MuscleMeat

Moeite met vetverbranding!

JtH 1993

Novice
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
71kg
Vetpercentage
13%
Hallo fitnessers,

Mijn naam is Jarno, ik ben 20 jaar en fitness al zo'n twee jaar. Door een aantal vervelende blessure's ben ik wat aangekomen. Liesbreuk, afgescheurde kruisbanden.

Vorig jaar ben ik al begonnen met het her-opbouwen van mijn spiermassa, in mijn ogen is dit al aardig gelukt.

Ik ben nu begonnen met gezonde voeding en een poging tot cutten.

Mijn gewicht daalt wel. Maar het probleem is het verbranden van vet; mijn vetpercentage wil niet dalen. Hierbij heb ik jullie hulp nodig d.m.v. aanvullingen en tips.

Mijn trainingsschema:

Maandag: 5 minuten warming up (crosstrainer), 20-30 minuten 15hhl alles achter elkaar door (borst, triceps, schouder en buik) en ik sluit af met 30-40 minuten cardio op hoge intensiteit (2 apparaten)

Dinsdag: voetbal training

Woensdag: 5 minuten warming up (crosstrainer), 20-30 minuten 15hhl alles achter elkaar door (biceps, rug en benen) en ik sluit af met 30-40 minuten cardio op hoge intensiteit (2 apparaten).

Donderdag: voetbaltraining

Vrijdag: herhaling maandag

Zaterdag: voetbalwedstrijd

Zondag: Rust, soms rustig fietsen

Daarna herhaal ik deze week maar begin ik maandag met biceps, rug en benen zodat deze twee keer in de week aan bod komen.

In de bijlage kunnen jullie mijn resultaten en voedingsschema inzien.

Avondeten is groente met zalm of kip.. in het schema staat hier toevallig kip. De noten neem ik niet elke avond, soms wanneer ik er drang naar heb.

Alvast bedankt!!

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
Voedingsschema is bijgevoegd! Deze was ik vergeten..

Hey man ben op tel kon je bestand biet openen. Ik denk wel dat je trainin nuet echt gericht is op iets eerlijk gezegd. Ik zou wat meer lezen over voeding en training. Dus niet lullig bedoeld man

Jij eet maar 1700Kcal en beetje te weinig vet nog ook (60g).
Misschien toch eerst paar stickys doorlezen...

Terug
Naar boven