XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

Dat is zo herkenbaar!

Is ook altijd leuk om te zien hoe dat werkt bij de tegenpartij.

Als rode miertjes op dat kratje....+5 kills ;)

Ja inderdaad, crate hijacken is vaak minder rendabel dan dat kratje even campen. Oops, zei ik campen? Nu ben ik een n00b toch?

:p

Super voor je, grappig dat je je zo persoonlijk aangevallen voelt en jezelf zo serieus neemt. :roflol:

Tja...sommige mensen noemen mens-erger-je-niet ook een sport. Hot-dogs eten is ook een sport en mensen trainen daar uiterst serieus voor...met hele officiele toernooien. Zelf brandnetels eten......moet ik doorgaan of begint er bij jou een klein beetje een beeld af te tekenen waar ik naar toe wil? :rolleyes:

In je eigen link:
* Cyber Games Festival
* to allow players to enjoy and respect the gaming environment

Dus als jij termen gaat lopen hanteren als jullie zijn "NOObs" en alles is "Noob-praat" dan ben je zelf niet erg serieus en respectvol bezig ;)...en dan ben je als "semi-professional" so wie so triest....als je in een non-pro" omgeving gaat roepen dat je zo goed bent en dat je "het wel serieus moet nemen" omdat je deelneemt aan een festival. :rolleyes::roflol:

Dat is echter niet wat ik bedoelde...but thanks for underlining my point ;):D....het is gewoon een beetje triest om op te scheppen over skills in een spelletje en je daar op voor laat staan...opscheppen doen we allemaal en het is leuk, aardig....maar het is en blijft een klein beetje triest ;) :p

Maar goed...hoe vaak heb jij al 200.000 euro gewonnen?

Maar hoe (sommige) jullie praten geeft mij aan dat ze NOOb zijn (noob = iemand die nieuw is en een grote bek heeft.)

Ik zeg niet zo dat ik goed ben omdat ik aan tournooien meedoe... ik ben goed omdat ik een uiterst goed raectie vermogen heb en goede ogen + weldenkende (zie je niet terug in mijn woordspelling, dus daar hoef je niks over te zeggen) hersens en sta (ook met clan wars) altijd 1ste 2de of 3de zonder te campen.

Ik heb nog nooit 200.000 euro gewonnen, maar dat is de 1ste prijs, 2de krijgt 150.000 3rde enz, heb weleens een muis twv 80 euro gewonnen, en een videokaart twv 300 euro en een Processor (amd x2 s939, wat toendertijd (en nog steeds) de beste Processor was ( en nee ik heb niet nog steeds deze processor (bespaar je d meoeite))

Ik heb nog nooit 200.000 euro gewonnen, maar dat is de 1ste prijs, 2de krijgt 150.000 3rde enz, heb weleens een muis twv 80 euro gewonnen, en een videokaart twv 300 euro en een Processor (amd x2 s939, wat toendertijd (en nog steeds) de beste Processor was ( en nee ik heb niet nog steeds deze processor (bespaar je d meoeite))

Goede oogst in 6 jaar man!

Het is leuk als het je hobbie is. Je hebt de benodigdheden toch al, alles wat je er dan mee kunt winnen is leuk meegenomen. Maar om nu uit de hoogte te doen en mensen hier als n00bs te bestempelen is dan weer een beetje jammer ;)

Kort dan...

Ja! je bent een held jongen ;)... als je nu nog kunt bewijzen dat het ook zo is heb je het helemaal gemaakt.

Nee... maar wat NotoriousXL al zei "als het je hobbie is" dan kunb je daar wat mee doen, net als barney darten bekendheid gaf ;)

Kort dan...

Ja! je bent een held jongen ;)... als je nu nog kunt bewijzen dat het ook zo is heb je het helemaal gemaakt.

Nee... maar wat NotoriousXL al zei "als het je hobbie is" dan kunb je daar wat mee doen, net als barney darten bekendheid gaf ;)

cool!

ow ja... darters moeten dood, want dat is geen sport en neemt alleen maar uitzendtijd in.

Maar hoe (sommige) jullie praten geeft mij aan dat ze NOOb zijn (noob = iemand die nieuw is en een grote bek heeft.)

Ik zeg niet zo dat ik goed ben omdat ik aan tournooien meedoe... ik ben goed omdat ik een uiterst goed raectie vermogen heb en goede ogen + weldenkende (zie je niet terug in mijn woordspelling, dus daar hoef je niks over te zeggen) hersens en sta (ook met clan wars) altijd 1ste 2de of 3de zonder te campen.

Dat is heel erg cool....so wie so is iets winnen erg leuk. En vanzelfsprekend is het leuk als je goed genoeg bent om mee te doen op tournaments. Processoren zeggen mij echt niets, het is gewoon cool om zoiets te winnen...

Dat je goed bent neem ik graag van je aan. Sommige gasten die rondlopen in het spel zijn echt, echt goed.

Dus begrijp me niet verkeerd...het ging niet om een serieuse persoonlijke sneer ofzo eigenlijk was alleen de eerste zin voor jou bedoeld :) De rest ging meer algemeen over het grote mond/opschep gehalte in de thread...

....zoals ik al hintte: ik neem dit allemaal niet zo serieus ;)...het gaat om een heel cool spelletje en virtueel derde beens vergelijken is grappig, maar niet meer dan dat. En ja...I am included in that remark ;). Dat je heel serieus bent in een tournament is natuurlijk logisch....maar dat was niet de groep waar ik op doelde.

Je doet so wie so mee om lol te hebben en te winnen...maar als je recreatief op het NW speelt en je doet alsof het het meest belangrijke is in je leven (wat heel goed zo kan zijn voor sommigen :D) en je bent je de hele tijd aan het frustreren, irriteren en aan het schelden omdat je niet goed genoeg bent om al die lage level beginende spelertjes af te knallen dan werkt zo iemand heel erg in op mijn lachspieren...;)

die hard gamers zijn zo gevoelig :roflol:

Om beginnen herhaal je jezelf. En ik denk nog steeds dat je de enige bent die mijn k/d ratio lachwekkend vind. Voor iemand die zich concentreet op bommen planten, defusen en vlaggen pakken is een ratio van inmiddels 1 helemaal niet zo slecht. Iemand die skills heeft zou dat begrijpen, stumperds die alleen flink doen op een forum en schermen met toename van maar liefst 0,7 kd ratio binnen 12 levels begrijpen dat inderdaad niet.

Je bent gewoon een triest figuur maar dat heb je vast vaker gehoord op het forum?

Nee, heb ik hier nog nooit gehoord, jij bent de eerste. Ik herhaal mezelf omdat jij er niets van snapt. 27 jaar oud en nog online de noob uithangen :roflol:

Heerlijk hoe teammates het bomb defusen laten schieten om jouw air drops te pakken. Wat een k*tvolk... Ik heb sentry, kill nog 2 mensen ofzo krijg ik harrier. Gooi de sentry weg, plaats de harrier. Ik draai me om, weg sentry... Kreeg ik emergency air drop, weer de helft weggekaapt omdat ik eerst 3 mensen rond de bom killde ipv meteen mijn crates pakken...

Emergency care packages zijn eigenlijk bedoeld voor jou EN je team. Jij kan een paar van de beste nemen, de rest vecht je team maar over. Uiteraard kies jij dan de beste. Je spreekt jezelf dan wel tegen dat jij zo'n teamplayer met met een slechte KDR omdat je het team "helpt" met de bom te defusen of plaatsen, en je zelf niets uit het ECP achterlaat voor je teammates :roflol:

Laatst bewerkt:
Nee, heb ik hier nog nooit gehoord, jij bent de eerste. Ik herhaal mezelf omdat jij er niets van snapt. 27 jaar oud en nog online de noob uithangen :roflol:

Oh nu begint de e-hero pas écht los te komen! Tuurlijk jochie, het is het internet en zelfs jij bent op internet een grote sterke kerel. Geniet er maar van, IRL zou dit nooit zover zijn gekomen.

Oh nu begint de e-hero pas écht los te komen! Tuurlijk jochie, het is het internet en zelfs jij bent op internet een grote sterke kerel. Geniet er maar van, IRL zou dit nooit zover zijn gekomen.

Nee inderdaad, IRL zou je mij al lang een headshot gegeven hebben met je monster skills.

Nu pas neemt dit topic de verwachte wending ;)

Tja, 27 jaar en stoer praten over een spelletje op een online forum. Als hij mij niet gelooft is dat zijn probleem.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.180
:D laten we het weer over mw2 hebben!

Ik kan trouwens echt niet sniperen in niet-hardcore mode, alleen als je stopping power aan hebt krijg ik one-shot-one-kills.
idd, stopping power + FMJ anders niet..
ik heb ook maar 1 create class voor sniper en die is afgestemd op HC matches:
.50 cal
silincer
pp2000
- claymore
- flash
scavenger pro
cold blooded
ninja

Terug
Naar boven