MuscleMeat

Modern Warfare 2 - 10 november

wat is er zo chill aan EMP ?

Heeft iemand eigenlijk al "The surgical" of "dictator" of die ander met SMG.

Ik heb alleen perfectionist maar die was niet zo moeilijk XD

Ja oke snap ik, zit er ook over na te denken om van alle guns de challenges te halen voor de points.

Ja oke snap ik, zit er ook over na te denken om van alle guns de challenges te halen voor de points.

True, heb bijna alles vrijgespeeld voor de M4A1, inclusief de prestige challenges, daarna nog de Scar-H, M16A4, ACR en AK47. Ik ga dus niet meer prestigen.

Inderdaad ik ben nog pas level 52 volgens mij, ik zie wel wat ik doe hahah!

Potverdomme k*tspel;
2 keer emergency drop gehad vorige spel, 2 keer dat ze me killen en echt ALLE crates stelen;
ik krijg het er echt van, stomme campers

Potverdomme k*tspel;
2 keer emergency drop gehad vorige spel, 2 keer dat ze me killen en echt ALLE crates stelen;
ik krijg het er echt van, stomme campers

Heb ik ook dikwijls gehad. Ik wacht nu steeds tot er een UAV online is, en kijk of er dan geen enemies in de buurt zijn. En dan snel snel die marker gooien en hopen dat er niemand komt. Die CP's en EAD's werken echt als vliegen op stront.

Heb ik ook dikwijls gehad. Ik wacht nu steeds tot er een UAV online is, en kijk of er dan geen enemies in de buurt zijn. En dan snel snel die marker gooien en hopen dat er niemand komt. Die CP's en EAD's werken echt als vliegen op stront.
Kan ze ook prima als bait gebruiken, tot je ziet dat je net een choppergunner hebt, hem vervolgens wilt halen, en zelf gebaited wordt. :(

Ik merk wel dat ik soms aardig zit te ragen, af en toe maar een pauze inlassen. :D

nu ik demolition speel worden mijn scores ook beter, ervoor speelde ik bijna alleen maar groundwar :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.773
Vanmiddag even langsgeweest bij mijn kleine neefje en een TN gehaald met fast scoopen in Derail :)
Ging erg lekker!
Controller gaat trouwens echt een keertje kapot.. Blijf er maar mee gooien..:o

Vanmiddag even langsgeweest bij mijn kleine neefje en een TN gehaald met fast scoopen in Derail :)
Ging erg lekker!
Controller gaat trouwens echt een keertje kapot.. Blijf er maar mee gooien..:o
Ik zit al aan m'n 2de controller nu :)
was m'n reserve, wist wel dat ik er zo één nodig had :p
normaal gooi ik hem gwn zowat op m'n bureautafel, maar had hem uit woede nu tegen de grond gesmeten :o
word er echt veel te agressief van gvd

• #1.775
Vanochtend trouwens MW1 gespeeld met Koen.
Was wel echt weer lache, heerlijk die oude wapens, killstreaks en maps..
En geen campers!

• #1.777
Klopt, maar ze kunnen toch niet op tegen mijn epic rush skillz + de overkil van een MP5 met silencer..

mw1 was ook vet.. met die m401 (ofzo) sniper. Heerlijk ding!

Net mijn End of Line titel gehaald:woot: Ik ben een blij man.

Ik heb pronstar al drie uur geleden uitgenodigd maar hij wil niet met mij spelen:(

Ik heb pronstar al drie uur geleden uitgenodigd maar hij wil niet met mij spelen:(

héhé heb gisteren toevallig nog mw1 eens gespeeld, verschiet toch hoe anders dat is tegen mw2 en hoe snel je een ander spel gewoon wordt

srry dat had ik niet gezien dan :p
had gisteren m'n ps3 laten opstaan terwijl ik weg was;
en op het moment is het niet echt leuk om met me te spelen aangezien ik de title van rpg-7 wil hebben :D zit nu aan 560 kills en 124 multi-kills
ohja, en de sniper op cod4 was M40A3 als ik me niet vergis :)

Terug
Naar boven