XXL Nutrition

Monster Caps - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Monster Caps:
    -Volle, harde spierpomps
    -Heftig explosieve spierkracht
    -Hogere eiwitopname
    -Langdurig volle spiermassa
    -Direct merkbaar sterkere spieren
    -Stimuleert aanmaak spiermassa
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 4 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? NVT
  • Welke dosis heb je gebruikt? 4 caps 60-90 min voor de training, op rustdagen 's ochtends 4 caps
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, voor 22:00 uur besteld is de volgende dag binnen, gratis goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Ik gebruik altijd producten voor de 'pump'. En tijdens mijn eerste training met dit product was ik niet te stoppen. Dat zal niet alleen aan het gebruik van de monster caps liggen, maar ik had wel een pomp die ik normaal gesproken niet zo erg had.

Mijn review:

Omdat ik altijd een product gebruik voor de 'pomp' tijdens trainingen en mijn oude potje NO boosters op was, ging ik opzoek naar wat nieuws.
Ik keek de site van body en fit shop door en zag daar monster caps staan.
Omdat ik over het algemeen erg tevreden ben over producten van deze leverancier dacht ik; Ill give it a try :rolleyes:
Hun agmatine zorgde ook altijd voor lekkere pomps, dus wilde ik deze graag proberen.
Ik had mijn pakketje besteld, en uiteraard de volgende dag al binnen :cheer:
Een beetje jammer dat ik nog 2 dagen moest wachten met trainen, lang leve de feestdagen :eek!:
Maar eindelijk was het dinsdag en 's avonds een uur voor mijn training heb ik 4 caps ingenomen, en een half uur later mn PWO.
In de sportschool stond er borst en triceps op het programma en na wat opwarmsetjes mn eerste workset. Ik weet niet waar het aan lag, maar ik pakte ongeveer 5 herhalingen meer dan die week daarvoor met hetzelfde gewicht.
De hele training had ik een onwijze pomp, en had ik een lekkere mind-muscle controle :D

Alleen heb ik ook 's ochtends op rustdagen 4 caps genomen (zoals geadviseerd), maar kan daar de voordelen echt niet van ontdekken.
Waarschijnlijk om je potje sneller leeg te krijgen...

Over het algemeen een prima product :)

monster_caps.jpg
 
Is het echt noodzakelijk voor optimaal resultaat deze caps elke dag te pakken?
Ging gevoelsmatig uit van alleen 1 dosering voor het sporten.
 
Is het echt noodzakelijk voor optimaal resultaat deze caps elke dag te pakken?
Ging gevoelsmatig uit van alleen 1 dosering voor het sporten.
Voor maximale werking adviseren we dit wel. Als je goed gaat op één dosering enkel voor 't sporten, moet je dat zo aanhouden. Aanvoelen wat voor jou het best is, is vaak al voldoende:cool: Monster Caps
 
Is het echt noodzakelijk voor optimaal resultaat deze caps elke dag te pakken?
Ging gevoelsmatig uit van alleen 1 dosering voor het sporten.

Neem het ook alleen voor het sporten en ga er prima op :)
Vandaag vergeten en merkte echt dat ik sneller ging verzuren etc :(
 
Monster Caps weer ruimschoots voorradig :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
"NO is de beste vriend van Bodybuilders. Het helpt met meer uithouding, meer eiwitten en voedingsstoffen opnemen, sneller herstel, afvoer afvalstoffen, spiergroei en massieve spierpomps. Monster Caps bevat op dit gebied het allerbeste!"
 
Monster Caps weer ruimschoots voorradig :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
"NO is de beste vriend van Bodybuilders. Het helpt met meer uithouding, meer eiwitten en voedingsstoffen opnemen, sneller herstel, afvoer afvalstoffen, spiergroei en massieve spierpomps. Monster Caps bevat op dit gebied het allerbeste!"

Gaan we zeker eens proberen deze!
 
Monster Caps weer ruimschoots voorradig :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
"NO is de beste vriend van Bodybuilders. Het helpt met meer uithouding, meer eiwitten en voedingsstoffen opnemen, sneller herstel, afvoer afvalstoffen, spiergroei en massieve spierpomps. Monster Caps bevat op dit gebied het allerbeste!"

Mooi! Had eerst agmatine poeder wat ook erg goed werkte! Maar aangezien dat bijna niet meer te krijgen is vind MC een waardige vervanger!
 
Ik gebruik ze nu 8 dagen de eerste 4a5 dagen merkte ik er niet veel van alleen dat me aders duidelijker zichtbaar werden.
Na de 5de dag begon ik het te merken vooral in me biceps het lijkt wel of ik ze de hele dag aanspan.
Met trainen heb ik een goeie pomp maar merk niet dat ik er sterker van wordt of langer door kan gaan maar misschien komt dat nog.
 
Ik gebruik ze nu 8 dagen de eerste 4a5 dagen merkte ik er niet veel van alleen dat me aders duidelijker zichtbaar werden.
Na de 5de dag begon ik het te merken vooral in me biceps het lijkt wel of ik ze de hele dag aanspan.
Met trainen heb ik een goeie pomp maar merk niet dat ik er sterker van wordt of langer door kan gaan maar misschien komt dat nog.

Dit zijn al mooie resultaten op zich toch!
 
Ik gebruik ze nu 8 dagen de eerste 4a5 dagen merkte ik er niet veel van alleen dat me aders duidelijker zichtbaar werden.
Na de 5de dag begon ik het te merken vooral in me biceps het lijkt wel of ik ze de hele dag aanspan.
Met trainen heb ik een goeie pomp maar merk niet dat ik er sterker van wordt of langer door kan gaan maar misschien komt dat nog.
Fijn gevoel is dat ook he :) Monster Caps helpt je erbij zeker. Houd het zeker aan, dan weet ik dat de effecten nog beter worden. Succes!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
De pomp blijft goed aanwezig! Alleen soms wel eens irritant op rust dagen als ik aan het werk ben ( monteur).
De caps zijn wel erg groot om door te slikken zeg regelmatig doet me keel gewoon zeer nu neem ik na elke cap een hap brood dat gaat beter maar ze blijven wel groot
 
De pomp blijft goed aanwezig! Alleen soms wel eens irritant op rust dagen als ik aan het werk ben ( monteur).
De caps zijn wel erg groot om door te slikken zeg regelmatig doet me keel gewoon zeer nu neem ik na elke cap een hap brood dat gaat beter maar ze blijven wel groot
Bedankt voor je review! Je kan ook altijd deze doorslikken met een slok water. Het zal dan een stuk makkelijker gaan!

Ralf
 
Monster Caps weer ruimschoots voorradig :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
"NO is de beste vriend van Bodybuilders. Het helpt met meer uithouding, meer eiwitten en voedingsstoffen opnemen, sneller herstel, afvoer afvalstoffen, spiergroei en massieve spierpomps. Monster Caps bevat op dit gebied het allerbeste!"

Vind dit naast Agmatine toch wel het beste NO product voor mij :)
 
Ze zijn lekker handig idd en werken goed!
 
Ze zijn lekker handig idd en werken goed!

Product doet zeker zijn naam eer aan!

-Volle, harde spierpomps
-Heftig explosieve spierkracht
-Hogere eiwitopname
-Langdurig volle spiermassa
-Direct merkbaar sterkere spieren
-Stimuleert aanmaak spiermassa

Tim
 
Kwam het toevallig tegen en zag dat ze nogsteeds in de supersale zijn, dat komt mooi uit :D
 
Na een tijdje gestopt geweest gister weer begonnen. Zag ze in de op=op staan, ben benieuwd of ik weer zo ga knallen :)
 
Zag deze in de op=op staan :cool: Komt mooi uit nu mijn andere NO product bijna op is!
 
Back
Naar boven