XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

zijn dr hier trouwens mensen die het WEL makkelijk vinden om de get 40 bullet penetration kills with fmj te halen voor de wapens :P ?
uiteindelijk lukt het wel, maar vind het maar een verdomd lastige challenge :P ze gaan meestal gewoon normaal dood :P

Ik vind het wel makkelijk als ik in scrapyard zit daar kan je door al die kapotte vliegtuigen heenschieten iedereen campt daar toch vaak :)

Emergency Airdrop met 2 crates ammo en 2 UAVs, man man. Minuut later dan maar de single airpackages en valt er zowaar een EMP uit de lucht.

Emergency Airdrop met 2 crates ammo en 2 UAVs, man man. Minuut later dan maar de single airpackages en valt er zowaar een EMP uit de lucht.
Ik vind EAD het niet waard. Ik heb de volgende setup.
Demolition: Care Package, Attack Heli, Chopper Gunner
TDM enz. Attack Heli, Chopper Gunner, Nuke
Dit werkt voor mij het beste.

gisteren gooie ik 2 care packages naast elkaar, zowaar alletwee AC130, spijtig dat zo allemaal verscholen zaten in hoekjes, maar 2 kills ofzo gehaald :(

Weet iedereen hier al:

Dat je je Harrier strike kan controleren.

Wanneer je de laptop opent kan je door de rechtermuisknop ingedrukt te houden en je muis te bewegen de richting en lengte van de airstrike bepalen.

Karma als je het nog niet wist is welkom!:D

Weet iedereen hier al:

Wanneer je de laptop opent kan je door de rechtermuisknop ingedrukt te houden en je muis te bewegen de richting en lengte van de airstrike bepalen.

lol? wie wist dat ng niet :p denk dat je ng geen 1ste prestige bent dan? :D

Weet zo niet wie het al eerder gemeld heeft maar 1887 is echt té overpowered! En duurt nog even voordat ik hem zelf weer terug heb.. :(

2e zelfs, maar nooit opgemerkt, pleurde hem altijd maar gewoon ergens neer.

Het kan erger... ik dacht dat ik geen reet bakte van chopper gunner besturen... Blijkt dat je alleen hoeft te schieten :eek::o

Dacht dat ik mijn naam al ergens neer had gezet maar blijkbaar niet. Barry-026 feel free to add.

Het kan erger... ik dacht dat ik geen reet bakte van chopper gunner besturen... Blijkt dat je alleen hoeft te schieten :eek::o

Dacht dat ik mijn naam al ergens neer had gezet maar blijkbaar niet. Barry-026 feel free to add.

Het kan nog erger, ik zat steeds te klikken, terwijl je hem dan gewoon kan vasthouden met chopper gunner.

En ben er ook achter dat met een lage muis dpi ik veel nauwkeuriger ben dan met 4000dpi. Moet nu enkel af en toe mijn muis optillen om snel te draaien.
Maar ging van gemiddeld 20 kills, 10 deads naar 34 kills, 4 deads.

zijn dr hier trouwens mensen die het WEL makkelijk vinden om de get 40 bullet penetration kills with fmj te halen voor de wapens :P ?
uiteindelijk lukt het wel, maar vind het maar een verdomd lastige challenge :P ze gaan meestal gewoon normaal dood :P

Favella, Scrapyard, Skidrow (dat tunneltje vooral), Estate, Terminal.

Met de LMG's binnen no time, de AR's iets minder snel, en de SMG's is het voor mij ook absoluut k*t. (Snipen doe ik niet...fokking p*ssy's die snipers ;-) )

Maar zelfs dan...als het je in die levels niet lukt ligt het aan jezelf ;-)

Favella, Scrapyard, Skidrow (dat tunneltje vooral), Estate, Terminal.

Met de LMG's binnen no time, de AR's iets minder snel, en de SMG's is het voor mij ook absoluut k*t. (Snipen doe ik niet...fokking p*ssy's die snipers ;-) )

Maar zelfs dan...als het je in die levels niet lukt ligt het aan jezelf ;-)
of ff samen met een vriend in cage match gaan, en om de beurt de 40 bullet penetration kills halen hah :p

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

Weet iedereen hier al:

en wist je dat je predator missile kan versnellen lol? :p
En dat AC130, 3 verschillende schietmodussen heeft? :rolleyes:
maar dat wist wrs wel iedereen al lol :D

Wie gebruikt FMJ trouwens? Toen ik SCAR had had ik het meestal wel. Probeer nu alles met ACR te halen en ik heb geen extended mags dus heb ik sleight of hand perk ipv bling. Moet ik kiezen tussen alle attachments :(

of ff samen met een vriend in cage match gaan, en om de beurt de 40 bullet penetration kills halen hah :p

---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------

en wist je dat je predator missile kan versnellen lol? :p
En dat AC130, 3 verschillende schietmodussen heeft? :rolleyes:
maar dat wist wrs wel iedereen al lol :D

AC130 drie verschillende schietmodussen?
NEE! dat meen je niet, hoe switch ik dan?

Terug
Naar boven