Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

Mensen die zeggen dat een console beter schiet en richt dan een PC, moeten eens hun internet na laten kijken. Een up-to-date systeem met een normale verbinding lagt niet, je kan mij niet wijsmaken dat je even snel en precies richt met een stick als met een optische muis.

Voor PS3, probleem opgelost lijkt me?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geen idee hoe ik zou moeten filmen..

Maar vraag inderdaad maar aan koen, ook heb ik met johan gespeeld, druton, devil666 en nog wat andere van dit forum;) dus sowieso geen 'e-kills'
oke ik geloof je :p maar het lijkt wel of console gamers veel hogere scores halen dan op de pc, daar zie ik bijna nooit iemand met meer dan 50 kills in domination.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.744
Je moet ook demolition spelen :)
Dat filmpje Akira, is best wel een noobje..
heb alleen het begin gekeken..
gister trouwens toch weer prestige gedaan :o
stond ik met level 5 bovenaan met 34 - 6 heheh :D
Ben nu level 12 ofzo, lijkt wel of ik veel sneller ga dan normaal.. heb ook alweer silencer en bijna FMJ op de intervention:)

oke ik geloof je :p maar het lijkt wel of console gamers veel hogere scores halen dan op de pc, daar zie ik bijna nooit iemand met meer dan 50 kills in domination.

PC Gamers zijn noobs:D

Het gaat niet om uberscores maar om dat je die potjes die je hier niet vermeld toch een high kill/death haalt. Immortal ftw.

Potverdomme, t*ring zooi! :mad:
Krijg steeds foutmelding bij het aanmelden @ ps3. Ook steeds een andere foutmelding DX!

Ga ik zoeken @ I-net. Allemaal epic game-nerds met ingewikkelde computert-taal.

:fuu: Ga zo alles even resetten

ps3-uit
modem-uit
router-uit
modem-aan
router-aan
ps3-aan

Beter dan wel doen :roflol:!

Ben nu level 12 ofzo, lijkt wel of ik veel sneller ga dan normaal.. heb ook alweer silencer en bijna FMJ op de intervention:)
Dan wil ik wel eens met je spelen, om te zien hoe goed je bent. Van mij niet te veel verwachten aub :roflol:

Lol die gast (SeaNanners) weet echt wel waar hij mee bezig is, check ook de gasten van NextGenTactics, die brengen ook tactisch sterke filmpjes. :)

• #1.749
Lol die gast (SeaNanners) weet echt wel waar hij mee bezig is, check ook de gasten van NextGenTactics, die brengen ook tactisch sterke filmpjes. :)
Meeh.. bla bla alles wat die gast zegt weet ik allang al..
Als je wat terug bladert zie je dat ik vermeld dat ik belachelijk veel nadenk tijdens een potje.
Alles wat die gast zegt doe ik allemaal en misschien zelfs nog een tikkie erger. Kijk hij zal best goed zijn en hij heeft wel hetzelfde gametype als ik, defensive en rustig kijken, maar ik vind dat hij toch wel teveel stil staat en soms lijkt het wel een beetje op campen zolang staat hij stil.

Akira, zit je op de ps3?

If you're not running, you're not trying ;) als je op de killcam stilstaat vind ik je een camper.

Telt een pave low niet als kills voor een hogere killstreak?

Telt een pave low niet als kills voor een hogere killstreak?

Heel raar, soms wel soms niet bij mij. Iig niet uit een care package, dat soieso. meerdere mensen bijv een pavelow, 8 kills halen en geen chopper gunner krijgen en soms weer wel?

Nog een flauw plaatje maar past wel in dit topic.

Last_Stand_Motivational_Poster.jpg

Heel raar, soms wel soms niet bij mij. Iig niet uit een care package, dat soieso. meerdere mensen bijv een pavelow, 8 kills halen en geen chopper gunner krijgen en soms weer wel

Ja erg vreemd, naar mijn weten ben ik niet doodgegaan.

Ik maak echt helemaal niks klaar vandaag.. :( Dus heb Fifa er maar ingegooid

ik was ook poeeeeeeeeeeep vandaag :gay:!

Moet je hem oproepen voor je iemand killt met je guns/equipment geloof ik.

Rare logica, dus wss programeerfout

Hoezo? Ik heb gewoon mijn harrier ingeroepen, zodra ik pave low had ook direct ingeroepen, en ik kreeg mijn EMP maar niet.

• #1.759
If you're not running, you're not trying ;) als je op de killcam stilstaat vind ik je een camper.
Ik ben het deels met je eens.
Tuurlijk moet je veel bewegen, anders wordt je plek voorspelbaar en wordt je neergemaaid door tegenstanders.
Maar ik sta alleen niet stil op een killcam als ik vanuit hipfire schiet.
Als je aan het begin van de killcam nog loopt, dus niet de gehele killcam stil zit dan vind ik je sowieso geen camper.
En dan nog iets: 99% van de mensen op MW2 zijn voorspelbaar als hel, als ik ze op 1 plek zie lopen, weet ik heel vaak precies welke route ze gaan nemen.. Dan ga ik er even lekker voor zitten (ik heb ze dus al gezien!) en pak ik ze gewoon. Dan moeten ze maar niet zo voorspelbaar zijn.

Terug
Naar boven