Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee.. hoger level = meer xp
btw flikkert die klote troep er de laatste tijd wel érg vaak uit.. en dan vooral als ik nog geen deaths heb en +15 kills..
het rare is ook.. ik doe af en toe Nuke aan, als ik het gevoel heb dat ik hem wel kan halen.. en dan ga ik ook echt heel lekker en dán flikkert ie eruit..
altijd als ik net pave low of chopper of ac130 heb..
kk troep
6 zou ik ook wel kunne halen als ik nu opnieuw zou beginnen..
maarrem, volgens mij speel je best gay als je k/d 10 hebt..

Ik heb een "uitgemaakt worden voor noob"/kill ratio van 6.2 !!!!111 Doel is om de 10 te raken!
dat zeg ikIk bedoel matchen met andere spelers als je een game start. Dat je meer XP krijgt naarmate je lvl vordert was mij ook opgevallen. Doe je in principe bijna net zolang om te vorderen van 35 naar 36 als van 67 naar 68? Voordat ik in prestige zat haalde ik op het einde wel eens XP van 19000 (alles samen) in een potje sabotage ofzo?
En ik heb over het algemeen alleen dat hij eruit knalt bij ground war. Als al m'n vrienden online zijn doen we meestal ground war, echt altijd gezeik. Dikke lag spikes, host migration en dan uiteindelijk could not migrate. **** ground war trouwens...
iek niet begraip

dat zeg ik
als je een hoger lvl bent, krijg je meer exp voor een game..
maar, je doet er alsnog langer over..
Maarrr.. ik bedoelde; Als ik een game start gaat hij dus geschikte games zoeken. Als ik op de account van m'n vriendin speel kom ik bij mensen met een vergelijkbaar niveau. Of in ieder geval speel ik niet tegen 5 prestige spelers in het andere team. Iemand nog last gehad van die snel rennende gasten hack? of was dat alleen op pc. Van die Mofo's die veeelste hard rennen
Ik speel bijna niet meer.. Ben al fftjes begonnen met stage maar qua gamen word het niks meer als ik ook nog ga trainen/boodschappen/vriendin enz ga volhouden. Ik ga jullie missen![]()
Misschien moeten jullie eens een boek open slaan ipv de hele dag te gamen![]()
nee is dikke bsJa, ik begrijp dat je dat zei..Maarrr.. ik bedoelde; Als ik een game start gaat hij dus geschikte games zoeken. Als ik op de account van m'n vriendin speel kom ik bij mensen met een vergelijkbaar niveau. Of in ieder geval speel ik niet tegen 5 prestige spelers in het andere team.
Als ik dan naar m'n eigen account ga en ik ga spelen speel ik dus tegen lvl 55+ en een zooi prestige spelers. Lijkt dat maar zo of is er ook echt een soort matching systeem?

Misschien moeten jullie eens een boek open slaan ipv de hele dag te gamen![]()
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Iemand nog last gehad van die snel rennende gasten hack? of was dat alleen op pc. Van die Mofo's die veeelste hard rennen
Ik speel bijna niet meer.. Ben al fftjes begonnen met stage maar qua gamen word het niks meer als ik ook nog ga trainen/boodschappen/vriendin enz ga volhouden. Ik ga jullie missen![]()
Eerst dacht ik dat het weer glitch was ofzo, maar match na match hetzelfde verhaaltje. Ik kwam net uit een gecrashte lobby en in die nieuwe lobby ging mijn gemiddelde k/d-ratio van 1,4 naar 0,2....en dat match na match na macth. Dus ja..klote...

eikel!

Ik haat campers! leer gewoon rushen...
Erger me het meest aan die ****ing Noobtubers!!! die dan de smoes gebruiken dat ze shotgun vrijspelen.
Maar in principe kan je enkel een melding maken als het in Hardcore gebeurt aangezien je dan niet ziet waar diegene zich ophoudt.

Hardcore is inderdaad anders...maar...heel eerlijk...ik speel geen HC. Killing voor mijn stoere kill-ratio van...ahum...kuch, kuch...1.16 op 7677 kills
en als echte noob...what the hell zijn noobtubers?...ik heb zo'n nutteloze logo gekregen ergens, maar weet niet waarvoor.
On that note...heeft iemand enig idee hoe one man army werkt? Ik krijg het niet voor elkaar om altijd te switchen van class...gaat alleen per respwan en dat kan normaal ook. Dus ik zie mogelijk wat over het hoofd of the skill is compleet useless.![]()
Hardcore is inderdaad anders...maar...heel eerlijk...ik speel geen HC. Killing voor mijn stoere kill-ratio van...ahum...kuch, kuch...1.16 op 7677 kills
en als echte noob...what the hell zijn noobtubers?...ik heb zo'n nutteloze logo gekregen ergens, maar weet niet waarvoor.
On that note...heeft iemand enig idee hoe one man army werkt? Ik krijg het niet voor elkaar om altijd te switchen van class...gaat alleen per respwan en dat kan normaal ook. Dus ik zie mogelijk wat over het hoofd of the skill is compleet useless.![]()

Gasten zoals ik die overmatig gebruik maken van de grenadelauncher als attachment. Dit ter ergenis van de mensen die het spel veelste serieus nemen![]()

) die elkaar elke seconden een sit-rep gaven ofzo.....en het niet zo heel goed konden hebben dat ik in wasteland met mijn P90 rond aan het rennen was
Uiteideljk maar egwoon even express de match voor ze ve4rloren
(thats MY story and I am sticking too it
)gewoon op y drukken op de xbox en op de ps op dat driehoekje en dan kan je switchen, en noobtubers zijn mensen met grenade launchers.

wat een bullshit, ik heb door vele non deathmatch games een KDR van net onder de 1 en daag je uit voor een potje!