AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

Mijn K/D is helemaal verpest :( 1.60 op het moment.

Qua killstreaks gebruik ik predator, harrier & chopper gunner
En voor nuke is dit natuurlijk harrier, chopper gunner, nuke :)

---------- Toegevoegd om 11:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:50 ----------

Die 51-1 is wel nice :p welke killstreak heb je hiermee gehaald?
Doet me denken aan mijn 46-0 hah

Ehm denk dat killstreak 40 was, not sure though.

(yarly). Voeg me maar toe, kunnen we eens een game doen.

TIP:

Neem G18 (autom. handgun) speel akimbo en extended mags vrij.
Neem Marathon met deze attachments en je bent onoverwinnelijk!!!

Super wapen.

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

LOL die ciaputchi en xwezel van de onderste zijn vrienden (real life) van mij, wat toevallig!!!!

Haha dat is wel apart ja, speel jij zelf ook op de pc ?

Laatst bewerkt:
Noobtube all the way! Grenadelauncher+stumper icm danger close perk is gewoon fun :D

Waarom doe je alsof het grappig is dat ik wél prestige speel?

Met andere woorden, het grappige hier is niet dat ik prestige met een 0,98 kd ratio, het grappige is dat jij hier een grote waffel over hebt en zelf niet eens de ballen hebt om te prestigen.

Hou gewoon lekker je mond over anderen dan met je zogenaamde 0,8 op een magische wijze naar 1,5. Lachwekkende e-hero.

Dude, waarom zou ik daarvoor de ballen niet hebben? Ik kies er gewoon nog niet voor omdat ik nog even met AK wil sollen. Ik bepaal namelijk zelf wat ik doe. En ik vind het ook niet grappig dat je prestige speelt, er is niks mis met prestige, wel met jouw KDR.

Ik dus ook maar volgens Akira is het dan lachwekkend dat je prestige speelt... niet volgens popey88 ;)

Redelijk lachwekkend als je de game al zo lang speelt en nog niet eens een KDR van boven de 1 hebt.

ik had ook ruzie met een gast omdat ik een grenade launcher op mn gun had.
hij zat op nogal wat afstand, achter een muurtje, een teammaat probeerde em te beschieten, maar ik raakte em met mn grenade. was 20 seconden na start van de match.
hij begon meteen te naggen over noob e.d
heb express de rest van de match alleen maar met grenades lopen kloten om em te treiteren :P

edit:
that reminds me... ik meen me te herinneren dat ik wel eens een wapen opgepakt heb wat puur grenade launcher was.
maar ik kan nergens een slot terugvinden waar deze zou horen.
laat mijn geheugen me nu in de steek en heeft zo'n wapen nooit bestaan, of is deze eruit gehaald?

Laatst bewerkt:
Gasten zoals ik die overmatig gebruik maken van de grenadelauncher als attachment. Dit ter ergenis van de mensen die het spel veelste serieus nemen :)
Nee, ter ergernis van mensen die graag een normale shooter spelen, "niet ontwijk de granaat". Ik gebruik 'em alleen als ik weet dat er iemand in een huisje zit of achter een hoekje te wachten, niet om het hele level mee rond te rennen.

Hoe dan? Ik heb het een keertje geprobeerd maar als ik op X drukte dan kon ik kiezen en als ik dan nog een keertje op X drukte veranderde ik gewoon naar secondary

Je moet dan wel veranderen naar een class met one man army als perk. Volgens mij kan je gewoon telkens switchen naar dezelfde class.

Ben ik ook wel benieuwd naar.

Dude, waarom zou ik daarvoor de ballen niet hebben? Ik kies er gewoon nog niet voor omdat ik nog even met AK wil sollen. Ik bepaal namelijk zelf wat ik doe. En ik vind het ook niet grappig dat je prestige speelt, er is niks mis met prestige, wel met jouw KDR.

Redelijk lachwekkend als je de game al zo lang speelt en nog niet eens een KDR van boven de 1 hebt.

Om beginnen herhaal je jezelf. En ik denk nog steeds dat je de enige bent die mijn k/d ratio lachwekkend vind. Voor iemand die zich concentreet op bommen planten, defusen en vlaggen pakken is een ratio van inmiddels 1 helemaal niet zo slecht. Iemand die skills heeft zou dat begrijpen, stumperds die alleen flink doen op een forum en schermen met toename van maar liefst 0,7 kd ratio binnen 12 levels begrijpen dat inderdaad niet.

Je bent gewoon een triest figuur maar dat heb je vast vaker gehoord op het forum?

OT: vanavond weer een ergerlijk avondje, op zulke momenten mis ik het spelen in een clan wel. Laatste potje sprak boekdelen, sabotage in underpass. Drie keer de bom geplant en drie is keer is hij defused! De laatste keer had ik eerst een sentry bij hun target gezet, ik had marathon, lightweight met de UMP & magnum + TK. Zij plantte de bom bij ons, ik de hele map over, de bom defused, weer de andere kant op gesprint. In de tussentijd een zooi kills van mijn sentry... Ik plant hem en wat doen mijn teammates? Helemaal niets.... een beetje zitten waar ze zitten, campen en spelen om de kills. Tijdje later kill ik er een zooi, defuse ik de bom en wat doen ze? Rennen allemaal de andere kant op ipv dekken. Heb de hoop maar opgegeven, nog een rondje gerend met tactical knife en niet meer geprobeerd te defusen. Uiteindelijk afgesloten met de meeste kills (35 - 19) & punten. Volgens mij heeft het hele appartementen complex mij horen vloeken en schelden... :o

Laatst bewerkt:
Who cares about KDR, als je je maar amussert :D

Vandaag 3rd Person Cage deathmatch weer liggen spelen, zo lachen hé

mensen met ste@m : Bar999 :D

verslavend spel .... heb net de ACR wat een heerlijk wapen ! :D

pfff jongens jongens wat een noob praat hier.

Kom eens tegen mij, dan zie je echte skills (8 jaar ervaring)

Noobpraat? 8 jaar ervaring met FPS games?? ;) DAT is natuurlijk een hele open deur :p

:roflol:

Ik vind het een supergame. Maar laten we heel eerlijk zijn...opscheppen over je skills in games is natuurlijk eigenlijk een klein beetje triest :p Maaaar.....het is wel grappig ;):)

Het is en blijft een spelletje en zoals met alle spelletjes kan ik ontzettend lachen over mensen die het veel en veel te serieus nemen. Heeeerlijk als je weer zo'n sukkeltje tegenkomt...had er gister weer zo eentje, een Fransman (heeft iedereen ook zo'n hekel aan die Franse spelers in teams met teamspeak?:D), in mijn team die de hele tijd zat te b**chen over het feit dat de anderen aan het vals spelen waren, dat het onmogelijk was en uiteindelijk in prestige mode wegkwam met een k/d van 4/20 terwijl NIEMAND van de rest van ons team meer deaths had dan kills inclusief de gastjes met een puntentotaal van onder de 15.000....:roflol: En maar zeiken over dat de wereld zo oneerlijk was...drie matches achter elkaar.

En toen switchte ik van team...kijk...dan ben ik natuurlijk zo'n kl***zak dat ik speciale aandacht ga besteden aan die kerel :D Gewoon om hem te ****en.

Hij snipte...dus ik semi invisible skillls...heb hem opgezocht....ben een tijdje vlak achter hem gaan staan. Beetje obsceen doen voor de latere killcam en hem na een klein poosje dus met een pistol shot door zijn hoofd geschoten :D:D Mijn Frans is niet goed...maar de mail die ik daarna van hem kreeg bregreep ik vooral in strekking! :D:D:hahaha:

Noobpraat? 8 jaar ervaring met FPS games?? ;) DAT is natuurlijk een hele open deur :p

:roflol:

Ik vind het een supergame. Maar laten we heel eerlijk zijn...opscheppen over je skills in games is natuurlijk eigenlijk een klein beetje triest :p Maaaar.....het is wel grappig ;):)

Het is en blijft een spelletje en zoals met alle spelletjes kan ik ontzettend lachen over mensen die het veel en veel te serieus nemen. Heeeerlijk als je weer zo'n sukkeltje tegenkomt...had er gister weer zo eentje, een Fransman (heeft iedereen ook zo'n hekel aan die Franse spelers in teams met teamspeak?:D), in mijn team die de hele tijd zat te b**chen over het feit dat de anderen aan het vals spelen waren, dat het onmogelijk was en uiteindelijk in prestige mode wegkwam met een k/d van 4/20 terwijl NIEMAND van de rest van ons team meer deaths had dan kills inclusief de gastjes met een puntentotaal van onder de 15.000....:roflol: En maar zeiken over dat de wereld zo oneerlijk was...drie matches achter elkaar.

En toen switchte ik van team...kijk...dan ben ik natuurlijk zo'n kl***zak dat ik speciale aandacht ga besteden aan die kerel :D Gewoon om hem te ****en.

Hij snipte...dus ik semi invisible skillls...heb hem opgezocht....ben een tijdje vlak achter hem gaan staan. Beetje obsceen doen voor de latere killcam en hem na een klein poosje dus met een pistol shot door zijn hoofd geschoten :D:D Mijn Frans is niet goed...maar de mail die ik daarna van hem kreeg bregreep ik vooral in strekking! :D:D:hahaha:

Whahahah triest??? man JIJ weet niet waar je over praat.

FPS online Gaming is een lifestyle en een Mind Sport ( http://en.wikipedia.org/wiki/World_Cyber_Games )

Ik vind het een beetje triest dat NOOBS alstijd deze opmerkingen hebben omdat ze zelf geen skills hebben.

Ik heb soms 4 officiële clan wars per avond dus ik moet het wel degelijk serieus nemen.

Er zijn ook tournaments wwaarbij sommige 200.000 dollar uitkeren voor de winnaar. En ook Team tournaments.

Dus ik schep niet op, maar het is gewoon zo dat ik erg goed ben en dat mag best gezegt worden.

Whahahah triest??? man JIJ weet niet waar je over praat.

FPS online Gaming is een lifestyle en een Mind Sport ( http://en.wikipedia.org/wiki/World_Cyber_Games )

Ik vind het een beetje triest dat NOOBS alstijd deze opmerkingen hebben omdat ze zelf geen skills hebben.

Ik heb soms 4 officiële clan wars per avond dus ik moet het wel degelijk serieus nemen.

Er zijn ook tournaments wwaarbij sommige 200.000 dollar uitkeren voor de winnaar. En ook Team tournaments.

Dus ik schep niet op, maar het is gewoon zo dat ik erg goed ben en dat mag best gezegt worden.

Super voor je, grappig dat je je zo persoonlijk aangevallen voelt en jezelf zo serieus neemt. :roflol:

Tja...sommige mensen noemen mens-erger-je-niet ook een sport. Hot-dogs eten is ook een sport en mensen trainen daar uiterst serieus voor...met hele officiele toernooien. Zelf brandnetels eten......moet ik doorgaan of begint er bij jou een klein beetje een beeld af te tekenen waar ik naar toe wil? :rolleyes:

In je eigen link:
* Cyber Games Festival
* to allow players to enjoy and respect the gaming environment

Dus als jij termen gaat lopen hanteren als jullie zijn "NOObs" en alles is "Noob-praat" dan ben je zelf niet erg serieus en respectvol bezig ;)...en dan ben je als "semi-professional" so wie so triest....als je in een non-pro" omgeving gaat roepen dat je zo goed bent en dat je "het wel serieus moet nemen" omdat je deelneemt aan een festival. :rolleyes::roflol:

Dat is echter niet wat ik bedoelde...but thanks for underlining my point ;):D....het is gewoon een beetje triest om op te scheppen over skills in een spelletje en je daar op voor laat staan...opscheppen doen we allemaal en het is leuk, aardig....maar het is en blijft een klein beetje triest ;) :p

Maar goed...hoe vaak heb jij al 200.000 euro gewonnen?

Heerlijk hoe teammates het bomb defusen laten schieten om jouw air drops te pakken. Wat een k*tvolk... Ik heb sentry, kill nog 2 mensen ofzo krijg ik harrier. Gooi de sentry weg, plaats de harrier. Ik draai me om, weg sentry... Kreeg ik emergency air drop, weer de helft weggekaapt omdat ik eerst 3 mensen rond de bom killde ipv meteen mijn crates pakken...

Heerlijk hoe teammates het bomb defusen laten schieten om jouw air drops te pakken. Wat een k*tvolk... Ik heb sentry, kill nog 2 mensen ofzo krijg ik harrier. Gooi de sentry weg, plaats de harrier. Ik draai me om, weg sentry... Kreeg ik emergency air drop, weer de helft weggekaapt omdat ik eerst 3 mensen rond de bom killde ipv meteen mijn crates pakken...

Dat is zo herkenbaar!

Is ook altijd leuk om te zien hoe dat werkt bij de tegenpartij.

Als rode miertjes op dat kratje....+5 kills ;)

Terug
Naar boven