Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

srry dat had ik niet gezien dan :p
had gisteren m'n ps3 laten opstaan terwijl ik weg was;
en op het moment is het niet echt leuk om met me te spelen aangezien ik de title van rpg-7 wil hebben :D zit nu aan 560 kills en 124 multi-kills
ohja, en de sniper op cod4 was M40A3 als ik me niet vergis :)

Verschrikkelijk die gasten met die RPG's! Met die titel "badaboom" Zelfde als die tubers, moet ik ook eens gaan doen:roflol:

Ja ik zag dat je ongeveer 3 uur "in een party" was, ik dacht al zoiets. M40A3 idd. Vet ding.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
toch kan je met mw1 niet 'fast scoopen' zoals in mw2.
hij zit zeg maar tussen mw2 zijn fast scoop en normale snelheid scoopen in zonder fast ADS..

Juist COD:WAW ingestoken. Nog maar 5000 man online :D

En raar genoeg, allemaal nieuw spelers nog. De helft zat nog niet aan 1ste prestige en level 15, 23, 29, ... enzo

Het voelt wel crappy aan als je de vloeiendheid(buiten de lag-games natuurlijk) van MW2 gewoon bent.

Juist COD:WAW ingestoken. Nog maar 5000 man online :D

En raar genoeg, allemaal nieuw spelers nog. De helft zat nog niet aan 1ste prestige en level 15, 23, 29, ... enzo

Het voelt wel crappy aan als je de vloeiendheid(buiten de lag-games natuurlijk) van MW2 gewoon bent.
jah idd :p toch mis ik de tijden van cod4 en cod5;
vooral omdat er toen bijlange niet zoveel shitmarkers waren gvd;

---------- Toegevoegd om 11:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Verschrikkelijk die gasten met die RPG's! Met die titel "badaboom" Zelfde als die tubers, moet ik ook eens gaan doen:roflol:

Ja ik zag dat je ongeveer 3 uur "in een party" was, ik dacht al zoiets. M40A3 idd. Vet ding.
Het spel irriteert me soms zo hard dat ik wel moet RPG'en :p
Dan ben je met je ump op iemand aan het schieten, draait die zich om en BAM!; schiet die 1 kogel, direct headshot :mad:

Daarom heb ik nu een ganse class voor RPG.

AK-47 met noobtube;
RPG-7 als secondary;
Sleight of hand pro
Danger Close pro (ftw)
Ninja pro

Echt te zalig gewoon :p gisteren groundwar domination, ik schiet m'n eerste noobtube naar hun vlag, 5 kills :D
Is echt wel kicken als je een quad doet met je RPG ook haha :p

jefgtturbo:jeffgtturbo

ik voeg me zelf toe bij de dbb clan;)

kwam er gistere nog een paar tegen met DBB als clantag in quarry :) heb zelf als clantag r@pe ben heletijd met me noobtube aan de gang geweest hehe na een tijdje liep iedereen ermee killstreak zat er nie in meestal zijn ze zo pist dat ze je blijven opzoeke tot ze je hebbe :P

vind trouwens de berichjes die ik soms in me inbox krijg mooi als ze pist zijn hehe : your mom sucks c**k for bus fare, heb er zo al wel 100 binne gekregen :D

Laatst bewerkt:
kwam er gistere nog een paar tegen met DBB als clantag in quarry :) heb zelf als clantag r@pe ben heletijd met me noobtube aan de gang geweest hehe na een tijdje liep iedereen ermee killstreak zat er nie in meestal zijn ze zo pist dat ze je blijven opzoeke tot ze je hebbe :P

vind trouwens de berichjes die ik soms in me inbox krijg mooi als ze pist zijn hehe : your mom sucks c**k for bus fare, heb er zo al wel 100 binne gekregen :D
haha :p ja daar doe je het toch voor eh
of hacker, aimbot,.. :D love this game hah

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

jefgtturbo:jeffgtturbo

ik voeg me zelf toe bij de dbb clan;)
Gratz :p hoeveel kills heb je?
en ps3 of xbox360?

hehe vind het ok altijd mooi als ze een harrierstrike op choppergunner of wat dan ok hebbe knal ze altijd gelijk uit de lucht :)

kan je trouwens de carepakage uit de lucht schieten? de stinger lockt hem wel maar ik ben altijd te traag

Laatst bewerkt:
Waarom ben ik zo wisselvallig :fuu:!!!
5-10, potje daarna 24-3 :roflol: hahah

hehe vind het ok altijd mooi als ze een harrierstrike op choppergunner of wat dan ok hebbe knal ze altijd gelijk uit de lucht :)

kan je trouwens de carepakage uit de lucht schieten? de stinger lockt hem wel maar ik ben altijd te traag
dat weet ik niet eigenlijk :p denk van niet, aangezien die snel terug weg is;

---------- Toegevoegd om 14:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:28 ----------

Waarom ben ik zo wisselvallig :fuu:!!!
5-10, potje daarna 24-3 :roflol: hahah
Blijven oefenen :p dan word je wel pro

Wat is je PSN eigenlijk? :)

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:33 ----------

Gratz :p hoeveel kills heb je?
en ps3 of xbox360?

ps3 , en kils weet niet , heb wel een ratio van 14,50% :p

Gaat nog steeds niet heel erg goed, vandaag wel aan nieuwe prestige begonnen. Ben er ingegaan met KD ratio van 1.27 maar na een half potje was het al 1.26 dus dat hou ik maar aan. Als iemand vanavond zin heeft om mij bij te staan in het levelen voel je vrij me toe te voegen!

Gaat nog steeds niet heel erg goed, vandaag wel aan nieuwe prestige begonnen. Ben er ingegaan met KD ratio van 1.27 maar na een half potje was het al 1.26 dus dat hou ik maar aan. Als iemand vanavond zin heeft om mij bij te staan in het levelen voel je vrij me toe te voegen!
wat is je PSN? :p

Ik speel de laatste tijd echt ruk. Als iemand zin heeft om mee te spelen en me wat te helpen, PSN: subzerohero66

Ben inmiddels 22 of 23. Potje ground war 3 lvl's omhoog, haalde ook nog SCAR veteran en heb aantal potjes S&D gedaan (á 500xp p/kill). Oh ja, ben ook nog wezen trainen vanaaf ;)

Al dagen niet meer gespeeld. Is Steam alweer enigszins normaal of blijft het een drama?

als iemand een goed maatje wil met het online spelen , voeg me maar toe hoor :)

ben momenteel rank :41 , en een accuracy van 14,50% ;)

psn: jeffgtturbo

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven