AndroidHealthClinic

Moeite met de vetverbranding, wil fatburners proberen

LocoR

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
90kg
Zoals de titel zegt.. vetverbranding gaat niet hard genoeg... ik ben op zoek naar een goeie Fatburner.. iemand goeie tips.. Niet te duur!!

Goeie tip: carbs omlaag, cardio omhoog.

Fatburners zijn crap.

Voedsel is 1, maar ik zit nu aan de Animal Cuts en ik ga er wel lekker op. Vooral het cardio-en gaat lekker soepeltjes :rolleyes:

post je voedingsschema eens, je kcal-behoefte...

+1

Wat caffeine en groene thee extract kun je eventueel toevoegen, maar zelfs dan heb je het over 150 - 200 Cal per dag wat je extra verbrand... da's 40-50 gram koolhydraten minder eten.... dat moet lukken.

http://www.ergogenics.org/vetzucht87.html#1

(175 Cal = 1 pond vet per 20 dagen)

Of je doet EN-EN :)

Zijn er mensen hier die tips hebben omtrent deze supplementen?
want fatburners slaan bij mij niet echt aan..dus wil mij eens hier op richten.

Ik zeg ephedratje erin en gaan, die werken prima. Maar zoals iedereen altijd zegt CARDIO en VOEDING is het belangrijkste als dat goed is moet je als een trein gaan mits je iedere dag een uurtje (liever 2) aan cardio doet.

Ik zeg ephedratje erin en gaan, die werken prima. Maar zoals iedereen altijd zegt CARDIO en VOEDING is het belangrijkste als dat goed is moet je als een trein gaan mits je iedere dag een uurtje (liever 2) aan cardio doet.

of je eet gewoon nog wat minder als je lui bent
(works for me)

fatburners helpen echt wel hoor, vooral als je laag in de carbs gaat zitten (wel hoog in de eiwitten svp en zorg dat je voldoende vet binnen krijgt)

het "tekort" aan carbs kunnen je namelijk een lusteloos en moe gevoel geven, de fatburnes geven je dankzij o.a de caffeine en nog wat pepmiddelen de energie om toch te kunnen doen wat nodig is om die vetcellen kapot te maken, aangevuld met wat toevoegingen die dat proces bevorderen, zijn fatburners echt geen weggegooid geld...

Lipo 6 is denk ik 1 van de betere, stacker 7 (zeg ik het goed) is ook een goeie imo.

Terug
Naar boven