AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

Zoals ik al zei, ik speel geen TDM waar of ga niet in een hoekje liggen campen. Als jij op zo'n manier je score boast moet je dat zelf weten. Wat zijn jouw stats eigenlijk?

Offroute gaat dan niet om de kills, je komt ze allemaal bij toeval tegen. Zo doe ik het ook, staan ze bij skidrow bijvoorbeeld allemaal in de rij om door die boekwinkel heen te kunnen :|

KDR 1,5 ofzo. En nee, ik camp niet. KDR <1 en prestige is gewoon belachelijk grappig :roflol:

KDR 1,5 ofzo. En nee, ik camp niet. KDR <1 en prestige is gewoon belachelijk grappig :roflol:
ach, KDR onder de 1 is misschien niet echt goed, maar heeft niet zoveel met prestige te maken vind ik.
levelen doe je sowieso wel.. en hoop challenges zijn niet zo moeilijk te halen. dus krijg je XP

Ik had de laatste tijd even geen zin meer in MW2 omdat ik niet goed werd van die mensen die de hele tijd een mes gebruiken. Het komt waarschijnlijk door dat die Model 1887 shotguns zijn generfd, dus gebruiken mensen nu zelfs Care Package om nog sneller te kunnen rennen om nog sneller mes kills te maken. De Care Package Marker geeft je dus zelfs meer mobility dan sub machine guns. Ga het straks wel even spelen, maar ik heb niet echt veel zin om te prestige (Prestige 3, Lv69)

Sommige challenges zijn wel echt onmogelijk! hoe krijg je het bijvoorbeeld voor elkaar om een vijand in the winning killcam met een airdropcrate te killen:eek:

maar goed ik zit al bijna op level 60 en me kd is 0.9 ongeveer maar het gaat steeds beter, ik speel vooral hardcore tdm, laatst 22-5 :)
Maar als je prestiged wordt je kd dan ook gereset? zou wel chill zijn.

Vandaag eens 3rd person cage match gespeeld. Echt wel lompe tegenstanders, lopen ze met een scrambler rond, alsof ze willen dat je ze vind. En ik dan met TAR-21 + heartbeat sensor met stopping power. Maken ze weinig kans :D

Alleen zitten er wel veel knifers en akimbo shotguns bij. Leer toch schieten jongens ...

Trouwens:

Veel moeite gehad met PS3. Ik speelde shooters enkel op PC, dus ik had moeite met aimen.
Nu zit ik op level 43 en begint het eindelijk te lukken.
Mijn ratio is nu nog maar 0,8 door het gesukkel in het begin maar stijgt nu snel.
Welke perks gebruiken jullie het liefst samen?

Dan gaat het nog snel, ik moet 50 000 xp voordat ik op lvl 56 zit!

0,8 naar 1,5 in 12 lvl's?! Ineens raakte je wél iets?!

Je gaat naar in 43 levels naar 0,8 en dan ineens naar 1,5 in 12 levels? En na al die tijd zit je nog steeds niet in prestige mode??

Ik denk dat je zelf iets niet goed doet knul.

Trouwens:

0,8 naar 1,5 in 12 lvl's?! Ineens raakte je wél iets?!

Je gaat naar in 43 levels naar 0,8 en dan ineens naar 1,5 in 12 levels? En na al die tijd zit je nog steeds niet in prestige mode??

Ik denk dat je zelf iets niet goed doet knul.

Heb hiervoor nooit op PS gegamed, dus ik moest de controller gewend raken. Nu heb ik elke match vette scores. En nee ik zit niet in prestige omdat ik hiervoor zelf kies.

Sommige challenges zijn wel echt onmogelijk! hoe krijg je het bijvoorbeeld voor elkaar om een vijand in the winning killcam met een airdropcrate te killen:eek:

maar goed ik zit al bijna op level 60 en me kd is 0.9 ongeveer maar het gaat steeds beter, ik speel vooral hardcore tdm, laatst 22-5 :)
Maar als je prestiged wordt je kd dan ook gereset? zou wel chill zijn.
je k/d blijft gewoon staan, hellaas want ik ben slecht begonnen

Heb hiervoor nooit op PS gegamed, dus ik moest de controller gewend raken. Nu heb ik elke match vette scores. En nee ik zit niet in prestige omdat ik hiervoor zelf kies.

Omdat je er voor kiest? Met je lvl 56 kom je nog lang niet in aanmerking! En wennen in 40 levels en dan plots ineens van 0,8 naar 1,5 is zeer onwaarschijnlijk maar goed, ik moet je maar geloven op je mooie blauwe ogen.

Omdat je er voor kiest? Met je lvl 56 kom je nog lang niet in aanmerking! En wennen in 40 levels en dan plots ineens van 0,8 naar 1,5 is zeer onwaarschijnlijk maar goed, ik moet je maar geloven op je mooie blauwe ogen.

Waar heb ik dan gezegd dat ik op dit moment nog op lvl 56 zit?

Waar heb ik dan gezegd dat ik op dit moment nog op lvl 56 zit?

Oh nu krijgen we dat weer, je bent dus inmiddels al 70? Krijg jij nu eerst maar eens de ballen om te prestigen voordat je commentaar levert op een ander! Prestige, het nieuwe karma... :D

Laatst bewerkt:
Oh nu krijgen we dat weer, je bent dus inmiddels al 70? Krijg jij nu eerst maar eens de ballen om te prestigen voordat je commentaar levert op een ander! Prestige, het nieuwe karma... :D

Waarom moet ik prestigen van jou? Ik kies dat toch zelf, eerst even genieten van de wapens die ik unlocked heb. Misschien dat ik later nog prestige maar ik weet het niet zeker.

Wat een gebitch man, speel die game gewoon

Waarom moet ik prestigen van jou? Ik kies dat toch zelf, eerst even genieten van de wapens die ik unlocked heb. Misschien dat ik later nog prestige maar ik weet het niet zeker.

Waarom doe je alsof het grappig is dat ik wél prestige speel?

Met andere woorden, het grappige hier is niet dat ik prestige met een 0,98 kd ratio, het grappige is dat jij hier een grote waffel over hebt en zelf niet eens de ballen hebt om te prestigen.

Hou gewoon lekker je mond over anderen dan met je zogenaamde 0,8 op een magische wijze naar 1,5. Lachwekkende e-hero.

Laatst bewerkt:
ach, KDR onder de 1 is misschien niet echt goed, maar heeft niet zoveel met prestige te maken vind ik.
levelen doe je sowieso wel.. en hoop challenges zijn niet zo moeilijk te halen. dus krijg je XP

wat een bullshit, ik heb door vele non deathmatch games een KDR van net onder de 1 en daag je uit voor een potje!

wat een bullshit, ik heb door vele non deathmatch games een KDR van net onder de 1 en daag je uit voor een potje!

Ik dus ook maar volgens Akira is het dan lachwekkend dat je prestige speelt... niet volgens popey88 ;)

Hoe zit het trouwens met skill-matching als je een game start? Ik speel ook wel eens tussendoor met de account van m'n vriendin als die gaat koken ofzo ;). Dan zijn mijn scores over het algemeen hoger dan op mijn eigen account? Of komt dat misschien door onbewust een andere manier van spelen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.118
nee.. hoger level = meer xp

btw flikkert die klote troep er de laatste tijd wel érg vaak uit.. en dan vooral als ik nog geen deaths heb en +15 kills..
het rare is ook.. ik doe af en toe Nuke aan, als ik het gevoel heb dat ik hem wel kan halen.. en dan ga ik ook echt heel lekker en dán flikkert ie eruit..
altijd als ik net pave low of chopper of ac130 heb..

kk troep

Iemand nog last gehad van die snel rennende gasten hack? of was dat alleen op pc. Van die Mofo's die veeelste hard rennen:roflol:

Ik speel bijna niet meer.. Ben al fftjes begonnen met stage maar qua gamen word het niks meer als ik ook nog ga trainen/boodschappen/vriendin enz ga volhouden. Ik ga jullie missen:o

Ik heb een "uitgemaakt worden voor noob"/kill ratio van 6.2 !!!!111 Doel is om de 10 te raken!

Terug
Naar boven