- Waardering
- 32
ik val echt vlot dood hoor. Deze kerel springt bijna van een kilometer hoogte
Haha dude er is zo'n perk waardoor je geen falling damage krijgt.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik val echt vlot dood hoor. Deze kerel springt bijna van een kilometer hoogte

Haha dude er is zo'n perk waardoor je geen falling damage krijgt.![]()

Het hele spel is uit balans. Als je iemand met een paar kogels verwond is hij soms nog niet dood. Gooi 1 mes van 1 km afstand of knife iemand, instant death.![]()
Commando Pro perk krijg je 0 falling damage.ik val echt vlot dood hoor. Deze kerel springt bijna van een kilometer hoogte
Bedoeling van knife is ook eigenlijk om iemand geluidloos uit te schakelen langs achter, niet als een gek beginnen rond rennen enzo. Hadden de designers niet aan gedacht.Het hele spel is uit balans. Als je iemand met een paar kogels verwond is hij soms nog niet dood. Gooi 1 mes van 1 km afstand of knife iemand, instant death.![]()
Haha da's toch ook hetzelfde met pijl en boog/kruisbogen mochten die in een actiespel zitten. Met pistolen en geweren moet je meestal wel een magazijntje leegschieten in zo'n spel, maar schiet één pijl af en de vijand is altijd in één keer dood... ook al raak je hem in het puntje van zijn grote teen of zo...Het hele spel is uit balans. Als je iemand met een paar kogels verwond is hij soms nog niet dood. Gooi 1 mes van 1 km afstand of knife iemand, instant death.![]()
Zijn zat van die spellen.Bedoeling van knife is ook eigenlijk om iemand geluidloos uit te schakelen langs achter, niet als een gek beginnen rond rennen enzo. Hadden de designers niet aan gedacht.
Die akimbo shotguns, campnoobs,noobtubers en knifers had ik World at War geen last van ...

pfff ik suc echt met MW2... heb zelden meer kills dan deaths,tis echt retarded en dat terwijl ik met mw1 bijna altijd 20/5 ofzo speelde...ik ben het zat dat iedereen zo goed is...
snap niet waarom het nietmeer lukt...tips?
En blijf ook niet te lang op dezelfde locatie wachten (de vijand rent mogelijk om) Normaal vind ik die gasten die kniven super irritant maar dit vond ik wel netjes
http://www.youtube.com/watch?v=FaQrp5fnXno
Hoe kan hij trouwens van zo hoog en verspringen?
Wat begin ik tog al een t*ring hekel te krijgen aan MW2 zeg :S Dat automatische host zoek gebeuren is 10x k*t! je joined een lobby en vervolgens is het server connection timed out. Of je zit in een game en de helft van de spelers heeft dikke kanker lag.
Merendeel van de potjes hebben 3-5 Noobtubers of 2-4 Knifers. Het slaat echt compleet nergens meer op.. Wat krijg ik een t*ring hekel aan dit spel zeg...
Verdwijnen met de tijd, inclusief campn00bs.Wat begin ik tog al een t*ring hekel te krijgen aan MW2 zeg :S Dat automatische host zoek gebeuren is 10x k*t! je joined een lobby en vervolgens is het server connection timed out. Of je zit in een game en de helft van de spelers heeft dikke kanker lag.
Merendeel van de potjes hebben 3-5 Noobtubers of 2-4 Knifers. Het slaat echt compleet nergens meer op.. Wat krijg ik een t*ring hekel aan dit spel zeg...