AndroidHealthClinic

Modern Warfare 2 - 10 november

die van mij is echt kak, maar boeiend, vriend van me heeft 20%, vind ik aardig hoog eerlijk gezegd.

mijn kill death ratio is ook niet echt boeiend , maar ik ben ook niet de enigste die speelt , + dat je in het begin als je het spel net hebt , heel vaak dood gaat

Domination begint meer en meer mijn favo gameplay te worden. Haalde gisteren voor het eerst een flawless game met 21-0. Toegeven ik was de enigste die "A" defende terwijl derest de strijd om B leverde, met de klassieke "camp fag" berichtjes als gevolg. :D

Vandaag ging het ook al goed op scrapyard met 44-10.

Mijn stinger class heeft daarom altijd col-blooded.
Vanaf dat ik doodga door een killstreaks, meteen class switch en neerschieten :)

Goede tip trouwens. Ik heb nu 7 classes dus zal er weer één instellen als flyswatter :D.

Domination begint meer en meer mijn favo gameplay te worden. Haalde gisteren voor het eerst een flawless game met 21-0. Toegeven ik was de enigste die "A" defende terwijl derest de strijd om B leverde, met de klassieke "camp fag" berichtjes als gevolg. :D

Vandaag ging het ook al goed op scrapyard met 44-10.

Heb het niet zo op domination maar gister in skidrow 19-0 voornamelijk vanaf de bekende campplek bij A.

hoe ****in' k*t gingen de potjes net zeg, ongelofelijk :roflol: beter niet meer spelen vandaag DX

vanmiddag even een potje doen met de clan van dbb?
gaan we is kijken hoe ver we het kunnen schoppen met ze alle bij elkaar:D
wie o wie komt er ook om 4 uur?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.831
vanmiddag even een potje doen met de clan van dbb?
gaan we is kijken hoe ver we het kunnen schoppen met ze alle bij elkaar:D
wie o wie komt er ook om 4 uur?
Jammer main, ik had heel graag gejoined maar ik moet om half 4 tot 5 autorijden.. Misschien na het eten?
Laatste keer dat ik keek was mn accuracy 22,4% oid vind ik zelf aardig laag.. Misschien dat hij nu wel omhoog is gegaan omdat ik bijna alleen nog maar met intervention speel:D

Ik zie trouwens best weinig fast scoopers.. vaak ben ik de enige of Koen ???

Ik zie trouwens best weinig fast scoopers.. vaak ben ik de enige of Koen ???
er zijn toch degelijk veel fast scoopers, alleen zien we die niet vaak inderdaad, ik heb laatste paar dagen eens wat filmpjes gekeken, sommige zijn echt zoooo fcking goed he! scoopen amper in en maken regelmatig no-scoops tijdens een jump, of die 360 fast/no-scoops zijn ook sick!

1.39 nu :D! naizzz gaat elke dag wel omhoog. 3500-2500 ongeveer

PS name: mongsky

voeg mij effe toe allemaal :)

He nice, effe nieuw wapentje en killstreaks en perks genomen, en eindig al constant 3de in free for all games. M'n graad stijgt ook aardig met de minuut nu :)

mensen die op ps3 es keertje willen spelen,

PSN : Sephiku
ben niet ongelooflijk slecht maa ook ni zo goed :P
ben alleen in de week online en dan savonds ;)
yo

Scar-H primary: met gewone scope
shotgun secondary

Marathon
Stopping Power
en de andere even vergeten

Voor de rest: health boost bij respawn
en wat sticky grenades en cookies!

Ben zelf niet echt goed, maar waarom als Perk 1 Marathon? En op de Scar heb je eigenlijk geen scope nodig.

Ik snap af en toe echt niet hoe het komt dat sommigen zo weinig afgeknald worden. Ik heb zovaak dat ik 2 man neerknal en ikzelf dan door een derde van opzij geraakt wordt. Killstreak is nu 13, k/d ratio 0.71 en accuracy 15% :o

Terug
Naar boven