MuscleMeat

Moeite met aankomen op test e kuur

Als training belangrijker was dan voeding dan was 90% van de sportschool wel wat buffer:o. Trainen kunnen ze wa, eten weten ze geen kut over. Als ik dat vraag is het wat mama maakt, en soms zelfs 2 borden!!!;$;$;$

Als training belangrijker was dan voeding dan was 90% van de sportschool wel wat buffer:o. Trainen kunnen ze wa, eten weten ze geen kut over. Als ik dat vraag is het wat mama maakt, en soms zelfs 2 borden!!!;$;$;$

Ik vind helemaal niet dat er goed getraind wordt.

als je het per se wilt reduceren tot 1 belangrijkste dan lijkt voeding me toch echt het belangrijkste

als je niet traint gain je niet

als je niet eet ga je dood

doe mij maar voeding dan

Nog steeds aan het wachten tot TS wat post..
Nog steeds denk ik dat zn gear fake is
Nog steeds is voeding belangrijker dan training
Nog steeds..

Zolang je gear echt is, en je genoeg eet ga je gainen. Ongeacht wat voor retarded trainings stijl je hebt. Volgens mij zijn er zat onderzoeken voorbij gekomen dat mensen op aas zonder te trainen gainen.

Beste mede bodybuilders.

Ik zit momenteel in mijn eerste kuur test e only, nu zit ik inmiddels in week 4 maar ben echter maar 0.5 kg aangkomen. Dit terwijl mijn calorie inname 600 boven onderhoud ligt. Moet het gewicht nog komen, aangezien het pas week 4/6 inkickt, of komt dit vaker voor?

Graag jullie reacties of advies.

Momenteel

Lengte 165
Gewicht 71 kg
Bodyfat +- 13-14%

Ben een man overigens.

Meer eten.

De hamvraag is, wat is je onderhooud? Weet je dat? Dat is een strikvraag, want niemand weet zn onderhoud exact.
En hoe heb je je onderhoud berekend? Via een formule? Smijt die formullukes allemaal int vuilbak. Eet gewoon extra totdat je beetje aankomt.

Overdrijf hierin niet. 1kg per week voor u gewicht is absurd veel. Dzn heb je na je test e kuurtje wel 12 kg massa te pakken maar tzal vooral vocht en vet zijn. Maar aan de andere kant, zo ziet 99% van de aas users hier ook uit, vocht en vet klompen. Je zou erbij passen.

Zolang je gear echt is, en je genoeg eet ga je gainen. Ongeacht wat voor retarded trainings stijl je hebt. Volgens mij zijn er zat onderzoeken voorbij gekomen dat mensen op aas zonder te trainen gainen.

Post eens 1. Ik ken er gene, jij kent er "zat"

Het is gewoon een feit dat je gemakkelijk gaint op AAS, ook al is je manier van trainen ruk. Je moet maar eens trainingsvideo's van veel pro's bekijken, de uitvoering van sommige oefeningen is om te huilen maar die gasten zijn buff als een buffel ;)

voeding en gear spelen een grotere rol dan de uitvoering van de oefeningen, genetics natuurlijk ook als je echt hoog niveau wil halen.

Maar aan de andere kant, zo ziet 99% van de aas users hier ook uit, vocht en vet klompen. Je zou erbij passen.
2560762.jpg

• Like
Waarderingen: REJ
Terug
Naar boven