Idd, in Aalter, bij dr Crevits. In m'n gezicht niet, en nergens anders ook niet, behalve op m'n armen dan, daar heb ik van enkele een klein bultje ipv van een putje, dus dat het niet helemaal vlak is maar m'n huid die precies wat verhoogd teruggegroeid is. Weet niet hoe dit komt, zal hem dit ook eens zeggen als ik nog een keer ga. Komt wss door de soort laser die hij gebruikt (heeft bijna telkens een andere gebruikt, wss ook omdat die telkens evolueren). Je hebt denk ik een laser om het de eerste keer weg te doen, en dan een andere laser voor vlekken die teruggekomen zijn dus om een 2de maal te behandelen, en wss ook nog een laser die dieper gaat dan de andere die meer kans geeft dat ze permanent wegblijven. Zal de volgende keer in elk geval vragen dat hij een laser gebruikt waarvan m'n huid gegarandeert vlak blijft, en dus geen kleine verhoging geeft in sommige gevallen. Voor de rest ben ik best tevreden, dus toch wel voor 85 - 90%. De behandeling zelf duurt ook vrij kort, heb nog nooit veel langer dan 5 minuten op die tafel gelegen..
Die vlekjes kunnen wel lang lichtroze blijven (meer dan 6 maand), maar normaalgezien worden ze terug de kleur zoals je normale huid en bruint de plaats waar de vlek was ook gewoon zoals je andere huid. Maar als je na 1 behandeling er mee in de zon terug gaat is er wel een grote kans dat ze terug pigmenteren. Pas na 2 of 3 keer blijven ze meestal volledig weg dan.