AndroidHealthClinic

money as debt, een heldere en interessante uitleg over hoe ons banksysteem werkt

Wow, dat heb je goed beargumenteerd kerel!

:roflol: Hoe durf je met zo'n bekrompen gedachtegang Carlin als avatar te hebben.

:roflol: Carlin zou Zeitgeist niet alleen helemaal hebben afgemaakt, hij zou ook van alle dumbassen die er in geloven geen spaan heel laten.

Don't bullshit the bullshitter!

Waar van af weet? Ik wijs op de onbetrouwbaarheid van Zeitgeist.

Lijk erop dat de banken van vandaag ook helemaal niet betrouwbaar zijn en die verdienen dan nog miljoenen aan ons , zeitgeist quote vooral de rijke bankiers waar de quotes wel degelijk van gevonden kunnen worden en nee kijk niet alleen op internet maar ook in de boeken dat ze geschreven hebben. En de 'producer' van zeitgeist verdient hier niks aan beide gratis.

btw deurklink bekijk dit ook even
http://www.youtube.com/watch?v=oI5EY5kqiBU&feature=related

voor de zeitgeist members

zie signature en join

mensen lopen al lang genoeg met ee plaat voor de kop

Laatst bewerkt:
the zeitgeistmovement...

Have mercy.

Wat is juist/fout aan het beginfilmpje?

the zeitgeistmovement...

Have mercy.

Persoonlijk vind ik de zgmovement veel te ver gaan in hun uitspraken en visie.. maar graag wil ik weten hoeveel waarheidsgehalte hun uitspraken hebben over oa fed. reserve en de machtstructuur in de vs..
Daarom vind ik het toch voorbarig om alles zomaar van tafel te vegen als zijnde conspiracy theories..

Persoonlijk vind ik de zgmovement veel te ver gaan in hun uitspraken en visie.. maar graag wil ik weten hoeveel waarheidsgehalte hun uitspraken hebben over oa fed. reserve en de machtstructuur in de vs..
Daarom vind ik het toch voorbarig om alles zomaar van tafel te vegen als zijnde conspiracy theories..

Eensch, als de maker van Zeitgeist z'n zin krijgt heb ik later als econoom geen werk :P

:roflol: Carlin zou Zeitgeist niet alleen helemaal hebben afgemaakt, hij zou ook van alle dumbassen die er in geloven geen spaan heel laten.

Don't bullshit the bullshitter!

gij spoort voor geen milimeter he!

ga eens wat meer lezen en bekijken over 'Carlin' alvorens over de man mee te praten!

• Topic Starter Topic Starter
ik geloof dat milliband ooit eens een boek heeft geschreven over het militair industrieel complex in amerika, daarin werd toch wel duidelijk dat de beslissingen daar door een kleine elite genomen worden, dat zie je in elk land wel terug.

Ook intressant [Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven