Kreeg van de week trouwens een of andere pis-mail van een player prestige 65 (ik was normaal lvl 45) omdat hij het niet echt kon hebben dat ik op de
grondliggend naast de boekenkast in skidrow de hele match met mijn RPD had doorgebracht en 35 kills (
en overigens 17 deaths) had waarvan ik denk dat er zeker 13 door hem werden bijgedragen....

eikel!
Begon te jammeren over campen enzo en dat dat "tegen de regels" was... dat is een of andere "****ing gayboy was"
Soe wie so is het geen campen als je midden in een druk bewandelde route ligt...en als je met je prestige 65 niet die ene speler kan raken waarvan je zolangzamerhand toch echt, echt, echt zeker weet waar die zit dan ben je gewoon een beetje een sneue speler
DAT vind ik echt jammerlijk...gezeik over campen. Who the **** cares? Als je twee keer iemand gekilled hebt weet die waar je zit en als het dan niet lukt om je te pakken te krijgen dan is ie gewoon aan nog een beetje oefenen toe....en als je team niet meewerkt ofzo dan heb je gewoon een k*t team. Shit happens..... Ik vind het zelf ook ****ing irritant...niet omdatze campen, maar omdat ZIJ er aan dachten en IK niet