MuscleMeat

moed tijdens het fitnessen

bodymen111

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
74kg
ik wil heel graag elke dag fitnessen.
maar de vrienden waar ik mee ga fitnessen nemen het niet serieus.
ze zeggen dan "neen vandaag kan ik niet of wil ik niet"
dan is het automatisch dat mijn moed en wil voorbij gaat.
hoe zou ik dit kunnen oplossen ?

Koop een mp3-speler, en ga alleen trainen. Als jij sporten ernstig neemt en zij niet, dan zullen ze ook in de gym maar wat aanklooien.

Ga alleen naar de gym, en train als een gek. Binnen 6 maand zien ze dan je vooruitgang en gaan ze huilen.

"Neen" :o het blijft een kansloos woord.

Maarja, gewoon lekker gaan sporten.
Je gaat immers sporten om te sporten, en niet om als een stel homo's bij elkaar te gaan staan en te gaan kletsen.. Die vrienden heb je nergens voor nodig :D

"Neen" :o het blijft een kansloos woord.

Maarja, gewoon lekker gaan sporten.
Je gaat immers sporten om te sporten, en niet om als een stel homo's bij elkaar te gaan staan en te gaan kletsen.. Die vrienden heb je nergens voor nodig :D

Neen is gewoon Nederlands, doe normaal.
Daarbij is samen trainen ook niet gelijk gerelateert aan homo zijn..

OT: ik ben vanaf het begin af aan al gelijk alleen gaan trainen ;) het is voor jou misschien even wennen maar probeer jezelf aan te leren dat je altijd alleen gaat, tenzij zij ook mee gaan.

Laatst bewerkt:
Neen is gewoon Nederlands, doe normaal.
Daarbij is samen trainen ook niet gelijk gerelateert aan homo zijn..

OT: ik ben vanaf het begin af aan al gelijk alleen gaan trainen ;) het is voor jou misschien even wennen maar probeer jezelf aan te leren dat je altijd alleen gaat, tenzij zij ook mee gaan.

Welke Nederlander hoor jij dan ooit 'Neen" zeggen? En met 5 man trainen terwijl je allemaal alleen maar apparaten bezet houdt en verder geen ruk uitvoert is wel degelijk gay.

@ TS, ga gewoon alleen trainen, ze hoeven je hand toch niet vast te houden? Over een jaar heb jij dan een goed fysiek en willen ze met jou trainen, kun jij ze dan afwijzen.

"Elke dag" zou ik ook "nee(n)" tegen zeggen, 5x per week is wel genoeg. En alleen train je IMO altijd beter, ja het is wat minder gezellig misschien, maar je kan nog altijd kort een babbeltje maken met de bekende bezoekers, hoeft niet heel de training door te gaan.

Ga alleen totdat ze zoveel resultaat bij jou zien dat ze vanzelf gemotiveerd raken.

gewoon alleen gaan.

dus jij bent afhankelijk van je vrienden? blijkbaar heb je zelf ook geen dicipline om alleen naar gym te gaan :)

I wish I had a workout partner:( :fa:

een aantal van mijn maten heb ik in het verleden al versleten als trainingspartner. Ging gewoon alleen verder.
Nu, en zeker in de zomer op het strand, kijken veel maten naar hun eigen bierpens en laffe armpjes en zeggen dan. Shit, was ik ook maar blijven trainen.

Daarnaast is het veel makkelijker in te plannen ook. En er is altijd wel iemand in de gym om je ff te helpen spotten oid.

Dus gewoon doen wat je zelf wilt. Probeer dit door te voeren met meerdere keuzes in je leven.

een aantal van mijn maten heb ik in het verleden al versleten als trainingspartner. Ging gewoon alleen verder.
Nu, en zeker in de zomer op het strand, kijken veel maten naar hun eigen bierpens en laffe armpjes en zeggen dan. Shit, was ik ook maar blijven trainen.

Daarnaast is het veel makkelijker in te plannen ook. En er is altijd wel iemand in de gym om je ff te helpen spotten oid.

Dus gewoon doen wat je zelf wilt. Probeer dit door te voeren met meerdere keuzes in je leven.

@TS: Je kunt motivatie halen uit het (hopelijke) feit dat jij veel meer progressie gaat boeken dan je vrienden en zie elke training die je zonder hun doet als een manier waarmee dit verschil groter word;)

Gewoon alleen gaan man, muziek op en lekker knallen

• Topic Starter Topic Starter
inderdaad , ik moet trainen met de intensiteit van ze zullen wel opkijken binnen een paar maand naar mij.
bedankt voor de reactie's

Gewoon alleen gaan trainen. Ik zou het ook stront vervelend vinden om met anderen te trainen. Als je alleen traint is de focus er meer, andere mensen kunnen je daarentegen wel weer motiveren. Maar als het je vrienden zijn is het net alsof je traint in het jeugdhonk, vooral wanneer je vrienden het niet zo serieus nemen.

Ga alleen trainen.

Wie komt die komt.

Ik ging in het verleden ook wel eens samen met collega's trainen, maar dat continue gewacht op elkaar heb ik geen tijd voor. Ik ga er heen en wie komt die komt, Ik heb toch geen tijd om veel te kletsen tijdens de training.

Alleen trainen... Als ik elke keer niet zou gaan of zou moeten wachten op mijn ongemotiveerde trainingmaatjes had ik nu nog steeds dik en lui geweest. Als je gespot moet worden kan je altijd wel iemand vragen die zelf aan het trainen is.

het word hier al meerdere keren gezegd ga alleen muziek op maak een mooi spil schema en idd spotters zat en als je straks wat verder bent is er altijd iemand in de gym die ziet dat jij serieus bezig bent ..

en heb je miss een goede trainings maat en met 5 man is toch teveel voordat jij aan de beurt bent ben je weer koud en pomp kwijt rust pauze duurt te lang .. succes

Nummer zoveel die het zegt: gewoon lekker alleen gaan trainen. Leidt ook minder af tijdens je training. Kijk wel even of het realistisch is om iedere dag te gaan trainen. Volgens mij is een veelgemaakte 'beginnersfout' dat mensen te fanatiek beginnen op een niveau dat eigenlijk niet vol te houden is. Bovendien is rust ook belangrijk voor je lichaam. Als het 3-4 keer per week lukt ben je al prima bezig!

Terug
Naar boven