel steeds van plek zodat de enemie niet gelijk om de hoek springt en je dood sprayed. Ben dus geen retarded camper zoals de meeste
Slimmer als de meeste, maar campen blijft retarded, kun je je niet uitpraten.
Met air drop krijg je alleen sentry gun, uav- en counter uav, chopper gunner, harrier strikes etc. Geen items die je ineens een boost geven. Als je snel wilt zijn marathon en lightweight perk kiezen samen met een licht geweer of handgun.
Nee, maar als je care-package selecteert zodat hij in je hand is, en niet gooit, heb je zogezegd iest vast wat nog lichter is als een pistool, dus kun jenog sneller rennen. Is om het makkelijker ta mken je care package snel te gooien op een goede plek.

Als je een care package verdient heb je zo'n "granaat" die je moet gooien om te markeren waar je je package wilt. Als je die niet gooit, bijhoudt en ermee loopt, ga je beduidend sneller

Zie hierboven

speel momenteel in Prestige 1 en heb momenteel nog maar met 1 wapen gespeelt UMP45 heerlijk dat wapen met Red Dot Sight en Silencer. Als perks gebruik ik Bling Pro - Cold Blooded - Steady Aim. CB is echt een must voor die killstreak rewards en snipers. Heb momenteel Predator Chopper en AC130 als kill streak setup. Zit er aan te denken om Chopper AC130 Nuke in te stellen maar dat zie je niet gauw gebeuren in HC TDM aangezien de punten al aardig hoog zijn dan.

Ik zou die predator voorlopig vervangen met harrier strike. Heb je meestal wel 5+ kills mee en dat zie ik niet gebeuren met een predator.

Als je een care package verdient heb je zo'n "granaat" die je moet gooien om te markeren waar je je package wilt. Als je die niet gooit, bijhoudt en ermee loopt, ga je beduidend sneller

Zie hierboven

Ik zou die predator voorlopig vervangen met harrier strike. Heb je meestal wel 5+ kills mee en dat zie ik niet gebeuren met een predator.
Tis in HC TDM lastig om 7kills te krijgen als je ook van die noob teammates hebt die je soms dood schieten. 5 kills easy 2 met 1 predator dan een chopper die maakt 4 kills en dan je AC130 en dan 10 kills maken :P heb je al 19 kills in het begin van het potje. kan niet beter als je het mij vraagt :p en anders speel ik chopper AC130 Nuke ga je gewoon voor een 8 kill streak dan pas je chopper gebruiken die maakt er nog eens aardig wat en als je chopper weg is lekker in je AC130 zitten tot je 25 kills hebt dan is het nuke tijd :P

Tis in HC TDM lastig om 7kills te krijgen als je ook van die noob teammates hebt die je soms dood schieten. 5 kills easy 2 met 1 predator dan een chopper die maakt 4 kills en dan je AC130 en dan 10 kills maken :P heb je al 19 kills in het begin van het potje. kan niet beter als je het mij vraagt :p en anders speel ik chopper AC130 Nuke ga je gewoon voor een 8 kill streak dan pas je chopper gebruiken die maakt er nog eens aardig wat en als je chopper weg is lekker in je AC130 zitten tot je 25 kills hebt dan is het nuke tijd :P

Je killstreak rewards tellen volgens mij niet mee met je killstreak. Anders zou er veel vaker een nuke zijn geweest en het is mij pas 1x overkomen

Laatst bewerkt:

Ah, maar dan kan je alleen hard lopen dus... je kan dan niet knifen aangezien je die granaat in je handjes heb. Dat dacht ik iig.

Je killstreak rewards tellen volgens mij niet mee met je killstreak. Anders zou er veel vaker een nuke zijn geweest en het is mij pas 1x overkomen
Die tellen zeker wel mee. Je Airdrop rewards tellen alleen niet mee met je killstreak

Die tellen zeker wel mee. Je Airdrop rewards tellen alleen niet mee met je killstreak
Ik denk wel dat een pavelow niet meetelt? Chopper gunner en support helicopter enzo wel, maar kdecht dat men Pavelow toen niet meetelde, hoewel dat raar zou zijn ...

Ok. Hoe jij het voorstelt heb ik dus vrijwel nooit meegemaakt. Een nuke bijv nog maar 1x. Wat jij dus zegt is extreem zeldzaam.
Valt best mee. Ik haal bijna ieder potje me AC130 op die manier. Als je in TDM speelt waar dus bijna niemand Cold Blooded heeft en gelijk weer respawned heb je met je AC130 en je Chopper meer dan 20 kills samen. Is echt een aanrader. Daarom loop ik ook altijd met Cold Blooded Sentry's zien je niet killstreak rewards niet en snipers met thermal niet. dus WIN WIN WIN

Terug
Naar boven