AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

kill death ratio moet je eigenlijk ook idd niet naar kijken
want ik heb het spel net 1 maand , dus in het begin ga je gewoon vaak dood;) , maar als je die accuracy hebt met een wapen als een FAL (daar speel ik mee) is toch wel netjes toch:cool: , als je hem nog hoger wilt werken moet je gaan sniperen , maar dat kan ik echt niet:D

wat is jullie hoogste kill kill streak en hoevaak was je daar bij dood?

ik heb wel eens 26 om 2 gehad , maar gisteren had ik 19 om 0 , vondt ik toch wel erg jammer dat ik er als laatst bij kwam (nog maar 6 min spelen), anders had ik nuclair:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.803
Ik speel de laatste tijd echt ruk. Als iemand zin heeft om mee te spelen en me wat te helpen, PSN: subzerohero66
Voeg mij dan toe chappie, ik werk altijd in iedereens voordeel ghehe behalve dan dat ik je kills pak altijd :o
als iemand een goed maatje wil met het online spelen , voeg me maar toe hoor :)

ben momenteel rank :41 , en een accuracy van 14,50% ;)

psn: jeffgtturbo
je mag mij ook toevoegen voor een potje
kill death ratio moet je eigenlijk ook idd niet naar kijken
want ik heb het spel net 1 maand , dus in het begin ga je gewoon vaak dood;) , maar als je die accuracy hebt met een wapen als een FAL (daar speel ik mee) is toch wel netjes toch:cool: , als je hem nog hoger wilt werken moet je gaan sniperen , maar dat kan ik echt niet:D

wat is jullie hoogste kill kill streak en hoevaak was je daar bij dood?

ik heb wel eens 26 om 2 gehad , maar gisteren had ik 19 om 0 , vondt ik toch wel erg jammer dat ik er als laatst bij kwam (nog maar 6 min spelen), anders had ik nuclair:D
hmm 14% met de fal is juist weinig, omdat je daar niet mee kan sprayen..

hoogste killstreak (heb 40 gister verbeterd) is nu 45.. zonder nuke, met intervention (fast scoopen) daarna ook nog lekker fast scoopend een nuke gehaald.. had hem bijna 2 keer in 1 potje.. eerste keer streak van 23 en daarna streak van 29 :D

Kill death ratio gaat nog steeds omhoog: 2,73..
ongeveer 32k kills en 12k deaths.:)

hoe heet jij dan op psn?

• #1.805
Mooijboy ghehehe

hopelijk heb je wel een headset, anders kan je me net zo goed niet toevoegen :p

gister in terminal-domination 9 tegen 9 53-5 gehaald

• #1.810
ooh oke.. ja nja je kan verwachten dat ik boven aan sta:P
flink gescheld.. en je kan er best van leren.. ik durf niet te beweren dat het door mij komt maar, de mensen waarmee ik vaak speel zijn wel beter geworden.:o

ooh oke.. ja nja je kan verwachten dat ik boven aan sta:P
flink gescheld.. en je kan er best van leren.. ik durf niet te beweren dat het door mij komt maar, de mensen waarmee ik vaak speel zijn wel beter geworden.:o

Ik denk dat je beter kan worden van het kijken naar anderen. Andere plekken, andere inzichten...

Mooijboy ghehehe

hopelijk heb je wel een headset, anders kan je me net zo goed niet toevoegen :p

Geen headset :o
Voeg mij dan toe chappie, ik werk altijd in iedereens voordeel ghehe behalve dan dat ik je kills pak altijd :o

Zie antwoord boven, chappie:o
Mijn K/D is trouwens wel erg gezakt omdat met neefjes er in het weekend ook wat op spelen (denk aan spelletjes 3-25 of zo) :roflol:
Nu zit ik op 1,34 denk ik maar ik kijk er niet meer veel naar.

Laatst bewerkt:
wtf, ben hier een spelletje free for all aan het spelen, gewoonweg ieder spel heeft deze kerel [MUFF]billyc700 een tactical nuke in het spel op het laatste!!! IEDERE ****ING MAAL! kbraak ervan

wtf, ben hier een spelletje free for all aan het spelen, gewoonweg ieder spel heeft deze kerel [MUFF]billyc700 een tactical nuke in het spel op het laatste!!! IEDERE ****ING MAAL! kbraak ervan

Kijk welke killstreaks hij gebruikt en haal ze uit de lucht met een stinger. Tenzij hij er geen gebruikt natuurlijk.

Gisteren een tijd zitten spelen en het ging me echt niet! Keer na keer dood. Precies of iedereen zoveel beter was hehe :p

5kills op een row, is echt retemoeilijk

als iemand een goed maatje wil met het online spelen , voeg me maar toe hoor :)

ben momenteel rank :41 , en een accuracy van 14,50% ;)

psn: jeffgtturbo
ik zal je straks toevoegen :p
en met je accuracy zou je beter niet stoefen, want die is weinig hah :D
miss dat je k/d ratio goed is? :)

Terug
Naar boven