XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

idd, stopping power + FMJ anders niet..
ik heb ook maar 1 create class voor sniper en die is afgestemd op HC matches:
.50 cal
silincer
pp2000
- claymore
- flash
scavenger pro
cold blooded
ninja

mwah dat vindt ik wel meevallen ik kan redelijk makkelijk one shot kills maken zonder stopping power en FMJ alhoewel ik als ik FMJ heb zet ik heb wel met bling er op thermal en FMJ :p

Tja, 27 jaar en stoer praten over een spelletje op een online forum. Als hij mij niet gelooft is dat zijn probleem.

Kijk toch eens naar jezelf kind. De enige die stoer praat over het spelletje ben jij! Ik oordeel niet over de score van anderen. Jij bent degene die uit het niets over mijn score begon. Nu reageer je weer op iemand óver mij. Ben je nu echt gewoon zo dom of nog gewoon zo kinderachtig dat je naar anderen moet wijzen?

Laatst bewerkt:
Ja inderdaad, crate hijacken is vaak minder rendabel dan dat kratje even campen. Oops, zei ik campen? Nu ben ik een n00b toch?

:p

Dat ben je dan zeker ja hahaha. (just kidding)
Kan alleen niet zo goed tegen campers.
Ik ben DYHARD speler.;)
Voeg me toe op ps3 als je wilt Litesteak.

---------- Toegevoegd om 15:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:38 ----------

:D laten we het weer over mw2 hebben!

Ik kan trouwens echt niet sniperen in niet-hardcore mode, alleen als je stopping power aan hebt krijg ik one-shot-one-kills.

Daarom speel ik GRAAG!!! Hardcoremode ^^
Ben benieuwt wat die twee drukte makers presteren hahah.

Kreeg van de week trouwens een of andere pis-mail van een player prestige 65 (ik was normaal lvl 45) omdat hij het niet echt kon hebben dat ik op de grondliggend naast de boekenkast in skidrow de hele match met mijn RPD had doorgebracht en 35 kills (en overigens 17 deaths) had waarvan ik denk dat er zeker 13 door hem werden bijgedragen....:D eikel!

Begon te jammeren over campen enzo en dat dat "tegen de regels" was... dat is een of andere "****ing gayboy was"
:roflol:

Soe wie so is het geen campen als je midden in een druk bewandelde route ligt...en als je met je prestige 65 niet die ene speler kan raken waarvan je zolangzamerhand toch echt, echt, echt zeker weet waar die zit dan ben je gewoon een beetje een sneue speler :cool:

DAT vind ik echt jammerlijk...gezeik over campen. Who the **** cares? Als je twee keer iemand gekilled hebt weet die waar je zit en als het dan niet lukt om je te pakken te krijgen dan is ie gewoon aan nog een beetje oefenen toe....en als je team niet meewerkt ofzo dan heb je gewoon een k*t team. Shit happens..... Ik vind het zelf ook ****ing irritant...niet omdatze campen, maar omdat ZIJ er aan dachten en IK niet ;):D
Maw, je bent een camper maar wilt het gewoon niet toegeven.

campen met sniper is niet noob toch? :p

Kijk toch eens naar jezelf kind. De enige die stoer praat over het spelletje ben jij! Ik oordeel niet over de score van anderen. Jij bent degene die uit het niets over mijn score begon. Nu reageer je weer op iemand óver mij. Ben je nu echt gewoon zo dom of nog gewoon zo kinderachtig dat je naar anderen moet wijzen?

Hap hap hap hap :roflol: Jij bent het kindje, 27jarige puber.

Heb MW2 nu net een week in huis, maar f*ck wat is dat online knallen verslavend zeg!:p Ben er nog niet erg goed in, met een KD-ratio van onder de 1, haha. Vind tot nu toe Domination het beste om kills te kunnen maken, maar tot nu toe nog niet één keer positief gescoord.

Nog mensen die zoveel mogelijk titles en accolades enzo willen halen?

Heb nu men 2500 kills-title gehaald met TAR21, wapen, blijft vet, volgende wss met men ACR en daarna P90 ofzo.

hier vind je hoe je ze krijgt: http://callofduty.wikia.com/wiki/Titles

edit:
Kzie juist dat je 1000 headshot moet hebben voor een golden title, damn! Maar tegen prestige 10 zal ik dat wel hebben zeker?

Laatst bewerkt:
blijven de prestige challengs ook staan van je wapens als je naar een andere prestige level gaat ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.193

Heb nu men 2500 kills-title gehaald met TAR21, wapen, blijft vet, volgende wss met men ACR en daarna P90 ofzo.

edit:
Kzie juist dat je 1000 headshot moet hebben voor een golden title, damn! Maar tegen prestige 10 zal ik dat wel hebben zeker?
wahah vóór prestige 10:P ben nu prestige 2 en heb al voor twee wapens +300 headshots op de prestige challange (let erop, die ging pas tellen op prestige 1, dus eigenlijk in 2 prestige levels gehaald)

ik heb wel bijna de gouden pave low en predator titel:D oftewel 1000 kills met een pave low en 1000 kills met predator:D
daarna ga ik voor de ac130..

btw wat valt dat spel er de laatste tijd kk vaak uit bij mij!!!! telkens als ik chopper gunner heb oid dan flikkert ie er bij mij uit ik ben serieus al 15 choppers misgelopen zo kk hinderlijk!!:mad:

Ik heb eindelijk me k/d weer naar precies 1.0 :D

Wat is jullie favoriete wapen? voor mij zowieso de ACR, weinig recoil en veel damage.

edit:

Ja die titels zijn awesome :) ik zit nu op 2100 kills met de scar, maar ik vind dat wapen nu vet saai. Nu ren ik de hele dag rond met mp5k/ump45 met lightweight en marathon. Ik wou dat ik dat eerder had gedaan, ik ga echt superlekker daarmee.
Had gisteren een potje 37-0 in normale tdm :eek: en zat echt geen 1 sec stil (behalve toen ik zat te wachten op emergency airdrop). in die EA zat trouwens ammo, predator, counter uav en chopper gunner. Niet super geweldige rewards. Maar ik kreeg echt zo veel kills met chopper gunner haha.

Hoezo? Die chopper is toch beestig, predator is ook goed, counter voor je teammates wat uit de wind te zetten en wat ammo om je weer op weg te helpen!

Hoezo? Die chopper is toch beestig, predator is ook goed, counter voor je teammates wat uit de wind te zetten en wat ammo om je weer op weg te helpen!

Ja ja zeker, daar niet van! Maar als je een 37 killstreak haalt met EA denkt iedereen wss dat ik 2 chopper gunners en 1 ac130 had ofzo :p

Ik had ooit een keer 1 chopper gunner, 1 ac130 en 2 harriers:) ook een keer 2x ammo, uav en counter uav :o

Ik heb eindelijk me k/d weer naar precies 1.0 :D

Wat is jullie favoriete wapen? voor mij zowieso de ACR, weinig recoil en veel damage.
TAR-21, holographic sight derop(en eventueel nog een heartbeat sensor) en dan SOH Pro(of bling voor die 2 attachments), Stopping power Pro en Ninja pro derbij.

ACR doe ik altijd ACOG + Silencer, speelt echt lekker, ook weer stopping power en ninja.

P90 + red dot sight en stoppping power gaat ook lekker!

Terug
Naar boven