Fitness Seller

Modern Warfare 2 - 10 november

killstreak setup: predator - airstrike - harrier;
geen chopper dus :p

Heb alleen de shotgun striker gebruikt :p
demolition kan toch zalig zijn hah

Ohja, ik ben Pr0nstar_x voor de duidelijkheid :)

Foto0299.jpg

De t*ring! 94 kills! WTF, haha.

zo, heb toch maar geprestiged :P
op zich wel zonde van alle moeite die ik gedaan heb, bv om ook zoveel mogelijk perks allemaal op maximaal te krijgen, maar et begon een beetje te saai te worden om alleen nog maar bezig te zijn met unlocken, en verder niet echt meer gewoon te knallen met een lekkere setup.
dus maar geprestiged, weer eventjes wat boeiende dingetjes unlocken en gewoon verder gaan met proberen mn K/D ratio nou eindelijk es op 1.00 te krijgen :P
moet geloof ik nog 400 kills meer dan death, dus duurt ook nog wel ffies, heb sowieso wat minder tijd om te gamen, en speel momenteel meestal wel met een postief K/D ratio, maar meestal gaat et slechts om een paar kills verschil, en nu zonder al mn geunlockte perks en wapens zal het ook nog wel lastiger zijn.

Laatst bewerkt:
Ik heb de pest aan campers om eerlijk te zijn :p
Gistere avond - nacht (pas gestart rond 24u00) ging het van geen meter,
veel k*t hosts trouwens.

Speciaal stopping power pro aangezet en dan nog een half magazijn op iemand moeten leegschieten voor ze neergingen, terwijl ik gedood wordt (niet eens headshot) door 2 kogels.

Om eerlijk te zijn ben ik bij mijn weten nog nooit gekilled door een fast scooper :o en ik ben ondertussen toch al een 14k keer gestorven.

K/D zit op 1.54, acc rond de 19%, ik snipe amper en single shotter gebruik ik ook zelden (buiten shotguns uiteraard, love them :D).

Ik heb zo mijn dagen wnn het mij niet echt afga, kloterij is dat ik meestal dan niet afgeef :p

nog maar een keer proberen dan
vanavond rond half 9 online jongens? , voeg mij maar toe: jeffgtturbo

Kunnen we misschien proberen om allemaal bij elkaar te komen team deatmatch!?
alleen hoe gaan we dit fixen dan? 1 iemand moet iedereen uit nodigen in zijn party ofzo

ik moet er wel bij zeggen dat ik niet elk level goed kan:P , maar gaat goed komen

nog maar een keer proberen dan
vanavond rond half 9 online jongens? , voeg mij maar toe: jeffgtturbo

Kunnen we misschien proberen om allemaal bij elkaar te komen team deatmatch!?
alleen hoe gaan we dit fixen dan? 1 iemand moet iedereen uit nodigen in zijn party ofzo

ik moet er wel bij zeggen dat ik niet elk level goed kan:P , maar gaat goed komen
nee dan ben ik gaan trainen :(
Vanavond om 21u30 of 21u45 zou beter zijn voor me :)

niet slecht, dat is echt een chaos level met groundwar-domination..
ik vind terminal echt baas als mijn team B-C heeft, spam kill FTW zolang mijn team A niet gaat capturen dat is echt zo lame, totaal geen tactiek.:p
ja terminal is ook echt zalig :p
ik hou van al de kleinere maps, met close quarter combat;
Terminal, skidrow en favela zijn m'n favoriete maps :D
Er is maar 1 map dat ik echt haat en das derail :)

ja terminal is ook echt zalig :p
ik hou van al de kleinere maps, met close quarter combat;
Terminal, skidrow en favela zijn m'n favoriete maps :D
Er is maar 1 map dat ik echt haat en das derail :)
favela vind ik wel lekker met demolition als wij de bomb moeten planten, dan zit ik meestal op de daken te fast-scoopen met zicht op hun respawm plek.

derail is daaren tegen een k*t level met demolition, ik heb de goede plaatsen nog niet hellemaal door (loop routes). domination in derail is dan weer baas, als wij B-C hebben en je gaat in die loots zitten pak ik ze weer met me .50cal (zicht over A terrein, niet waar de flag is zul je wel weten)

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

*ik ga dit weekend nog eens me FMJ op me intervention unlocken ik mis hem toch in bepaalde levels, het aimen gaat op korte afstanden sneller dan de .50cal maar dat zit tussen me oren.

ook een gruwelijk secondary weapon die ik sinds kort gebruik is de ravicas>akimbo bij me sniper classes, en met fmj op me run&gun classes.

favela vind ik wel lekker met demolition als wij de bomb moeten planten, dan zit ik meestal op de daken te fast-scoopen met zicht op hun respawm plek.

derail is daaren tegen een k*t level met demolition, ik heb de goede plaatsen nog niet hellemaal door (loop routes). domination in derail is dan weer baas, als wij B-C hebben en je gaat in die loots zitten pak ik ze weer met me .50cal (zicht over A terrein, niet waar de flag is zul je wel weten)

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:44 ----------

*ik ga dit weekend nog eens me FMJ op me intervention unlocken ik mis hem toch in bepaalde levels, het aimen gaat op korte afstanden sneller dan de .50cal maar dat zit tussen me oren.

ook een gruwelijk secondary weapon die ik sinds kort gebruik is de ravicas>akimbo bij me sniper classes, en met fmj op me run&gun classes.
ja raffica akimbo ownt echt wel;
wat nog écht goed is, is G18 akimbo;
en qua aimen is er volgens mij idd een verschil tussen de barret .50cal en de intervention;
kan ook gewoon aan mij liggen natuurlijk :p

ja raffica akimbo ownt echt wel;
wat nog écht goed is, is G18 akimbo;
en qua aimen is er volgens mij idd een verschil tussen de barret .50cal en de intervention;
kan ook gewoon aan mij liggen natuurlijk :p
inderdaad maar die zou ik nemen op een class met scavenger omdat je vrij snel door die munitie heen bent, bij de raffica is een schot met akimbo al een kill, ook eigenlijk al zonder akimbo, echt super ding.
maar met g18 kan je wel beter mee sprayen

ik denk dat de intervention bij de meeste fijner aanvoelt, omdat die ''echt echt'' uitziet als een sniper, hij voelt gewoon fijner aan.
maar toch gebruik ik de .50cal, ik kan niet echt kiezen welke beter is, imo zijn ze even goed alleen gebruik je(ik) ze iets anders.
fast scooping met ACOG-sight is ook gevaarlijk, maar dan zou ik het wel in levels doen zoals Afghan, Scrapyard in ieder geval waar je geen donkere gangen hebt zoals in Skidrow bijv.
*ACOG-sight zoomt nog sneller in, als je gewoon vanaf de borst iemand hit, heb je hem meestal 1shot1kill

ik speel altijd met de TAR en daarbij de grenade launcher en hardbeat sensor, maar er zijn zeker weten nog wel betere wapens , weet alleen niet zo goed welke ik moet pakken , :cool:, rpd bevoorbeeld ?

Laatst bewerkt:
ik speel altijd met de TAR en daarbij de grenade launcher en hardbeat sensor, maar er zijn zeker weten nog wel betere wapens , weet alleen niet zo goed welke ik moet pakken , :cool:, rpd bevoorbeeld ?
de tar-21 is ook een lekker wapen, veel munitie en je kunt er goed mee sprayen, ik prefeer hem wel met silencer.(licht natuurlijk ook aan je game type, bij grounwar zou ik noob-tube pakken of fmj)
zelfde geld voor scar-h/m4a1 ofzo/ump45
maar ik gebruik laatste tijd zelden assault rifles, momenteel alleen snipers.
RPD houd je wel op met run&gunnen omdat die redelijk traag richt + reload

de tar-21 is ook een lekker wapen, veel munitie en je kunt er goed mee sprayen, ik prefeer hem wel met silencer.(licht natuurlijk ook aan je game type, bij grounwar zou ik noob-tube pakken of fmj)
zelfde geld voor scar-h/m4a1 ofzo/ump45
maar ik gebruik laatste tijd zelden assault rifles, momenteel alleen snipers.
RPD houd je wel op met run&gunnen omdat die redelijk traag richt + reload

TAR-21 is idd een lekker wapentje! Gisteren ge-unlocked, en sindsdien al lekker wat ge-upgrade. Zit nu met een TAR-21 met Bling-perk: Silencer en ACOG-sight. Samen met een stopping power perk dan!

Vind hem toch iets beter dan de SCAR-H.

De Noob-tube of fmj, wat is dat precies?

TAR-21 is idd een lekker wapentje! Gisteren ge-unlocked, en sindsdien al lekker wat ge-upgrade. Zit nu met een TAR-21 met Bling-perk: Silencer en ACOG-sight. Samen met een stopping power perk dan!

Vind hem toch iets beter dan de SCAR-H.

De Noob-tube of fmj, wat is dat precies?
ow sorry, ik zei noob-tube van zelf:roflol:
grenade launcher/FMJ (full metal jacketbullets of zo) je bullets doen meer damage.
ow ja ik ben de ACR vergeten op te noemen, maar deze is imo overrated, wel een goed wep opzich

grenade launcher/FMJ (full metal jacketbullets of zo) je bullets doen meer damage.
ow ja ik ben de ACR vergeten op te noemen, maar deze is imo overrated, wel een goed wep opzich
FMJ doet niet meer schade. Alleen als je door een muur/object schiet verliest hij minder schade.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.859
FMJ = full metal jacket inderdaad, dit betekend meer bullet damage en je kogels verliezen geen 'kracht' zodra je door muren heen schiet;)

Hmm wel fijn, gister weer nuke met intervention @ quarry.. denk wacht er nog ff mee, kill streak verbeteren toch. Hmm chill, server lagged, ik wordt eruit gekicked en ik ben allweer me 2e nuke kwijt:D
godverrrdomme..

FMJ = full metal jacket inderdaad, dit betekend meer bullet damage en je kogels verliezen geen 'kracht' zodra je door muren heen schiet;)

Hmm wel fijn, gister weer nuke met intervention @ quarry.. denk wacht er nog ff mee, kill streak verbeteren toch. Hmm chill, server lagged, ik wordt eruit gekicked en ik ben allweer me 2e nuke kwijt:D
godverrrdomme..
het zit je niet mee, komt omdat je zo'n mooijboy bent:cool:
maar echt klote!

heb nog een brutale montage gevonden;
http://www.youtube.com/watch?v=JpHUZ9ANnJA

Terug
Naar boven