- Waardering
- 1.093
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het emblem
! zal wel opzoeken zo even.Ja oke snap ik, zit er ook over na te denken om van alle guns de challenges te halen voor de points.
Potverdomme k*tspel;
2 keer emergency drop gehad vorige spel, 2 keer dat ze me killen en echt ALLE crates stelen;
ik krijg het er echt van, stomme campers
Kan ze ook prima als bait gebruiken, tot je ziet dat je net een choppergunner hebt, hem vervolgens wilt halen, en zelf gebaited wordt.Heb ik ook dikwijls gehad. Ik wacht nu steeds tot er een UAV online is, en kijk of er dan geen enemies in de buurt zijn. En dan snel snel die marker gooien en hopen dat er niemand komt. Die CP's en EAD's werken echt als vliegen op stront.

Ik zit al aan m'n 2de controller nuVanmiddag even langsgeweest bij mijn kleine neefje en een TN gehaald met fast scoopen in Derail
Ging erg lekker!
Controller gaat trouwens echt een keertje kapot.. Blijf er maar mee gooien..![]()

jah ik ook nog vandaagVanochtend trouwens MW1 gespeeld met Koen.
Was wel echt weer lache, heerlijk die oude wapens, killstreaks en maps..
En geen campers!
met m'n broer hahmw1 was ook vet.. met die m401 (ofzo) sniper. Heerlijk ding!
Net mijn End of Line titel gehaaldIk ben een blij man.
Ik heb pronstar al drie uur geleden uitgenodigd maar hij wil niet met mij spelen![]()
srry dat had ik niet gezien danmw1 was ook vet.. met die m401 (ofzo) sniper. Heerlijk ding!
Net mijn End of Line titel gehaaldIk ben een blij man.
Ik heb pronstar al drie uur geleden uitgenodigd maar hij wil niet met mij spelen![]()

zit nu aan 560 kills en 124 multi-kills