- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je weet dat T ip kan checken he

Nee je kan geen goede fysiek bouwen zonder de bouwstoffen omdat je lichaam die hard nodig hebben om te herstellen van een zware training plus nog het sterker maken van de spieren om zich voor te kunnen bereiden op de volgende zware inspanningDat is hetzelfde als je zegt: "Goed bouwen, volgens een goed bouwplan, eigenlijk belangrijker dan de bouwmaterialen"
Je kunt geen deftig fysiek bouwen zonder voldoende goede bouwstoffen.
Dan heeft hij slecht gecheckt.
Nee je kan geen goede fysiek bouwen zonder de bouwstoffen omdat je lichaam die hard nodig hebben om te herstellen van een zware training plus nog het sterker maken van de spieren om zich voor te kunnen bereiden op de volgende zware inspanning
Maar zonder goede training, geen beschadiging, geen groeiprikkel en dus ook geen groei
Dus voeding is niet belangrijker dan training want zonder voeding groei je niet en zonder goede training maar wel goede voeding groei je ook niet
In mijn beleving spelen voeding en training beiden een even grote rol in mate van progressie
Deels mee eens.Nee je kan geen goede fysiek bouwen zonder de bouwstoffen omdat je lichaam die hard nodig hebben om te herstellen van een zware training plus nog het sterker maken van de spieren om zich voor te kunnen bereiden op de volgende zware inspanning
Maar zonder goede training, geen beschadiging, geen groeiprikkel en dus ook geen groei
Dus voeding is niet belangrijker dan training want zonder voeding groei je niet en zonder goede training maar wel goede voeding groei je ook niet
In mijn beleving spelen voeding en training beiden een even grote rol in mate van progressie
Deels mee eens.
Maar vergeet niet dat je zonder AAS nog altijd in een katabole toestand kan komen, of je nu wel of niet traint. Enkel een goed voedingspatroon met de juiste nutriënten kunnen dit minimaliseren en eventueel voorkomen.
Met AAS en goede voeding weet je zeker dat er geen katabole fase zal voorkomen. Iemand die altijd matig tot slecht traint zal dan evengoed massa gaan pakken tijdens een kuur.
Dus wat mij betreft is voeding in alle gevallen prioriteit numero uno !
Nee je kan geen goede fysiek bouwen zonder de bouwstoffen omdat je lichaam die hard nodig hebben om te herstellen van een zware training plus nog het sterker maken van de spieren om zich voor te kunnen bereiden op de volgende zware inspanning
Ik ben het met je eens dat het vrijwel onmogelijk is om tijdens een kuur die samengaat met een goede voeding om in een katabole toestand terecht te komen,Deels mee eens.
Maar vergeet niet dat je zonder AAS nog altijd in een katabole toestand kan komen, of je nu wel of niet traint. Enkel een goed voedingspatroon met de juiste nutriënten kunnen dit minimaliseren en eventueel voorkomen.
Met AAS en goede voeding weet je zeker dat er geen katabole fase zal voorkomen. Iemand die altijd matig tot slecht traint zal dan evengoed massa gaan pakken tijdens een kuur.
Dus wat mij betreft is voeding in alle gevallen prioriteit numero uno !
Dat wat jij beweert is een feit klopt helemaal, maar ik neem aan dat zowel jij als alle andere in spiermassa willen groeien en niet in vetmassa"Maar zonder goede training, geen beschadiging, geen groeiprikkel en dus ook geen groei"
Jawel, maar dan in de vorm van vet in plaats van spiermassa, maar je groeit zeker wel met een kcal overschot. Als je niet aankomt heb je geen kcaloverschot, punt.
Ja klopt maar wat heb je aan vocht aankomen in en kuur waarin je niet serieus getraind hebt, plus nog dat al die vochtgains gelijk als sneeuw voor de zon verdwijnen na de kuurZolang je gear echt is, en je genoeg eet ga je gainen. Ongeacht wat voor retarded trainings stijl je hebt. Volgens mij zijn er zat onderzoeken voorbij gekomen dat mensen op aas zonder te trainen gainen.
Mijn voeding is
Banaan 1shake+50 gram brinta + 1 volkoren boterham pindakaas
Basmati/zilvervliesrijst 75 gram +100 kipfilet + 1 ei
Basmati/zilvervliesrijst 75 gram +100 kipfilet + 200 gram spinazie
Shake met 50 gram havermout
Eetlepel pindakaas.
Trainen
50 gr rozijnen /krenten
Avondeten eet met de pot mee meestal rijst pasta noodles met altijd wel iets van vlees kip of groente
50 gr omgezouten pindas of cashewnoten of japanse mix
Halve bak magere kwark + 75 gram meusli
Eiwitten +- 180/200
Vetten +- 70/80
Calorieën +- 3100
Training 4 a 5 x per week consequent
Benen /Triceps
Biceps/schouders
Rust
Rug/achterkant schouders/traps
Borst/kuiten
5 de x eventueel achterliggende spiergroepen.
Ik merk wel iets meer kracht met meeste oefeningen. Overigens niet spectaculaire.
Bijwerkingen puffy nipples helaas en aan begin meer verhoogde libido. En enkel kleine bultjes schouder rug. Vrij weinig.
Ben 15 januari begonnen en +- een kilo winst niet meer.
Merk UG blauw 3letters
Ik heb op dit moment geen lichamelijk actief werk.
Vreet je vol kerel. Ik zat 2000Kcal boven mijn natty onderhoud tijdens mijn kuur...
zal eerder dan vocht zijn man ipv vetIk heb nu al het idee dat die kilo erbij alleen maar vet is. Vriend van mij knalde er goed op. Maar als ik op 3600 ga zitten zal ik toch behoorlijk in vet omhoog gaan ook. Ik eet nu standaard 3100 en soms nog wel meer zit nu bijna een maand verder mag blij zijn als er een kilo bijgepakt heb.
Nu je het zegt.Nou ben ik niet super slim maar die voeding bij mekaar is volgens mij geen 3100kcal ??