AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

Met Commando Pro heb je geen 'falling damage'. Kun je jumpen wat je wil.

**** man, ik begin nu pas tegen positief aan te spelen. Wordt soms echt van alle kanten afgeknald en knifen lukt ook voor geen meter, haha. Moet je ook aimen als je knifed of wat? Soms loop ik iemand voorbij, wil ik knifen en dan mist 'ie ofzo ???

Het hele spel is uit balans. Als je iemand met een paar kogels verwond is hij soms nog niet dood. Gooi 1 mes van 1 km afstand of knife iemand, instant death. :roflol:

Het hele spel is uit balans. Als je iemand met een paar kogels verwond is hij soms nog niet dood. Gooi 1 mes van 1 km afstand of knife iemand, instant death. :roflol:
Bedoeling van knife is ook eigenlijk om iemand geluidloos uit te schakelen langs achter, niet als een gek beginnen rond rennen enzo. Hadden de designers niet aan gedacht.

Die akimbo shotguns, campnoobs,noobtubers en knifers had ik World at War geen last van ...

Haha da's toch ook hetzelfde met pijl en boog/kruisbogen mochten die in een actiespel zitten. Met pistolen en geweren moet je meestal wel een magazijntje leegschieten in zo'n spel, maar schiet één pijl af en de vijand is altijd in één keer dood... ook al raak je hem in het puntje van zijn grote teen of zo... :P Zijn zat van die spellen.

Bedoeling van knife is ook eigenlijk om iemand geluidloos uit te schakelen langs achter, niet als een gek beginnen rond rennen enzo. Hadden de designers niet aan gedacht.

Die akimbo shotguns, campnoobs,noobtubers en knifers had ik World at War geen last van ...

Ben zelf een akimbo shotgunner :roflol:

Net op skidrow een emergency airdrop:
- AC130
- Pave low
- Harrier-strike
- Predator missile

Net 2e gamesessie achter de rug:

- 1 predator => 4 kills en was dan nog op terminal door het glas :D
- 1 care package => ac 130 boeia :D

Begint te komen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.291
Gister toch weer even gegamed..

volgende killstreak rewards staan op deze kills atm:

predator missile: 886 kills
pave low: 932 kills (bijna goude pave low titel!)
AC130: 335 kills
chopper gunner 285 kills

overigens speel ik alleen met chopper gunner als ik nuke wil, maar dat ding maakt dan opeens zo idioot veel kills :o

alleen vind ik ac130 in gouden titel gruwelijker dan chopper gunner in het goud..

en 1 shot 2 kills gister gehaald met sniper in HC TDM:)
uiteindelijke score was 18-7, had MVP..
en dat terwijl ik 2 keer was gekilled terwijl ik smsje aan het lezen was:P

pfff ik suc echt met MW2... heb zelden meer kills dan deaths,tis echt retarded en dat terwijl ik met mw1 bijna altijd 20/5 ofzo speelde...ik ben het zat dat iedereen zo goed is...

snap niet waarom het nietmeer lukt...tips?

Ok...ik heb andere adviezen gelezen....ik had dat de eerste 15 levels ook. Echt k*t.

Maar voor mij hielp het toen ik overstapte op "overwatch" LMG en daarna de RPD vrijspeelde.

* Geen vage shit die je onzichtbaar of snel maakt, maar gewoon zoveel als mogelijk alles op damage. Als je een vijand nl raakt wordt het voor hem moeilijker om te aimen....en dat maakt wel heel erg verschil. Ah...eeen kleine uitzondering...wat wel helpt is zsm die skill nemen die je in nabijheid
van een vijand de mogelijheid geeft zijn map te ****en.

Daarnaast niet te ambitieus zijn met je killstreak rewards. Vooral in het begin gewoon UAV/die vage racket, en dan harrier strike

* Snelheid en onzichtbaarheid werkt bij mij alleen maar met SMG's, maar het is wel ****ing effectief....hit and run.

Verdere tips
* Crouch often...don't run....tenzij je echt, echt een open veld door moet lopen of achter een vijand aan zit
* Check every...and I mean every corner
* Blijf met tragere wapens niet langs de loop kijken tot je of zeker weet waar de vijand zit of dat je zeker weet dat ze in je aim veld gaan komen. .
(Tracking gaat trager als je aimt.)
* Ren NIET met de meute mee aan de start van een veld. De vijand weet dan waar iedereen is en dus zijn ze erop berekend. Ren om...en ga er dan vanuit dat er ALTIJD een of twee poppetjes bij de tegenstander EXACT hetzle

* Als je hebt geschoten en gemist en de vijand is een hoek omgerent...ren er dan niet zo maar achter aan :) En blijf ook niet te lang op dezelfde locatie wachten (de vijand rent mogelijk om)

* Gebruik als je een vijand besluipt niet te snel je grenades....tenzij je echt zeker weet dat je meer dan 3 kills gaat krijgen....ok...hier de uitleg waarom niet. De grenades verraden je locatie....twee kills moet je met suprise makkelijk weten te regelen en drie kan een probleem worden.

(voorbeeld) In wastelands zat de vijand al heel lang in dat tunneltje en het hele team bleef daar als een dolle stier direct op afrennen....dat werkte dus niet. Dus ik doe best wat moeite om om te lopen.,...en idd...de vijand vermoedde helemaal niets en ik had vier poppetjes in het vizier die ik met de RPG makkelijk had kunnen omleggen. Helaas had een of andere brood mong**l hetzelfde idee...gooit zonder te kijken een grenade in de tunnel en verraad daarmee onze locatie. Gevolg...ik had een kill...en daarna was het voor zowel mij als mijn team mate compleet over...

* Campen heeft voordelen...maar blijf nooit te lang op dezelfde locatie!

• #1.293
Hahah het komt een klein beetje in de buurt van hoeveel ik nadenk ik 1 game :P
maar inderdaad, key is om gewoon logisch na te blijven denken en vooral geen sitting duck te worden.

Ga trainen joh stelletje nerds :D

a-nerd.gif

• #1.295
vanmiddag weer.. zit me nu te vervelen achter de computer op school..

Wat begin ik tog al een t*ring hekel te krijgen aan MW2 zeg :S Dat automatische host zoek gebeuren is 10x k*t! je joined een lobby en vervolgens is het server connection timed out. Of je zit in een game en de helft van de spelers heeft dikke kanker lag.
Merendeel van de potjes hebben 3-5 Noobtubers of 2-4 Knifers. Het slaat echt compleet nergens meer op.. Wat krijg ik een t*ring hekel aan dit spel zeg...

Wat begin ik tog al een t*ring hekel te krijgen aan MW2 zeg :S Dat automatische host zoek gebeuren is 10x k*t! je joined een lobby en vervolgens is het server connection timed out. Of je zit in een game en de helft van de spelers heeft dikke kanker lag.
Merendeel van de potjes hebben 3-5 Noobtubers of 2-4 Knifers. Het slaat echt compleet nergens meer op.. Wat krijg ik een t*ring hekel aan dit spel zeg...

Dat connecten loopt idd echt de spuigaten uit. Een maatje heeft hem al verkocht vanwege dat gezeik.

Verdwijnen met de tijd, inclusief campn00bs.

tip voor terminal, als ze in het vliegtuig zitten campen, met je predator kun je in het vliegtuig raken, vie de opening tussen de ingang bij de cockpit en die ijzeren gang wat er naar toe leidt, heb daar meestal wel 2 campn00bs mee :)

ok kniven is echt te simpel, net voor de eerste keer eens een rondje zo geprobeerd met die first recon standaard class en ik haalde meteen de mvp teamdeathmatch callenge, 31 kills en 4 deaths... geef mij dan toch maar vaak dood gaan en lekkere headshots geven met men tar :p

Terug
Naar boven