GewoonDenny
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 469
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 13%
lol ..dat zeg ik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lol ..dat zeg ik

Je zei eerst dat trainen belangrijker is dan eten ??
Als training belangrijker was dan voeding dan was 90% van de sportschool wel wat buffer. Trainen kunnen ze wa, eten weten ze geen kut over. Als ik dat vraag is het wat mama maakt, en soms zelfs 2 borden!!!;$;$;$
als je het per se wilt reduceren tot 1 belangrijkste dan lijkt voeding me toch echt het belangrijkste
als je niet traint gain je niet
als je niet eet ga je dood
doe mij maar voeding dan
Beste mede bodybuilders.
Ik zit momenteel in mijn eerste kuur test e only, nu zit ik inmiddels in week 4 maar ben echter maar 0.5 kg aangkomen. Dit terwijl mijn calorie inname 600 boven onderhoud ligt. Moet het gewicht nog komen, aangezien het pas week 4/6 inkickt, of komt dit vaker voor?
Graag jullie reacties of advies.
Momenteel
Lengte 165
Gewicht 71 kg
Bodyfat +- 13-14%
Ben een man overigens.
Maar aan de andere kant, zo ziet 99% van de aas users hier ook uit, vocht en vet klompen. Je zou erbij passen.
Zolang je gear echt is, en je genoeg eet ga je gainen. Ongeacht wat voor retarded trainings stijl je hebt. Volgens mij zijn er zat onderzoeken voorbij gekomen dat mensen op aas zonder te trainen gainen.

Maar aan de andere kant, zo ziet 99% van de aas users hier ook uit, vocht en vet klompen. Je zou erbij passen.

Begrijp het niet goed wat jullie willen doen. Ik ben geband geweest. Vroeg waarom om te klonen was het antwoord. Dus wil dat zeggen dat ik 2 profielen heb ofzo....Is @Brotoscience trouwens niet dezelfde als @Bolomoyo , recent gebannen door te vaak klonen van accounts? Zie profiel van Big T.
Niet ernstig nemen dus![]()
Is waarschijnlijk een misverstand denk ikIs @Brotoscience trouwens niet dezelfde als @Bolomoyo , recent gebannen door te vaak klonen van accounts? Zie profiel van Big T.
Niet ernstig nemen dus![]()