AndroidHealthClinic

Review Monster Caps - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Monster Caps:
    -Volle, harde spierpomps
    -Heftig explosieve spierkracht
    -Hogere eiwitopname
    -Langdurig volle spiermassa
    -Direct merkbaar sterkere spieren
    -Stimuleert aanmaak spiermassa
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 4 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? NVT
  • Welke dosis heb je gebruikt? 4 caps 60-90 min voor de training, op rustdagen 's ochtends 4 caps
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, voor 22:00 uur besteld is de volgende dag binnen, gratis goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Ik gebruik altijd producten voor de 'pump'. En tijdens mijn eerste training met dit product was ik niet te stoppen. Dat zal niet alleen aan het gebruik van de monster caps liggen, maar ik had wel een pomp die ik normaal gesproken niet zo erg had.

Mijn review:

Omdat ik altijd een product gebruik voor de 'pomp' tijdens trainingen en mijn oude potje NO boosters op was, ging ik opzoek naar wat nieuws.
Ik keek de site van body en fit shop door en zag daar monster caps staan.
Omdat ik over het algemeen erg tevreden ben over producten van deze leverancier dacht ik; Ill give it a try :rolleyes:
Hun agmatine zorgde ook altijd voor lekkere pomps, dus wilde ik deze graag proberen.
Ik had mijn pakketje besteld, en uiteraard de volgende dag al binnen :cheer:
Een beetje jammer dat ik nog 2 dagen moest wachten met trainen, lang leve de feestdagen :eek!:
Maar eindelijk was het dinsdag en 's avonds een uur voor mijn training heb ik 4 caps ingenomen, en een half uur later mn PWO.
In de sportschool stond er borst en triceps op het programma en na wat opwarmsetjes mn eerste workset. Ik weet niet waar het aan lag, maar ik pakte ongeveer 5 herhalingen meer dan die week daarvoor met hetzelfde gewicht.
De hele training had ik een onwijze pomp, en had ik een lekkere mind-muscle controle :D

Alleen heb ik ook 's ochtends op rustdagen 4 caps genomen (zoals geadviseerd), maar kan daar de voordelen echt niet van ontdekken.
Waarschijnlijk om je potje sneller leeg te krijgen...

Over het algemeen een prima product :)

monster_caps.jpg

Over een uurtje kunnen we weer:D 4 caps Monster Caps en 1 scoopje Strong om het af te maken:D

Zware training gehad, maar een heerlijke doorbloeding, pomp. Ik voelde me echt even een Monster (caps) :D

Ralf

vandaag binnen, ben benieuwd. Word de werking trouwens minder als je het bij een iso shake neemt?

vandaag binnen, ben benieuwd. Word de werking trouwens minder als je het bij een iso shake neemt?
Je hebt je antwoord al. Maar voor anderen. Ik adviseer deze om een uurtje/90 minuten voor je training te nemen gevolgd door 20 minuten voor je training whey. Zit je helemaal goed! :)

Ralf

Krijg je hierdoor ook een vollere look in het algemeen van? Dus niet alleen de pomp tijdens het trainen.

Wel goede pomp, bij mij ongeveer hetzelfde als wanneer ik zelf agmatine en citrulline door de pre workout doe.
Een goedkoper alternatief voor mij dus.

helpt niks voor mij heb er 8 genomen voor de training pomp is even hard zonder de monster caps en voel geen verschil, zonde van je geld vind ik..

Zonde dat het voor jou niks doet! Ik heb vandaag weer een PR gezet op DL :cool:

Merk er vrij weinig/niks van.

Wellicht in combinatie met een pre-workout wel het gewenste effect? :)

Heb er nu 1x op getraind en voelde wel lekker! Morgen rug trainen, eens kijken hoe het gaat.

Heb er nu 1x op getraind en voelde wel lekker! Morgen rug trainen, eens kijken hoe het gaat.

Zoals al eerder gemeld vind ik me trainingen er echt veel lekkerder mee gaan op de een of andere manier :D

Ben benieuwd! Let us know :thumb:

Bedankt voor je complimenten! :) Ik train er ook regelmatig op en merk vaak direct al een extra pomp en kracht. Monster Caps is vanwege zijn populariteit op dit moment uitverkocht, ik hoop met 1-2 weken deze al weer voorradig te hebben.

Ralf

Morgen rug en vandaag borst/biceps gedaan, voelde wel lekker maar niet bijzonder? Neem het pas een paar dagen dus nog ff afwachten? Wil sowieso ook nog andere producten proberen te kijken wat echt "dat gevoel" geeft, C4, Assault en Craze lijken me ook wel interessant.

Goed product! Ben er zeker tevreden over. Geen gejaagd gevoel. Lekkere pomp...het is gewoon voller. Heerlijk!

Morgen rug en vandaag borst/biceps gedaan, voelde wel lekker maar niet bijzonder? Neem het pas een paar dagen dus nog ff afwachten? Wil sowieso ook nog andere producten proberen te kijken wat echt "dat gevoel" geeft, C4, Assault en Craze lijken me ook wel interessant.
Je pakt nu een product voor vollere spieren, meer hardheid en meer pomp. Als je echt de rush wilt, zou je inderdaad eens naar C4 of Craze moeten kijken.
Goed product! Ben er zeker tevreden over. Geen gejaagd gevoel. Lekkere pomp...het is gewoon voller. Heerlijk!
Lekker he:wl:

Nu paar dagen mee bezig. Momenteel in de cut en daarbij gebruik ik dexaprine. Nu monstercaps erbij omdat er geen extra stimulanten inzitten, maar het zorgt wel voor een vollere look (in ieder geval op het moment van trainen) en een betere pomp. Over krachttoename kan ik weinig zeggen ivm cut.

Denk dat dit in combinatie met een andere PréWO zeker een knaller zal zijn.

Nu paar dagen mee bezig. Momenteel in de cut en daarbij gebruik ik dexaprine. Nu monstercaps erbij omdat er geen extra stimulanten inzitten, maar het zorgt wel voor een vollere look (in ieder geval op het moment van trainen) en een betere pomp. Over krachttoename kan ik weinig zeggen ivm cut.

Precies mijn ervaring hehe :wl:

Zeker! :) De Monster Caps zorgen voor een vollere en betere look en dat merken we heel vaak uit reacties van onze klanten.

Ralf

Ow hier zit o.a. agmatine in. Laatste keer dat ik agmatine nam kreeg ik weer wat striee bij m'n borst spier erbij :)
Dikke pomp!

Terug
Naar boven