Sanca Saxon
Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training
50.000 likes
50 media-items
50.000 berichten
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 71.487
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 1%
ik werk in de "ruwbouw" dat wil zeggen dat wij enkel het grove werk doen, dus de constructie. hierbij moet je toch wel heel goed je plannen kunnen lezen en begrijpen en zeer goed met de architect kunnen overleggen, terwijl deze architecten ongeveer 4-5 jaar hiervoor hebben gestudeerd moet ik ze geregeld attent maken op de "rare" zeg soms maar domme fouten die ze maken en niet kunnen worden uitgevoerd...
er lopen geregeld stagiars rond van scholen en die moet je zwaar in het oog houden want als die kereltjes iets voor hebben zoals een werkongeval ben jij verantwoordelijk omdat je op ze moest letten, leuk is soms anders.
Veel fabrieksarbeiders die ik ken verdienen al veel meer dan mensen in de bouw, dat is juist het probleem. Bouw is het zwaarste werk, maar onderbetaald...daarom wil niemand het meer doen.
ik werk ook in de bouw en mn broertje in een magazijn, ik verdien maar een 125euro per maand meer
maar daar komt wel bij dat we in de bouw een paar mooie premies krijgen
toch heb ik soms echt sterk het gevoel dat ik zwaar onderbetaald word, maja, ik doe het graag, dat is ook veel waard

hoeveel uur per week denk je dan dat wij moeten werken?
Wat een kerel ben je toch ook, deed het pijn die woorden?