Fitness Seller

Monster Caps - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Monster Caps:
    -Volle, harde spierpomps
    -Heftig explosieve spierkracht
    -Hogere eiwitopname
    -Langdurig volle spiermassa
    -Direct merkbaar sterkere spieren
    -Stimuleert aanmaak spiermassa
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 4 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? NVT
  • Welke dosis heb je gebruikt? 4 caps 60-90 min voor de training, op rustdagen 's ochtends 4 caps
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, voor 22:00 uur besteld is de volgende dag binnen, gratis goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Ik gebruik altijd producten voor de 'pump'. En tijdens mijn eerste training met dit product was ik niet te stoppen. Dat zal niet alleen aan het gebruik van de monster caps liggen, maar ik had wel een pomp die ik normaal gesproken niet zo erg had.

Mijn review:

Omdat ik altijd een product gebruik voor de 'pomp' tijdens trainingen en mijn oude potje NO boosters op was, ging ik opzoek naar wat nieuws.
Ik keek de site van body en fit shop door en zag daar monster caps staan.
Omdat ik over het algemeen erg tevreden ben over producten van deze leverancier dacht ik; Ill give it a try :rolleyes:
Hun agmatine zorgde ook altijd voor lekkere pomps, dus wilde ik deze graag proberen.
Ik had mijn pakketje besteld, en uiteraard de volgende dag al binnen :cheer:
Een beetje jammer dat ik nog 2 dagen moest wachten met trainen, lang leve de feestdagen :eek!:
Maar eindelijk was het dinsdag en 's avonds een uur voor mijn training heb ik 4 caps ingenomen, en een half uur later mn PWO.
In de sportschool stond er borst en triceps op het programma en na wat opwarmsetjes mn eerste workset. Ik weet niet waar het aan lag, maar ik pakte ongeveer 5 herhalingen meer dan die week daarvoor met hetzelfde gewicht.
De hele training had ik een onwijze pomp, en had ik een lekkere mind-muscle controle :D

Alleen heb ik ook 's ochtends op rustdagen 4 caps genomen (zoals geadviseerd), maar kan daar de voordelen echt niet van ontdekken.
Waarschijnlijk om je potje sneller leeg te krijgen...

Over het algemeen een prima product :)

monster_caps.jpg
 
Zag deze in de op=op staan :cool: Komt mooi uit nu mijn andere NO product bijna op is!
We hebben de Monster Caps nu extra scherp geprijsd. :wl:

"NO is de beste vriend van Bodybuilders. Het helpt met meer uithouding, meer eiwitten en voedingsstoffen opnemen, sneller herstel, afvoer afvalstoffen, spiergroei en massieve spierpomps. Monster Caps bevat op dit gebied het allerbeste!"
 
Aangezien de agmatine uitverkocht is, deze weer besteld. Top NO product voor heerlijke pomps :D
 
Aangezien er Creatine HCL inzit is het dan raadzaam om nog Creapure Creatine in te nemen?
Aangezien Creatine HCL gelijk staat aan 10 gram creatine monohydraat en dan nog een 5 gram Creapure Creatine, zit je dan op 15 gram creatine per dag?
 
Neem hier altijd dubbele dosering van. Heerlijke pomp
 
Aangezien er Creatine HCL inzit is het dan raadzaam om nog Creapure Creatine in te nemen?
Aangezien Creatine HCL gelijk staat aan 10 gram creatine monohydraat en dan nog een 5 gram Creapure Creatine, zit je dan op 15 gram creatine per dag?

Zou er gewoon dagelijks mono bij supplementeren :) De hoeveelheid hcl zal niet veel zijn in de caps.
 
Beste BB'ers,

Ik heb een vraag over het toepassen van dit product:

Ik train 6 keer in de week, waarvan 3x KT en 3x kickboksen. Nu is mijn vraag wat te doen met inname van de monster caps op de dagen dat ik kickboks? Moet ik dit als een rustdag zien en dus 's morgens innemen of 1 uurtje voor de training innemen?

De kickboks trainingen bevatten nauwelijks KT gerelateerde oefeningen, bijna alleen maar interval/conditie trainingen.

Alvast bedankt!
 
Beste BB'ers,

Ik heb een vraag over het toepassen van dit product:

Ik train 6 keer in de week, waarvan 3x KT en 3x kickboksen. Nu is mijn vraag wat te doen met inname van de monster caps op de dagen dat ik kickboks? Moet ik dit als een rustdag zien en dus 's morgens innemen of 1 uurtje voor de training innemen?

De kickboks trainingen bevatten nauwelijks KT gerelateerde oefeningen, bijna alleen maar interval/conditie trainingen.

Alvast bedankt!
Ik zou zowel op trainingsdagen als boksdagen wel Monster Caps nemen. Deze geven net het stukje extra doorbloeding waardoor je meer uit je trainingen kunt halen.

Ralf
 
Je merkt inderdaad dat de ingredienten belangrijk zijn voor je training. Dikke pomp je houdt het langer vol, dikke pomp.

Soms als extra stimulant neem ik een half schepje pre-WO erbij. Das helemaal te gek
 
Je merkt inderdaad dat de ingredienten belangrijk zijn voor je training. Dikke pomp je houdt het langer vol, dikke pomp.

Soms als extra stimulant neem ik een half schepje pre-WO erbij. Das helemaal te gek

Daar nog wat extra agmatine, citrulline en arginine bij en je hebt de perfecte combi voor een zieke pomp ;)
 
Daar nog wat extra agmatine, citrulline en arginine bij en je hebt de perfecte combi voor een zieke pomp ;)

Precies en de pomp is wat je blijkbaar toch als bb'er wil he, zoveel mogelijk bloed naar die spieren :D
 
Wanneer kun je deze het beste gebruiken, ik train als volgt:

Maandag rond 17:30
Dinsdag rond 17:30
Woensdag RUST
Donderdag rond 17:30
Vrijdag rond 17:30
Weekend RUST

Ik bedoel hoe laat kan ik ze het beste nemen op trainingsdagen en moet ik ze ook nemen op rustdagen?

En hoe kan ik dit het beste combineren met Multi Men, Clarinol CLA en Omega-3?
 
Wanneer kun je deze het beste gebruiken, ik train als volgt: Maandag rond 17:30 Dinsdag rond 17:30 Woensdag RUST Donderdag rond 17:30 Vrijdag rond 17:30 Weekend RUST Ik bedoel hoe laat kan ik ze het beste nemen op trainingsdagen en moet ik ze ook nemen op rustdagen? En hoe kan ik dit het beste combineren met Multi Men, Clarinol CLA en Omega-3?

Je moet ze enkel een uur voor je training innemen.
Dus op de dagen dat je niet traint is het niet nodig!
 
Wanneer kun je deze het beste gebruiken, ik train als volgt:

Maandag rond 17:30
Dinsdag rond 17:30
Woensdag RUST
Donderdag rond 17:30
Vrijdag rond 17:30
Weekend RUST

Ik bedoel hoe laat kan ik ze het beste nemen op trainingsdagen en moet ik ze ook nemen op rustdagen?

En hoe kan ik dit het beste combineren met Multi Men, Clarinol CLA en Omega-3?

Om je antwoord compleet te maken neem je monster caps alleen voor het trainen dus niet op je rustdagen. De rest neem je gewoon s morgens bij het ontbijt.

Succes met de pomps :D
 
Ik heb deze vandaag binnengekregen en zal mijn ervaring morgen posten.
Vanavond even kijken of het werkt :D

Ik heb alleen een vraag over de "Verhoogde Eiwitopname".
Klopt dit? Zo ja, welke stof zorgt hier voor een verhoogde eiwitsynthese?
 
Nee dat klopt niet, zoals producten van B&F over het algemeen niet kloppen. Je hebt dus een mooie miskoop begaan! Als je de verpakking nog niet hebt geopend zou ik hem retour sturen en je geld terug vragen.
 
Nee dat klopt niet, zoals producten van B&F over het algemeen niet kloppen. Je hebt dus een mooie miskoop begaan! Als je de verpakking nog niet hebt geopend zou ik hem retour sturen en je geld terug vragen.

Goed onderbouwd ook.. Als je niks zinnigs te melden hebt hou je dan gewoon stil.
 
Hoe moet ik onderbouwen dat iets niet kan werken zoals B&F beloofd? Dat is onmogelijk. Jij kunt wel onderbouwen hoe die verhoogde eiwitopname in elkaar zit, als je wilt beweren dat ik het mis heb...
 
Gisteren dus de B&F Monster Caps gebruikt.

Review
Ze gaven een "lekkere" pomp, zeker niet overdreven dus waarbij je je arm niet meer kunt strekken.
Je merkt duidelijk dat je wat opgepompter bent zonder er last van te hebben dus dat is positief in mijn opzicht.
Wat mij ook opgevallen is, is dat de pomp ook na het trainen nog aardig lang bleef zitten, denk tot wel 2 a 3 uur na het trainen.
Wat mij verbaasde was de krachttoename, ik heb dezelfde gewichten gepakt als mijn vorige training om te kijken wat het verschil is en ik kon duidelijk meer herhalingen
dan gewoonlijk.

Voor de werking van deze pillen dus zeker een ++7.5/10

Betreffende de verhoogde eiwitopname
Ik heb hier nog enig onderzoek naar gedaan.
De stof Astragin zou hier voor een beter opname moeten zorgen.
B&F: dit unieke gepatenteerde extract kan de opname van de meeste aminozuren, eiwitten en vitamines in het lichaam mogelijk verhogen. Een optimale opname is namelijk essentieel voor een optimale werking van ieder product.

Of deze stof daadwerkelijk werkt zal per persoon verschillen en de onderzoeken die hierop gedaan worden zijn natuurlijk niet te vertrouwens zoals met de meeste onderzoeken tegenwoordig.

Aanrader of niet
Voor degene die een "Lekkere" pomp willen: JA
Voor degene die een beetje extra kracht willen: JA
Voor degene die een "Harde" pomp willen: NEE
Voor degene die een NO booster zoeken die ze kunnen combineren met PWO: JA
 
Nee dat klopt niet, zoals producten van B&F over het algemeen niet kloppen. Je hebt dus een mooie miskoop begaan! Als je de verpakking nog niet hebt geopend zou ik hem retour sturen en je geld terug vragen.

Kijk hieronder eens hoe je een zinnige post plaatst. Ongeacht de uitkomst, positief of negatief, hier heb je tenminste wat aan. In tegenstelling tot jouw post.

Gisteren dus de B&F Monster Caps gebruikt.

Review
Ze gaven een "lekkere" pomp, zeker niet overdreven dus waarbij je je arm niet meer kunt strekken.
Je merkt duidelijk dat je wat opgepompter bent zonder er last van te hebben dus dat is positief in mijn opzicht.
Wat mij ook opgevallen is, is dat de pomp ook na het trainen nog aardig lang bleef zitten, denk tot wel 2 a 3 uur na het trainen.
Wat mij verbaasde was de krachttoename, ik heb dezelfde gewichten gepakt als mijn vorige training om te kijken wat het verschil is en ik kon duidelijk meer herhalingen
dan gewoonlijk.

Voor de werking van deze pillen dus zeker een ++7.5/10

Betreffende de verhoogde eiwitopname
Ik heb hier nog enig onderzoek naar gedaan.
De stof Astragin zou hier voor een beter opname moeten zorgen.
B&F: dit unieke gepatenteerde extract kan de opname van de meeste aminozuren, eiwitten en vitamines in het lichaam mogelijk verhogen. Een optimale opname is namelijk essentieel voor een optimale werking van ieder product.

Of deze stof daadwerkelijk werkt zal per persoon verschillen en de onderzoeken die hierop gedaan worden zijn natuurlijk niet te vertrouwens zoals met de meeste onderzoeken tegenwoordig.

Aanrader of niet
Voor degene die een "Lekkere" pomp willen: JA
Voor degene die een beetje extra kracht willen: JA
Voor degene die een "Harde" pomp willen: NEE
Voor degene die een NO booster zoeken die ze kunnen combineren met PWO: JA
 
Back
Naar boven