XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
vind het idd toch wel jammer dat de HC matches zo verdoet zijn in vergelijking met mw1..
daar waren de hardcore matches voor de pro's, nu is het HC matches voor de campers..
het is gewoon triest want bij bijna elk potje wordt de score limit niet gehaald, puur omdat iedereen op me luie gat ligt bij een deurtje..

Vind het eigenlijk ook alleen nog leuk met party's en omdat iedereen zo makkelijk te killen is..

HC S & D dan?

Eindelijk vandaag na lang wachten (examens) toch maar gaan kopen in de winkel. En gestart met de campaign mode. Is mijn eerste shooter op de ps3, dus dat is echt wennen.:zweet:

Eerst maar wat het aimen gewoon worden vooraleer ik me aan de MP waag. Verwacht wel leuke gaming tijd, als ik het aimen onder de knie heb en de skills opgebouwd in MW1 kan toepassen.

waar ik moe van word is dat ik de laatste tijd heeel vaak server connection timed out.. of game lobby closed ofso krijg als ik probeer een match te starten, of tussen matches in...
ben soms echt gewoon 5-10 minuten bezig om een match gestart te krijgen:mad:

Had ik ook last van maar heb mijn nat type nu open, stond op moderate. Scheelt wel!

Grappig dat er een DBB Clan is. Daar wil ik wel bij als het kan :D

Mijn PSN is: Rock2310

Ik ook maar er wordt niet gereageerd op men request! :headbang:

mijne staat open, dus kan daar verder niet meer veel aan veranderen.
Ik speel dan MW2 op de PC en de ene keer zegt hij strict en dan 2 min later OPEN :S echt xD en dan maak je verbinding met een host begint de game en wordt er gelijk naar een nieuwe host gezocht en dan krijg je soms ook nog server disconnected :S terwijl ik UPnP gewoon open heb staan.....

hebben jullie allemaal deze spel via steam gekocht??? ik heb hem dus gedownload kan wel single player maar niet multiplayer hij zegt zo van via steam signen ofzo

wat is jullie succesvolste weapon setup + perks?

ik speel met een light assault rifle MG4 + thermo vision

-marathon
- hardline pro
-commando

enige nadeel is die mg4 heeft veel tijd nodig voor hip - zoom,eer je gezoomd hebt ben je al afgeknald

Iemand die mij kan uitleggen hoe het op de XBOX360 is met campain mode? Ik heb hem 51.7% voltooid en elke keer als ik hem nu verder wil spelen komt hij met het verhaaltje wie er allemaal aan mee geholpen heeft, en gaat terug naar het main menu.

Iemand die mij kan uitleggen hoe het op de XBOX360 is met campain mode? Ik heb hem 51.7% voltooid en elke keer als ik hem nu verder wil spelen komt hij met het verhaaltje wie er allemaal aan mee geholpen heeft, en gaat terug naar het main menu.

Je kan de missie gewoon selecteren ;) misschien doe jij steeds alleen die tekst ;)

wat is jullie succesvolste weapon setup + perks?

ik speel met een light assault rifle MG4 + thermo vision

-marathon
- hardline pro
-commando

enige nadeel is die mg4 heeft veel tijd nodig voor hip - zoom,eer je gezoomd hebt ben je al afgeknald

AK47 Red dot Sight
Model 1887 akimbo
Scavenger pro
Stopping power pro
Commando Pro
Frag & Stun

of

ACR Silenced
USP Silenced + Tactival knife
Scavenger pro
Cold blooded pro
Ninja Pro
Claymore & stun grenade

Ik speel dan MW2 op de PC en de ene keer zegt hij strict en dan 2 min later OPEN :S echt xD en dan maak je verbinding met een host begint de game en wordt er gelijk naar een nieuwe host gezocht en dan krijg je soms ook nog server disconnected :S terwijl ik UPnP gewoon open heb staan.....
ik speel ook op de pc, bij mij staat het continu open. en toch geregeld problemen. weet niet waar het aan ligt, misschien dat er dan veel mensen in de party zitten met een shit verbinding en dattie daarom geen game kan hosten ofso :/

hebben jullie allemaal deze spel via steam gekocht??? ik heb hem dus gedownload kan wel single player maar niet multiplayer hij zegt zo van via steam signen ofzo
als je hem illegaal gedownload hebt kan je idd niet op de multiplayer. er was in het begin van de game tijdelijk een crack om ook multiplayer te kunnen, maar die is gedicht, en volgens mij is er geen nieuwe crack.

ik heb de mijne niet via steam gekocht, maar via gamersland voor 37€ (goedkoopste waar ik hem kon vinden)

Laatst bewerkt:
Ik heb echt zo'n t*ring hekel aan die Noobtubers in MW2... ze vernken je hele kill streak. Waarom wil je serieus met een wapen spelen dat 2 nades heeft en 2 mensen kunnen doden en zelf weer dood gaan daarna... krijg echt een t*ring hekel aan het spel zo. elk potje heeft cker 2-5 nobtubers erin zitten.

Wtf, ik heb opeens geen geluid meer op mn HDMI channel.???

Tv geeft geen geluid en versterkers ook totaal niet, op ps2 channel en gewoon via de antenne dan weer wel.

:fuu:

Laatst bewerkt:
zijn dr hier trouwens mensen die het WEL makkelijk vinden om de get 40 bullet penetration kills with fmj te halen voor de wapens :P ?
uiteindelijk lukt het wel, maar vind het maar een verdomd lastige challenge :P ze gaan meestal gewoon normaal dood :P

zijn dr hier trouwens mensen die het WEL makkelijk vinden om de get 40 bullet penetration kills with fmj te halen voor de wapens :P ?
uiteindelijk lukt het wel, maar vind het maar een verdomd lastige challenge :P ze gaan meestal gewoon normaal dood :P
Je moet maps kiezen met veel ramen enzo, zoals favela dan gaat het best snel.

Vandaag alweer 2x een cheater gehad in een game :mad:

Terug
Naar boven