XXL Nutrition

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.261
je kan toch alleen de richting bepalen van een precision airstrike?
niet van een harrier? daar kan je alleen het rond bepalen waar het moet worden neergegooid..

btw diegene die niet wisten dat ac130 meer dan 1 bom heeft, hebben jullie ffs nooit de single players gespeeld?
dit is al het tweede COD spel met een ac130 in single player..

eergister trouwens even nuke uitgeprobeerd voor het eerst
harrier - chopper gunner - nuke
heb hem toen in een paar potjes 6 keer gehaald:P
debiele shit..
had ook mn killstreak verbeterd:
40 kills, met alleen een harrierstrike die bijna niemand killde..
toen werd ik gekilled, deed ik chopper gunner en gooide daarna nuke over favela:D

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

dat filmpje lijkt wel op mijn spel met MW1 :P
toen was ik nog goed met fast scopen..
riepen ze altijd dat ik cheatte..

Je moet toch wel aimen met choppergunner???

• #1.264
zonde, want je leert de levels op een andere manier kennen, je leert je weg al met de wapens etc. en de SP is leuk.

Favella, Scrapyard, Skidrow (dat tunneltje vooral), Estate, Terminal.

Met de LMG's binnen no time, de AR's iets minder snel, en de SMG's is het voor mij ook absoluut k*t. (Snipen doe ik niet...fokking p*ssy's die snipers ;-) )

Maar zelfs dan...als het je in die levels niet lukt ligt het aan jezelf ;-)

ja, en ik ben nu juist met de sniper rifles bezig.
wil voor al mn wapens alle challenges behalen, en juist omdat ik zuig in sniperen wil ik die het eerst doen :P
heb tot nu toe die challenge alleen met de m4a1 gehaald (maar moet eerlijk toegeven dat ik voor andere wapens er verder nog niet echt aandacht hebt besteed, behalve met sniper rifles dan, en daar gaat et nog niet echt lekker mee)

PC zal dan wel rechtermuisknop zijn denk ik.
1 of 2 toets, net alsof je switch tussen primary en secondary weapon, zo wissel je bij ac130 tussen de verschillende dingen.

dat fast scoope is echt sick!
zie het ook demeeste mensen het met de intervention doen, why?
ben zelf ook aant oefenen met fast scoope

mooi filmpje!

je kan toch alleen de richting bepalen van een precision airstrike?
niet van een harrier? daar kan je alleen het rond bepalen waar het moet worden neergegooid..

btw diegene die niet wisten dat ac130 meer dan 1 bom heeft, hebben jullie ffs nooit de single players gespeeld?
dit is al het tweede COD spel met een ac130 in single player..

eergister trouwens even nuke uitgeprobeerd voor het eerst
harrier - chopper gunner - nuke
heb hem toen in een paar potjes 6 keer gehaald:P
debiele shit..
had ook mn killstreak verbeterd:
40 kills, met alleen een harrierstrike die bijna niemand killde..
toen werd ik gekilled, deed ik chopper gunner en gooide daarna nuke over favela:D

Ik speel geen single player, heb enkel COD4 voor de helft gespeeld en de rest helemaal niet, behalve multiplayer natuurlijk.
Daar koop ik het spel ook voor.

ja, en ik ben nu juist met de sniper rifles bezig.
wil voor al mn wapens alle challenges behalen, en juist omdat ik zuig in sniperen wil ik die het eerst doen :P
heb tot nu toe die challenge alleen met de m4a1 gehaald (maar moet eerlijk toegeven dat ik voor andere wapens er verder nog niet echt aandacht hebt besteed, behalve met sniper rifles dan, en daar gaat et nog niet echt lekker mee)

Ik zuig ook zo zwaar met de sniper rifles....4 kills hoog uit :-S

Bleeeh.

LMG's zijn heel makkelijk met deze challenge.

Overigens gaat mijn voorkeur heel erg uit naar de RPG...ik blijft dat met iron sight een top wapen vinden. Alleen wat traag!

ik haal momenteel 1 bullet penetration kill met mn sniper rifle per match :roflol:
schiet echt niet op zo :P
en het kost me onwijs veel deaths.

denk dat ik deze challenge lekker overgeslagen houd bij de snipers, en verder ga met andere wapens :P

pfff ik suc echt met MW2... heb zelden meer kills dan deaths,tis echt retarded en dat terwijl ik met mw1 bijna altijd 20/5 ofzo speelde...ik ben het zat dat iedereen zo goed is...

snap niet waarom het nietmeer lukt...tips?

pfff ik suc echt met MW2... heb zelden meer kills dan deaths,tis echt retarded en dat terwijl ik met mw1 bijna altijd 20/5 ofzo speelde...ik ben het zat dat iedereen zo goed is...

langer spelen :p in mw1 ging ik ook zwaar goed in het begin van mw2 slecht en nu gaat het hard omhoog. Je moet gewoon weten waar veel mensen lopen en hoe iedereen gaat en waar de camp spots zijn enzo

• #1.272
mijn tip is:
neem perks die je 'onzichtbaar maken' (cold blooded, ninja)
neem silencers op je wapen en een red dot..
maak voor verschillende type maps verschillende create classes..
dus 2 create classes voor kleine maps (UMP45, MP5k etc)
2 create classes voor middel range maps (scarh, ACR etc)
1 create class voor lange maps (snipe/LMG's etc..)

daarstraks lekker 4 campers in a row geheadshot met men tar in de wasteland map :p was wel puur geluk maar toch voelde het goed :D

Ik heb precies hetzelfde. sta 50% van de keren met meer deaths als kills terwijl dit in mw1 bijna nooit voorkwam. Heeft volgens mij ook te maken met het feit dat er zo verschrikkelijk veel items in het veld staan dat je vrijwel altijd opeens iemand voor of achter je kan hebben. Vond de maps van mw1 dan ook beter over het algemeen, rest van mw2 is wel beter imo.

mijn tip is:
neem perks die je 'onzichtbaar maken' (cold blooded, ninja)
neem silencers op je wapen en een red dot..
maak voor verschillende type maps verschillende create classes..
dus 2 create classes voor kleine maps (UMP45, MP5k etc)
2 create classes voor middel range maps (scarh, ACR etc)
1 create class voor lange maps (snipe/LMG's etc..)
Dat vooral. Echt waar, mensen die met een MP5K rondlopen op wasteland, snap er niks van.

TAR-21 kun je imo overal gebruiken. Stopping power derop en hij's ****ing sterk, en op lange afstanden gewoon een paar tikjes op de trekker, blijft hij accuraat schieten.

Cheat... normaal gesproken val je hartstikke dood. Dat met die throwing knife slaat in sommige gevallen ook nergens op.

Cheat weet ik niet, lightweight en dan care package marker kun je toch een eind komen? sommige van die knife throws zijn echt retarded vet, een de lucht in gooien en dan iemand raken? Hoe groot is die kans?

Weer op de X-box, dat filmpje wat ik postte was ook van iemand die op X-box speelde

Cheat weet ik niet, lightweight en dan care package marker kun je toch een eind komen? sommige van die knife throws zijn echt retarded vet, een de lucht in gooien en dan iemand raken? Hoe groot is die kans?

Weer op de X-box, dat filmpje wat ik postte was ook van iemand die op X-box speelde

ik val echt vlot dood hoor. Deze kerel springt bijna van een kilometer hoogte

Terug
Naar boven