AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
6 zou ik ook wel kunne halen als ik nu opnieuw zou beginnen..
maarrem, volgens mij speel je best gay als je k/d 10 hebt..

nee.. hoger level = meer xp

btw flikkert die klote troep er de laatste tijd wel érg vaak uit.. en dan vooral als ik nog geen deaths heb en +15 kills..
het rare is ook.. ik doe af en toe Nuke aan, als ik het gevoel heb dat ik hem wel kan halen.. en dan ga ik ook echt heel lekker en dán flikkert ie eruit..
altijd als ik net pave low of chopper of ac130 heb..

kk troep

Ik bedoel matchen met andere spelers als je een game start. Dat je meer XP krijgt naarmate je lvl vordert was mij ook opgevallen. Doe je in principe bijna net zolang om te vorderen van 35 naar 36 als van 67 naar 68? Voordat ik in prestige zat haalde ik op het einde wel eens XP van 19000 (alles samen) in een potje sabotage ofzo?

En ik heb over het algemeen alleen dat hij eruit knalt bij ground war. Als al m'n vrienden online zijn doen we meestal ground war, echt altijd gezeik. Dikke lag spikes, host migration en dan uiteindelijk could not migrate. **** ground war trouwens...

• #1.125
Ik bedoel matchen met andere spelers als je een game start. Dat je meer XP krijgt naarmate je lvl vordert was mij ook opgevallen. Doe je in principe bijna net zolang om te vorderen van 35 naar 36 als van 67 naar 68? Voordat ik in prestige zat haalde ik op het einde wel eens XP van 19000 (alles samen) in een potje sabotage ofzo?

En ik heb over het algemeen alleen dat hij eruit knalt bij ground war. Als al m'n vrienden online zijn doen we meestal ground war, echt altijd gezeik. Dikke lag spikes, host migration en dan uiteindelijk could not migrate. **** ground war trouwens...
dat zeg ik
als je een hoger lvl bent, krijg je meer exp voor een game..
maar, je doet er alsnog langer over..
Wie heeft het over k/d ratio? :)
iek niet begraip???

dat zeg ik
als je een hoger lvl bent, krijg je meer exp voor een game..
maar, je doet er alsnog langer over..

Ja, ik begrijp dat je dat zei.. ;) Maarrr.. ik bedoelde; Als ik een game start gaat hij dus geschikte games zoeken. Als ik op de account van m'n vriendin speel kom ik bij mensen met een vergelijkbaar niveau. Of in ieder geval speel ik niet tegen 5 prestige spelers in het andere team.

Als ik dan naar m'n eigen account ga en ik ga spelen speel ik dus tegen lvl 55+ en een zooi prestige spelers. Lijkt dat maar zo of is er ook echt een soort matching systeem?

Iemand nog last gehad van die snel rennende gasten hack? of was dat alleen op pc. Van die Mofo's die veeelste hard rennen:roflol:

Ik speel bijna niet meer.. Ben al fftjes begonnen met stage maar qua gamen word het niks meer als ik ook nog ga trainen/boodschappen/vriendin enz ga volhouden. Ik ga jullie missen:o

Ik ben 1 van die 'snelrennende gasten' op de pc, dit is ook geen hack!
Ik heb marathon and faster sprinting aanstaan en in combinatie met g18 (licht pistool) ben je dan behoorlijk rap.
Ben al meermalen beschuldigd, maar dat zijn gewoon noobs die het niet kunnen hebben dat ik gewoon sneller ben dan iemand die met een rocketlauncher op zijn rug loopt.

Misschien moeten jullie eens een boek open slaan ipv de hele dag te gamen ;)

• #1.130
Ja, ik begrijp dat je dat zei.. ;) Maarrr.. ik bedoelde; Als ik een game start gaat hij dus geschikte games zoeken. Als ik op de account van m'n vriendin speel kom ik bij mensen met een vergelijkbaar niveau. Of in ieder geval speel ik niet tegen 5 prestige spelers in het andere team.

Als ik dan naar m'n eigen account ga en ik ga spelen speel ik dus tegen lvl 55+ en een zooi prestige spelers. Lijkt dat maar zo of is er ook echt een soort matching systeem?
nee is dikke bs:P
Misschien moeten jullie eens een boek open slaan ipv de hele dag te gamen ;)

Ja doe ik, call of duty modern warfare walkthrough
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Iemand nog last gehad van die snel rennende gasten hack? of was dat alleen op pc. Van die Mofo's die veeelste hard rennen:roflol:

Ik speel bijna niet meer.. Ben al fftjes begonnen met stage maar qua gamen word het niks meer als ik ook nog ga trainen/boodschappen/vriendin enz ga volhouden. Ik ga jullie missen:o

Ook op PS3...echt fokking irritant was dat :eek: Eerst dacht ik dat het weer glitch was ofzo, maar match na match hetzelfde verhaaltje. Ik kwam net uit een gecrashte lobby en in die nieuwe lobby ging mijn gemiddelde k/d-ratio van 1,4 naar 0,2....en dat match na match na macth. Dus ja..klote...

Wat ook ontzettend klote is is dat het soms gewoon lijkt alsof er iets niet klopt met de logoritmes....ik knal een flink aantal hits met een M16 deadcenter en ze gaan niet neer. Als dat een keer in een match gebeurd dan denk ik dat het aan mij kan liggen, maar 9 keer bij dezelfde speler?? Iemand anders daar ervaring mee? ???

Verder is het echt een onwijs cool spel...heeeeel erg verslavend ;)

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:50 ----------

hmmmm....ik weet het niet hoor...

Kreeg van de week trouwens een of andere pis-mail van een player prestige 65 (ik was normaal lvl 45) omdat hij het niet echt kon hebben dat ik op de grondliggend naast de boekenkast in skidrow de hele match met mijn RPD had doorgebracht en 35 kills (en overigens 17 deaths) had waarvan ik denk dat er zeker 13 door hem werden bijgedragen....:D eikel!

Begon te jammeren over campen enzo en dat dat "tegen de regels" was... dat is een of andere "****ing gayboy was"
:roflol:

Soe wie so is het geen campen als je midden in een druk bewandelde route ligt...en als je met je prestige 65 niet die ene speler kan raken waarvan je zolangzamerhand toch echt, echt, echt zeker weet waar die zit dan ben je gewoon een beetje een sneue speler :cool:

DAT vind ik echt jammerlijk...gezeik over campen. Who the **** cares? Als je twee keer iemand gekilled hebt weet die waar je zit en als het dan niet lukt om je te pakken te krijgen dan is ie gewoon aan nog een beetje oefenen toe....en als je team niet meewerkt ofzo dan heb je gewoon een k*t team. Shit happens..... Ik vind het zelf ook ****ing irritant...niet omdatze campen, maar omdat ZIJ er aan dachten en IK niet ;):D

Op level 6 werd ik een keer ~15x gekilled door een of andere kerel die ik echt, echt niet kon vinden en uiteindelijk echt, echt niet kon raken. Die gast had een killstreak van 45 en no deaths. Die heb ik een mailtje met mijn respect gestuurd...

Ik haat campers! leer gewoon rushen...

Erger me het meest aan die ****ing Noobtubers!!! die dan de smoes gebruiken dat ze shotgun vrijspelen.

Maar in principe kan je enkel een melding maken als het in Hardcore gebeurt aangezien je dan niet ziet waar diegene zich ophoudt.

Ik haat campers! leer gewoon rushen...

Erger me het meest aan die ****ing Noobtubers!!! die dan de smoes gebruiken dat ze shotgun vrijspelen.

Maar in principe kan je enkel een melding maken als het in Hardcore gebeurt aangezien je dan niet ziet waar diegene zich ophoudt.

Hardcore is inderdaad anders...maar...heel eerlijk...ik speel geen HC. Killing voor mijn stoere kill-ratio van...ahum...kuch, kuch...1.16 op 7677 kills :o

en als echte noob...what the hell zijn noobtubers?...ik heb zo'n nutteloze logo gekregen ergens, maar weet niet waarvoor.

On that note...heeft iemand enig idee hoe one man army werkt? Ik krijg het niet voor elkaar om altijd te switchen van class...gaat alleen per respwan en dat kan normaal ook. Dus ik zie mogelijk wat over het hoofd of the skill is compleet useless. :o

Hardcore is inderdaad anders...maar...heel eerlijk...ik speel geen HC. Killing voor mijn stoere kill-ratio van...ahum...kuch, kuch...1.16 op 7677 kills :o

en als echte noob...what the hell zijn noobtubers?...ik heb zo'n nutteloze logo gekregen ergens, maar weet niet waarvoor.

On that note...heeft iemand enig idee hoe one man army werkt? Ik krijg het niet voor elkaar om altijd te switchen van class...gaat alleen per respwan en dat kan normaal ook. Dus ik zie mogelijk wat over het hoofd of the skill is compleet useless. :o

gewoon op y drukken op de xbox en op de ps op dat driehoekje en dan kan je switchen, en noobtubers zijn mensen met grenade launchers.

Gasten zoals ik die overmatig gebruik maken van de grenadelauncher als attachment. Dit ter ergenis van de mensen die het spel veelste serieus nemen :)

Gasten zoals ik die overmatig gebruik maken van de grenadelauncher als attachment. Dit ter ergenis van de mensen die het spel veelste serieus nemen :)

hahahaha...ja die zijn (beide) irriiiiii :p

More power to them...het is oorlogsspel...en all is fair in love and war ;)

En gasten die dat spel te serieus nemen...tsja...
Was van de week niet helemaal nuchter..kuch, kuch... gaan matchen en ik kwam in een team met van die "professionals" (ik heb overigens geen headset...want dan krijg ik gegarandeerd ruzie ;)) die elkaar elke seconden een sit-rep gaven ofzo.....en het niet zo heel goed konden hebben dat ik in wasteland met mijn P90 rond aan het rennen was :roflol: Uiteideljk maar egwoon even express de match voor ze ve4rloren ;) (thats MY story and I am sticking too it :roflol: )

Ik speel het nu een tijdje en vind het een super game.

Ik speel voornamelijk s&d en CTF dus heb nog niet zo heel veel kills.

Hier een screnshot van mijn Stats, met een k/d van bijna 18-8 :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een bullshit, ik heb door vele non deathmatch games een KDR van net onder de 1 en daag je uit voor een potje!

vanwaar deze reactie?
ik zeg puur en alleen dat het halen van prestige niks met je KDR ratio te maken heeft wat mij betreft. en dat ookal heb je een KDR van onder de 1 (en dit volgens sommige niet goed is) prestige ook gewoon te halen is, aangezien challenges een hoop xp op kunnen leveren.

of was het je bedoeling om akira te quoten?

Terug
Naar boven