MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

nice!
haha ja je vroeg eergister of zo welke snipe ik gebruikte;)
ik ga denk ook weer de intervention gebruiken, want dat ding heeft gewoon charisma, het ziet er echt uit als een sniper!
en dan nog ff een class met barett .50 cal voor fast scoopen icm ACOG scope.
keun, hoe zit het met je headset?
klopt ja, maar ik ben dus sinds kort overgestapt, voor bepaalde levels gebruik ik de 50.cal nog.
eens uitproberen die class, ACOG sight is in sommige gevallen best goed.

goed dat je daar over begint, ik had via via gehoord dat bluetooth headsets snel leeg zijn en die 'zouden' redelijk snel kapot gaan.
of dit klopt weet ik niet, kan zijn dat hun niet die van de dixons hebben.
(me broer had zich daarom bedacht en wil toch kabel, maar ik wou eerst jou even na vragen)
*ben nog niet gebelt ivm headset Dixons

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.322
sjonge jonge wat een onzin..
weet niet wat voor randdebielen met die headsets omgaan, maar als je gewoon je boekje leest en hem volgens het boekje behandelt gaat zo'n ding gewoon heel lang mee..
daarnaast = kabel k*t..

sjonge jonge wat een onzin..
weet niet wat voor randdebielen met die headsets omgaan, maar als je gewoon je boekje leest en hem volgens het boekje behandelt gaat zo'n ding gewoon heel lang mee..
daarnaast = kabel k*t..
ik weet genoeg, hoe zit het met de accu van de headset, hoelang gaat dat ongeveer mee (uren/dag)

Het heeft allebei wel wat.

Kabel
+ Geluidskwaliteit perfect, zit ook lekker. Eenvoudig volume te regelen
- Controller wil nog weleens door de kamer vliegen als je hem neerlegt en weg wilt lopen :D

Draadloos
+ Draadloos
- Zit soms k*t, moet harder praten om verstaanbaar te zijn. Irritante knopje die je moet indrukken om geluid harder en zachter te zetten.

Althans dit is mijn ervaring met de headsets van Xbox

dat harde praten komt wel goed, want zodra ik net goed bezig heb en net voor me pave low/chopper gunner bijv., word ik gekilled dan word er weer gescholden:roflol:
ik denk ik ga gewoon voor draadloos

• #1.326
Het heeft allebei wel wat.

Kabel
+ Geluidskwaliteit perfect, zit ook lekker. Eenvoudig volume te regelen
- Controller wil nog weleens door de kamer vliegen als je hem neerlegt en weg wilt lopen :D

Draadloos
+ Draadloos
- Zit soms k*t, moet harder praten om verstaanbaar te zijn. Irritante knopje die je moet indrukken om geluid harder en zachter te zetten.

Althans dit is mijn ervaring met de headsets van Xbox
ja ik denk dat dat wel ongeveer klopt;)

Keun, wat betreft de batterij tijd, ik zou ff 15 minuten uittrekken om dat boekje te lezen;)
in mijn boekje staat dat je hem vooral eerst helemaal leeg moet laten lopen en dan een X aantal uur opladen.. voordat je hem gaat opladen..
verder nog tips:
laat hem zo vaak mogelijk helemaal leeg lopen en laat hem dan weer helemaal op. Ga het niet half bakken doen en 10 minuten opladen, half uurtje spelen elke keer, want naar mijn weten wordt je batterij lui en moet hij steeds langer opladen om korter te kunnen worden gebruikt;)

heb ik je trouwens al die elevator/glitch laten zien in Derail?

ja ik denk dat dat wel ongeveer klopt;)

Keun, wat betreft de batterij tijd, ik zou ff 15 minuten uittrekken om dat boekje te lezen;)
in mijn boekje staat dat je hem vooral eerst helemaal leeg moet laten lopen en dan een X aantal uur opladen.. voordat je hem gaat opladen..
verder nog tips:
laat hem zo vaak mogelijk helemaal leeg lopen en laat hem dan weer helemaal op. Ga het niet half bakken doen en 10 minuten opladen, half uurtje spelen elke keer, want naar mijn weten wordt je batterij lui en moet hij steeds langer opladen om korter te kunnen worden gebruikt;)

heb ik je trouwens al die elevator/glitch laten zien in Derail?
zelfde als met handy's ongeveer, alleen laat ik hem nooit leeg lopen, laad hem in de avond altijd op weer.

nee die had je nog niet laten zien, maar ik had het wel meegelezen hier.
moet je binnekort maar eens laten zien. kan me zo 1,2,3 niet voorstellen welke bergen dat nou waren

Welke glitch wordt er precies bedoeld in Derail?
Ben ik wel benieuwd naar, Derail icm HC TDM en .50cal = :heart:

• #1.329
ik kan gewoon letterlijk óveral lopen in Derail, de hoogste berg die je kan zien? Ik kan erop lopen..
overigens ga ik hem niet verklappen:P
en hou in gedachte dat als iemand je aangeeft dat je dan online ban krijgt he..

• #1.330
keun, als je nou zorgt dat je ongeveer vanaf half 11 online bent, dan ga ik denk ik beginnen omdat ik dan pas klaar ben met leren..

keun, als je nou zorgt dat je ongeveer vanaf half 11 online bent, dan ga ik denk ik beginnen omdat ik dan pas klaar ben met leren..
ik denk dat dat wel goed komt, ik moet ook even kijken ik ga zo trainen, eten, leren en daarna na me vriendin, ben ik tegen kwart over 10, half 11 thuis.

heb deze+komende week nogal wat proefwerken opstaan die niet zo makkelijk zijn.
leren=minder cod
minder cod=:sad:
:roflol:

• #1.332
wahahha
geen vriendin = meer vrijheid :P
of je doet zoals yorrick, die laat lisa gewoon spelen :o
maar then again die wonen al samen..
waar gaan je toetsen over?
durf te wedden dat het peanuts is!
anders kan ik je wel helpenghehe:P

wahahha
geen vriendin = meer vrijheid :P
of je doet zoals yorrick, die laat lisa gewoon spelen :o
maar then again die wonen al samen..
waar gaan je toetsen over?
durf te wedden dat het peanuts is!
anders kan ik je wel helpenghehe:P
haha dat klopt wel ja, maar ze geeft me afentoe mijn game avonden:roflol:
yorrick = ps3 nickname?

Boekhouden met het thema -> Dagboeken
Volgende week Boekhouden -> Permanentie
Volgende week Dec/Cred -> hele boek, snap er niks van!
Volgende week -> presentatie over handel
Volgende week -> nog een presentatie, ben ik vergeten waar over.

week daarna stage! word minder cod dus, want ik ga me trainingen niet laten vervallen

• #1.334
uiteraard, snap er geen fl**ker van, wat doe je?
ruim van te voren beginnen en je lessen voorbereiden = key
yorrick = paki;)

• #1.336
administratief medewerker niveau 3-4
laat maar hangen, als je dingen wilt weten over sport psychologie of inspanningsfysiologie (over 1 jaar ook spierfysiologie:D!) dan kom je maar bij mij:P
administratief mederwerkersshizzle ken ik niet..

ik kan gewoon letterlijk óveral lopen in Derail, de hoogste berg die je kan zien? Ik kan erop lopen..
overigens ga ik hem niet verklappen:P
en hou in gedachte dat als iemand je aangeeft dat je dan online ban krijgt he..

Wat is dat dan voor een onzin? Dus omdat iemand gebruik maakt van een fout van infinity ward zou iemand een ban krijgen? Nog nooit gehoord en lijkt me ook heel erg sterk! In finity ward moet gewoon een kleine update doen en die glitches eruit halen!

Op youtube kun je de elevators bijna allemaal vinden. Echt lame als mensen er gebruik van maken.

Laatst bewerkt:
  • #1.338
bij mij duurt het ook ****ing lang voordat ik een elevator te pakken heb en krijg bijna kramp in me vinger van het drukken :o
en je zit daar helemaal nergens achter verscholen, je moet geduld hebben en niet door je kogels heen raken...
vind er ook vrij weinig aan, is alleen soms wel lachen in private match

Wat is dat dan voor een onzin? Dus omdat iemand gebruik maakt van een fout van infinity ward zou iemand een ban krijgen? Nog nooit gehoord en lijkt me ook heel erg sterk! In finity ward moet gewoon een kleine update doen en die glitches eruit halen!

Op youtube kun je de elevators bijna allemaal vinden. Echt lame als mensen er gebruik van maken.
Gebruik maken van een glitch aka exploiting is tegen de regels en als infinity ward dit ban waardig vind wordt je gebanned. Simple as that

En terecht...glitches zijn natuurlijk leuk en aardig, maar het is en blijft een spel en als de rest je niet kan volgen of raken is de lol er vanaf. Het is natuurlijk gewoon compleet valsspelen...

Terug
Naar boven