XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.201
Kheb het wel over alles hé, niet headshots met 1 wapen :o
ooh dan ga je het niet halen nee :o
Ik heb eindelijk me k/d weer naar precies 1.0 :D

Wat is jullie favoriete wapen? voor mij zowieso de ACR, weinig recoil en veel damage.
favorieten wapens zijn de scarh en ump45, hoewel.. tegenwoordig speel ik veel HC matches, dan is het mijn desert eagle .50 :eek:
in MW1 liep ik in HC matches ook alleen maar met dat ding, gewoon vet strakke longshots etc. 1 kogel en hij gaat neer:D
Ja die titels zijn awesome :) ik zit nu op 2100 kills met de scar, maar ik vind dat wapen nu vet saai. Nu ren ik de hele dag rond met mp5k/ump45 met lightweight en marathon. Ik wou dat ik dat eerder had gedaan, ik ga echt superlekker daarmee.
Had gisteren een potje 37-0 in normale tdm :eek: en zat echt geen 1 sec stil (behalve toen ik zat te wachten op emergency airdrop). in die EA zat trouwens ammo, predator, counter uav en chopper gunner. Niet super geweldige rewards. Maar ik kreeg echt zo veel kills met chopper gunner haha.
neeee je bent toch niet zo'n lighweight muppet geworden he??:eek:

Ik heb eindelijk me k/d weer naar precies 1.0 :D

Wat is jullie favoriete wapen? voor mij zowieso de ACR, weinig recoil en veel damage.
UMP45 - Red dot en Silencer
G18 - Akimbo Silencer
Bling Pro
Cold Blooded
Steady Aim
Final Stand

Vallen er eigenlijk weer golden weapons te unlocken?

De ACR? Als je bij damage kijkt dan zie je dat hij een van de mindere is op dat gebied
ja dat klopt was in de war met de m16a4 die is ook wel chill.

mp5k is trouwens echt het slechtste wapen van alle cods bij elkaar ik kan daar echt geen kills mee krijgen:mad:

ja dat klopt was in de war met de m16a4 die is ook wel chill.

mp5k is trouwens echt het slechtste wapen van alle cods bij elkaar ik kan daar echt geen kills mee krijgen:mad:

mp5k is geweldig met silencer er op heerlijk gewoon de hele tijd rennen door de map heen en schieten maar :)

Zag vandaag trouwens weer wat mensen met prestige 10 :| Gast bakte er trouwens maar heel weinig van. Weet niet wat ik daar van moet denken. Op e-bay kun je prestige 10 'kopen' als ik die ads moet geloven. Ben je prestige 10, raak je geen pepernoot... :gay:

Zag vandaag trouwens weer wat mensen met prestige 10 :| Gast bakte er trouwens maar heel weinig van. Weet niet wat ik daar van moet denken. Op e-bay kun je prestige 10 'kopen' als ik die ads moet geloven. Ben je prestige 10, raak je geen pepernoot... :gay:

Ach als je heel veel speelt dan kom je er vanzelf.. Die kerel moet dan ontzettend veel speeluren hebben. Ik ga nu bijna naar prestige 3

Welk r*tard/zieligaard geeft ook, geld uit aan een rank voor een spel? :rolleyes:

Is er nog plaats in de ps3 clan?? :eyebrow:

LotusCode: LotusCode
om het simpel te houden

Ben wel nog een noob lol

Hehe eindelijk genuked. Was al een paar keer dichtbij maar net gelukt in Estate. Terwijl ik daar normaal echt k*tscores haal.

REnde hun huis in met pp2000 + sniper haalde 7 kills deed harrier + chopper gunner naar 23 kill streak. Toen nog 2 kills gemaakt en nuke was here :D

Wel vet om te doen

Hehe eindelijk genuked. Was al een paar keer dichtbij maar net gelukt in Estate. Terwijl ik daar normaal echt k*tscores haal.

REnde hun huis in met pp2000 + sniper haalde 7 kills deed harrier + chopper gunner naar 23 kill streak. Toen nog 2 kills gemaakt en nuke was here :D

Wel vet om te doen
Mooi zo, heb het zelf nog niet geprobeerd ...

• #1.213
Ach als je heel veel speelt dan kom je er vanzelf.. Die kerel moet dan ontzettend veel speeluren hebben. Ik ga nu bijna naar prestige 3
moi aussi
lvl 66 prestige 2..

ben nu wel meer aan het kloten dan echt proberen me k/d omhoog te krijgen, dus blijf nu steken op 2.62.. wat overigens nog steeds het hoogste is uit mn lijst..
met ongeveer 22500 kills ofzo en 8500 deaths..
ook ben ik de enige die "bovenaan" mn lijst staat met nog >10k deaths..

maar ben nu gewoon lekker aan het kloten met HC TDM + desert eagle .50:D

lol, ik ben precies hetzelfe level als jou Ice leovince.

Daarstraks ook teovallig HC TDM beginnen spelen, lachen, ging best wel goed met MP5K, alleen opeens domme campers , heel dat team zat in een hoekje met ACOG's te wachten, r**ards.

• #1.215
klopt, mega hinderlijk dat..
dan is het handig als je teampje hebt met HS:)

Het is een feit dat er bij HC DTM alleen maar gecamped wordt. Super irritant. De potjes eindigen ook meestal omdat de tijd verstreken is dan dat de score is gehaald.

Ik heb op PS3 in prestige twee nu 1.18 going on to 1.19....

Echter, ik speel geen HC mode. Een keer geprobeerd en inderdaad wordt daar structureel gecamped en hoewel ik het niet erg vind als een of twee spelers gaan campen is het een beetje overdreven en heel erg k*t als iedereen het zit te doen...incidenteel wel leuk...maar ik heb niet altijd zin om de hele tijd te zitten speuren en turen voor 2 kills ofzo. Net zo min als ik altijd zin heb om de hele tijd op een plek te zitten. HC is zeker veel uitdagender en spannender, en het is zeker een betere prestatie als je k/d 1 is, maar een beetje meer actie zou wel fijn zijn.

• #1.218
dacht net: doe ff nuke aan..

van de 7 potjes, 4x nuke:D

waar ik moe van word is dat ik de laatste tijd heeel vaak server connection timed out.. of game lobby closed ofso krijg als ik probeer een match te starten, of tussen matches in...
ben soms echt gewoon 5-10 minuten bezig om een match gestart te krijgen:mad:

(H) cod m2 is gewoon de bom

Terug
Naar boven