Fitness Seller

Monster Caps - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: NO (Nitric Oxide)
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Monster Caps:
    -Volle, harde spierpomps
    -Heftig explosieve spierkracht
    -Hogere eiwitopname
    -Langdurig volle spiermassa
    -Direct merkbaar sterkere spieren
    -Stimuleert aanmaak spiermassa
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 4 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? NVT
  • Welke dosis heb je gebruikt? 4 caps 60-90 min voor de training, op rustdagen 's ochtends 4 caps
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, voor 22:00 uur besteld is de volgende dag binnen, gratis goodies
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Ik gebruik altijd producten voor de 'pump'. En tijdens mijn eerste training met dit product was ik niet te stoppen. Dat zal niet alleen aan het gebruik van de monster caps liggen, maar ik had wel een pomp die ik normaal gesproken niet zo erg had.

Mijn review:

Omdat ik altijd een product gebruik voor de 'pomp' tijdens trainingen en mijn oude potje NO boosters op was, ging ik opzoek naar wat nieuws.
Ik keek de site van body en fit shop door en zag daar monster caps staan.
Omdat ik over het algemeen erg tevreden ben over producten van deze leverancier dacht ik; Ill give it a try :rolleyes:
Hun agmatine zorgde ook altijd voor lekkere pomps, dus wilde ik deze graag proberen.
Ik had mijn pakketje besteld, en uiteraard de volgende dag al binnen :cheer:
Een beetje jammer dat ik nog 2 dagen moest wachten met trainen, lang leve de feestdagen :eek!:
Maar eindelijk was het dinsdag en 's avonds een uur voor mijn training heb ik 4 caps ingenomen, en een half uur later mn PWO.
In de sportschool stond er borst en triceps op het programma en na wat opwarmsetjes mn eerste workset. Ik weet niet waar het aan lag, maar ik pakte ongeveer 5 herhalingen meer dan die week daarvoor met hetzelfde gewicht.
De hele training had ik een onwijze pomp, en had ik een lekkere mind-muscle controle :D

Alleen heb ik ook 's ochtends op rustdagen 4 caps genomen (zoals geadviseerd), maar kan daar de voordelen echt niet van ontdekken.
Waarschijnlijk om je potje sneller leeg te krijgen...

Over het algemeen een prima product :)

monster_caps.jpg
 
Eindelijk weer eens een zinnige review. Thanks.
 
Kijk hieronder eens hoe je een zinnige post plaatst. Ongeacht de uitkomst, positief of negatief, hier heb je tenminste wat aan. In tegenstelling tot jouw post.

Zal maar eens iets zinnigs toevoegen dan. B&F claimt zelf alleen dat die Astragin mogelijk de opname van eiwitten verhoogt. Normaal hoor je van B&F dat ieder ingrediënt gegarandeerd sensationeel is met een onovertroffen werking. Als zelfs B&F zo voorzichtig is, dan kun je dus wel nagaan dat het weinig effect gaat hebben.

B&F: dit unieke gepatenteerde extract kan de opname van de meeste aminozuren, eiwitten en vitamines in het lichaam mogelijk verhogen. Een optimale opname is namelijk essentieel voor een optimale werking van ieder product.
 
Zal maar eens iets zinnigs toevoegen dan. B&F claimt zelf alleen dat die Astragin mogelijk de opname van eiwitten verhoogt. Normaal hoor je van B&F dat ieder ingrediënt gegarandeerd sensationeel is met een onovertroffen werking. Als zelfs B&F zo voorzichtig is, dan kun je dus wel nagaan dat het weinig effect gaat hebben.
Ben je alleen op woensdag zo pessimistisch of ook op andere dagen?
 
Zal maar eens iets zinnigs toevoegen dan. B&F claimt zelf alleen dat die Astragin mogelijk de opname van eiwitten verhoogt. Normaal hoor je van B&F dat ieder ingrediënt gegarandeerd sensationeel is met een onovertroffen werking. Als zelfs B&F zo voorzichtig is, dan kun je dus wel nagaan dat het weinig effect gaat hebben.

Volgens mij heeft dat te maken met het feit dat je geen medische claims meer mag plaatsen.
 
Volgens mij heeft dat te maken met het feit dat je geen medische claims meer mag plaatsen.

Je mag best medische claims plaatsen, zolang ze maar kloppen en erkend zijn. Dat ze geen claim plaatsen zal dus wel zijn omdat ze zelf ook al weten dat het niet klopt. Overigens staat hun site vol met claims die om die reden niet toegestaan zijn, dus bijzonder dat ze zich hier wel aan de regels houden.
 
Je mag best medische claims plaatsen, zolang ze maar kloppen en erkend zijn. Dat ze geen claim plaatsen zal dus wel zijn omdat ze zelf ook al weten dat het niet klopt. Overigens staat hun site vol met claims die om die reden niet toegestaan zijn, dus bijzonder dat ze zich hier wel aan de regels houden.
Ze worden daar inderdaad totaal niet op gecontroleerd.
 
Je mag best medische claims plaatsen, zolang ze maar kloppen en erkend zijn. Dat ze geen claim plaatsen zal dus wel zijn omdat ze zelf ook al weten dat het niet klopt. Overigens staat hun site vol met claims die om die reden niet toegestaan zijn, dus bijzonder dat ze zich hier wel aan de regels houden.

[Link niet meer beschikbaar]
 
[Link niet meer beschikbaar]

Je hebt gelijk, ik had moeten schrijven: Je mag best gezondheidsclaims plaatsen, zolang ze maar kloppen en erkend zijn. Als die verhoogde eiwitopname door Astragin waar zou zijn, dan is dat volgens de regels een 'gezondheidsclaim' en geen 'medische claim'. [Link niet meer beschikbaar]
 
Interessant product. Ik heb zelf altijd de combinatie Arginine en Citrulline, maar deze kan ook wel eens de moeite waard zijn. Ik zag hem laatst ook al een aantal keer op Instagram voorbij komen.
 
Interessant product. Ik heb zelf altijd de combinatie Arginine en Citrulline, maar deze kan ook wel eens de moeite waard zijn. Ik zag hem laatst ook al een aantal keer op Instagram voorbij komen.

Een interessant product? :roflol: Ja, om het beroemde placebo-effect eens te ervaren. Dat B&F blijft maar met hagelschieten als het gaat om nieuwe producten ontwikkelen. En het mooie is, er zal altijd een categorie instinken. Je kan overigens ook pepermuntjes in een medische potje stoppen en jezelf er van overtuigen dat ze een gewenst effect bewerkstellingen.

Fijn weekend en het blijft lachen met jou Sylve!
 
Een interessant product? :roflol: Ja, om het beroemde placebo-effect eens te ervaren. Dat B&F blijft maar met hagelschieten als het gaat om nieuwe producten ontwikkelen. En het mooie is, er zal altijd een categorie instinken. Je kan overigens ook pepermuntjes in een medische potje stoppen en jezelf er van overtuigen dat ze een gewenst effect bewerkstellingen.

Fijn weekend en het blijft lachen met jou Sylve!
Met zulke ingrediënten is ern iets aan de hand :) Veel voorkomende ingrediënten in één verpakking en/of capsules. Er zijn mensen die prefereren het om los te kopen en sommigen in een potje. Blijft altijd lachen met jou om een vergelijking van een pepermuntje en placebo in één zin te stoppen :)
 
dit topic maar weer eens uit verveling helemaal doorgelezen ,

maar wat een doorzichtig en irritant marketing gedoe was dat toen zeg :roflol:

ben blij dat B&F en zijn fanboys zijn opgeflikkerd van dit forum
 
dit topic maar weer eens uit verveling helemaal doorgelezen ,

maar wat een doorzichtig en irritant marketing gedoe was dat toen zeg :roflol:

ben blij dat B&F en zijn fanboys zijn opgeflikkerd van dit forum
Bedankt voor je fraaie review.
 
Beste mensen,

Ik ben al enige tijd op zoek naar de ingrediënten van monster caps. De label van dit product kan ik nergens terugvinden. Dit product heb ik vroeger in combinatie met BSN No-Xplode 2.0 gebruikt en kreeg daardoor de ziekste pomps ooit. Weet iemand hier misschien wat er allemaal precies inzat?

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Met vriendelijke groet,
 
Back
Naar boven