MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
mensen die zeuren over noobs moeten gewoon de Pro speltypes gaan spelen:
Hardcore S&D

Net een potje gespeelt blijf in dezelfde lobby krijg ik bij het volgende potje server connection timed out.....

dat connecten is echt verdomd vervelend.
en laatste dagen crashed mn game ook geregeld -_-
zit je hele tijd te k*tten met connecten, kom je in game, crashed game zelf, geen idee waar het aan ligt.

(verder vind ik mezelf nog steeds een n00b :P krijg mn K/D ratio niet hoger dan rond de 0.90 :P zo gaan er een aantal potjes achter elkaar heel mooi, en daarna weer mega slecht :P )

al bijna 250 headshots met me UMP45 Prestige 1

K*t noobtubers moeten ze echt verwijderen. waarom zou je een wapen in het spel stoppen met 2 kogels???? Meest kansloze doel ooit...

riot shield challenges unlocken ook echt rampzalig :P
voor de bullet proof 2 challenge moet ik nog 7500 bullets deflecten, en ws komt er nog een challenge 3 achteraan, geen idee hoeveel ik er daar moet deflecten. dat kost echt shitload aan matches :P

• #1.307
dat is echt peanuts!
zet cold blooded iig uit, en ga voor een killstreak reward staan (bijv. knal 1 keer met je secondairy weapon naar een pave low, en dat ding laat je niet met rust.. zo heb e ie challange zo;)

Zo heb ik het ook voor elkaar gekregen. Lekker een harrier lokken en laat hem maar knallen op je schild :D je teammaatjes zijn nog blij met je ook want die worden met rust gelaten

hmm, dat valt te proberen ja.

heb wel een paar sentry's al weten uit te putten, maar word meestal afgeknald door de tegenstanders :P

sommige mensen leren het toch niet :D heb 5x dezelfde camper gemold op steeds dezelfde plek bij derail, ik bleef gewoon in dat magazijn rondhangen en liep af & toe naar boven en daar lag hij weer :D

waarom is er trouwens geen pc clan ? :P
zijn dr verder geen pc spelers hiero?

en 1 shot 2 kills gister gehaald met sniper in HC TDM:)

Heb hem ook gister gehaald in Underpass. Dacht dat dat niet zou lukken met silencer :o

dat is echt peanuts!
zet cold blooded iig uit, en ga voor een killstreak reward staan (bijv. knal 1 keer met je secondairy weapon naar een pave low, en dat ding laat je niet met rust.. zo heb e ie challange zo;)

Thnx, ga ik eens proberen.

Laatst bewerkt:
bulletproof 2 gehaald voor riot shield.

nu nog "ff" 40K bullets deflecten :roflol:

Mag er volgens jullie wel gespeeld worden met een heartbeat sensor? Of ben je dan ook een noob :D

• #1.318
begin toch wel een beetje verslaafd te raken aan het snipen bij HC TDM.. :P
wat is de .50 cal toch een heerlijk wapen..
ga ook even uitproberen om een machine pistol als secondary te doen..

heb btw 1 elevator 'geleerd' in Derail, schiet alleen nog niet op maar ik kan op die bergen lopen enzo :o

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

doe er overigens niks mee, want het duurt zo lang, dat tegen de tijd dat ik er ben het potje nog maar 3 resterende minuten over heeft:P

begin toch wel een beetje verslaafd te raken aan het snipen bij HC TDM.. :P
wat is de .50 cal toch een heerlijk wapen..
ga ook even uitproberen om een machine pistol als secondary te doen..

heb btw 1 elevator 'geleerd' in Derail, schiet alleen nog niet op maar ik kan op die bergen lopen enzo :o

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

doe er overigens niks mee, want het duurt zo lang, dat tegen de tijd dat ik er ben het potje nog maar 3 resterende minuten over heeft:P
ik ben juist net over gestapt na de intervention/wa2000, heb daarvoor altijd met de 50cal gesniped.
+ik heb een kleine 10 fast scoop kills gemaakt,maar dat is me toch best moeilijk! vooral op langer afstanden.
heb nu wel fast reload/fast aiming, helpt ook een boel!

• #1.320
ik ben juist net over gestapt na de intervention/wa2000, heb daarvoor altijd met de 50cal gesniped.
+ik heb een kleine 10 fast scoop kills gemaakt,maar dat is me toch best moeilijk! vooral op langer afstanden.
heb nu wel fast reload/fast aiming, helpt ook een boel!
nice!
haha ja je vroeg eergister of zo welke snipe ik gebruikte;)
ik ga denk ook weer de intervention gebruiken, want dat ding heeft gewoon charisma, het ziet er echt uit als een sniper!
en dan nog ff een class met barett .50 cal voor fast scoopen icm ACOG scope.
keun, hoe zit het met je headset?

Terug
Naar boven