Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
ooh dan ga je het niet halen neeKheb het wel over alles hé, niet headshots met 1 wapen![]()

favorieten wapens zijn de scarh en ump45, hoewel.. tegenwoordig speel ik veel HC matches, dan is het mijn desert eagle .50Ik heb eindelijk me k/d weer naar precies 1.0
Wat is jullie favoriete wapen? voor mij zowieso de ACR, weinig recoil en veel damage.

in MW1 liep ik in HC matches ook alleen maar met dat ding, gewoon vet strakke longshots etc. 1 kogel en hij gaat neer

neeee je bent toch niet zo'n lighweight muppet geworden he??Ja die titels zijn awesomeik zit nu op 2100 kills met de scar, maar ik vind dat wapen nu vet saai. Nu ren ik de hele dag rond met mp5k/ump45 met lightweight en marathon. Ik wou dat ik dat eerder had gedaan, ik ga echt superlekker daarmee.
Had gisteren een potje 37-0 in normale tdmen zat echt geen 1 sec stil (behalve toen ik zat te wachten op emergency airdrop). in die EA zat trouwens ammo, predator, counter uav en chopper gunner. Niet super geweldige rewards. Maar ik kreeg echt zo veel kills met chopper gunner haha.

ik zit nu op 2100 kills met de scar, maar ik vind dat wapen nu vet saai. Nu ren ik de hele dag rond met mp5k/ump45 met lightweight en marathon. Ik wou dat ik dat eerder had gedaan, ik ga echt superlekker daarmee.