XXL Nutrition

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed man!

bij front squat kun je de barbell ook in je handpalm laten liggen. OP de binnenkant van je vingers zeg maar. En dan je hand rug op je schouders plaatsen, ellebogen de lucht in zodat je barbell niet valt.

Whoow het eerste wat me opviel is je gewicht! (Hoe kan het ookanders.. Dikke Koeieletters!)

Zeer nette training! Zo allemaal dan wordt jenog wel BB van de maand!

Goedeavond Beesten,
101,7 KG 14,2% BF
Vanavond weer een training erop. In dit verslag heb ik de resultaten van mijn progressie bodyscan en ze zijn werkelijk fantastisch boven verwachting inclusief voeding en training.
Training fullbody training 3 week 1
19.30 - 20.45 met trainingsmaat commandostyle:D
Op ong. 80% van mijn maximale kracht(ik heb een opbouwend krachtschema!)
Week 1-2 8/10 HH Week 3-4 5/8 week 5-6 1-3 hh op de compounds

Front Squat (voor het eerst in mijn leven; ontmaagd:D)
Voelde erg onwennig en deed vaak pijn op mijn schouders. Ik heb mijn handen gekruist gehouden aangezien recht te veel pijn in mijn polzen deed.
Heeft iemand voor mij tips? Ik heb ook wel eens van hulpattributen gehoord voor de frontsquat. Licht getraind op de frontsquat om te wennen
1x12x50
1x10x60
1x10x60
1x10x60
1x10x60

Bench Press
1x10x60 opwarmsetje
1x10x90
1x10x90
1x10x90

Bor
1x10x70
1x10x80
1x10x80

Military press schouders voelde zeurderig
1x10x50
1x10x50
1x10x50

BIJOEFENINGEN 70% power

Seated calf raise
1x12x60
1x12x60
1x12x60

Straight leg hip raise
1x12
1x12
1x12

Leg extension(compensatie voor lichtere squat)
1x10x60
1x10x60
1x60

Voeding
8.00 40gram whey 0,5 l halfv.melk 1 banaan 90 gram havermout
10.00 120 gram kipfilet 4 zuurdesembrood 50 gram pindakaas
13.00 200 gram gerookte zalm 200 gram tuinbonen 200 gram rijst
15.00100 gram runderrookvlees 3 zuurdesembrood 30 gram pindakaas
18.00180 gram kabeljauwfilet 120 gram aardappel 150 gr. bietjes
19.00 creatine
19.30 commando training
21.00 whey, vitargo creatine shake
21.30 nu:D 150gr. tonijn 200gram rijst 1 appel 50 gram light mayo
23.30 500 gram magere kwark en 1 schepje metrx banaan whey mmm

Body composition scan
30 jaar/1.96/101.7 kg:D:D:D:D:D
Fat% 14,2% gestegen :mad::mad:
BMI 26,5 BMR 10845 KJ/2592 KCAL
Right leg 16,6%BF fat 2,8 kg fat mass FFM 13.9 kg
Left leg 16,6 %BF fat 2,8 kg fat mass FFM 14.0 kg
Right Arm 7,7%BF fat 0,6 kg fat mass FFM 6.6 KG
Left Arm 7,8% BF fat 0,6 kg fat mass FFM 6.5 KG
Trunk 14,4% BF fat 7,8 kg fat mass FFM 46,3 kg

Zeer tevreden beesten bedankt voor al jullie adviezen de afgelopen maanden.
Begin toch langzamerhand een klein beetje een beest te worden.....:D

Gaat hier goed! maak je niet druk over dat apperaat, die hebben we ook in de gym en is nog altijd minder correct dan de ouderwetse huidplooimeter. Goed weekend en goed rusten:thumbs:

nette training, voeding ziet er ook ok uit.

Pff hoe je dat eten (niet de hoeveelheid maar dat eten zelf en dat afwegen etc.) elke dag binnen krijgt is mij een raadsel. Het is bijna een wetmatigheid dat ik net zo zou kunnen gainen met zo'n voedingsschema (ga namelijk nu al flink vooruit ook al zit ik maar te k*tten met voeding) maar ik ben er gewoon te tam voor en heb teveel andere dingen aan mn kop om dat er ook bij te nemen.

Goeie eerste training trouwens, ziet er zwaar uit met al die compounds gecombineerd met dat volume.

Pff hoe je dat eten (niet de hoeveelheid maar dat eten zelf en dat afwegen etc.) elke dag binnen krijgt is mij een raadsel. Het is bijna een wetmatigheid dat ik net zo zou kunnen gainen met zo'n voedingsschema (ga namelijk nu al flink vooruit ook al zit ik maar te k*tten met voeding) maar ik ben er gewoon te tam voor en heb teveel andere dingen aan mn kop om dat er ook bij te nemen.

Goeie eerste training trouwens, ziet er zwaar uit met al die compounds gecombineerd met dat volume.

Het hoort er allemaal bij wil je volle kracht uit je voeding, training en rust halen! :)

• Topic Starter Topic Starter
nette training, voeding ziet er ook ok uit.

Thanks bro! Voeding is ok? Ik hoop voor je dat jij ook " ok " eet dan:D
Denk het niet...

Pff hoe je dat eten (niet de hoeveelheid maar dat eten zelf en dat afwegen etc.) elke dag binnen krijgt is mij een raadsel. Het is bijna een wetmatigheid dat ik net zo zou kunnen gainen met zo'n voedingsschema (ga namelijk nu al flink vooruit ook al zit ik maar te k*tten met voeding) maar ik ben er gewoon te tam voor en heb teveel andere dingen aan mn kop om dat er ook bij te nemen. Goeie eerste training trouwens, ziet er zwaar uit met al die compounds gecombineerd met dat volume.
Thanks beest! Voeding is heel simpel;
1x in de week rijst, spaghetti -grote hoeveelheid - koken. Invriezen in zakjes van 200 gram. Ingevroren groenten zijn even gezond als verse.
Koop ingevroren groente weeg het af op de gewenste hoeveelheid en stop ze in diepvrieszakjes in de vriezer. Koop 1,5 kilo gesneden kipblokjes bak ze in het kokosvet en vries ze in zakjes in de gewenste hoeveelheid.
Ook tartaar 1,5 kg kopen ff bakken en invriezen.Gerookte zalm, makreel etc kan je gewoon in de ijskast leggen en pakken bij een zakje rijst/groente hoeft niet ingevroren te worden en blikjes tonijn hoef ik niks over uit te leggen. Ingevroren shit opwarmen in de magentron en klaar is klara...kost ongeveer 2,5 uur per week koken + 30 minuten boodschappen doen. Je moet alleen wel een magnetron hebben op je werk of school~
Het hoort er allemaal bij wil je volle kracht uit je voeding, training en rust halen! :)
+1

Goede training bro! Voor de frontsquat kun je bv. zo een mouche barbellafdekker(zal foto zoeken) gebruiken, maar na een tijdje went die 'pijn' wel ;)
goede progressie in het gewicht ook, hoeveel BF ben jebijgekomen? 0.2% ofzo, is verwaarloosbaar.

frontsquat voelt idd in het begin zeer onwennig aan maar dat zal snel wennen.
zelf gebruik ik de clean positie, stronglifts.com prevereert deze ook.
Ik had in het begin ook wat moeite met mn polsen maar door te rekken gaat dat snel beter.
http://stronglifts.com/how-to-front-squat-with-proper-technique/ Daar staat ook hoe je je onderarmen moet rekken.
En zoals seagal al zei: ellebogen goed hoog houden

deze foto zocht ik dus
sf8j8w.jpg

lol @ je muzieksmaak.

frontsquat voelt idd in het begin zeer onwennig aan maar dat zal snel wennen.
zelf gebruik ik de clean positie, stronglifts.com prevereert deze ook.
Ik had in het begin ook wat moeite met mn polsen maar door te rekken gaat dat snel beter.
http://stronglifts.com/how-to-front-squat-with-proper-technique/ Daar staat ook hoe je je onderarmen moet rekken.
En zoals seagal al zei: ellebogen goed hoog houden

leuke site G , deze kon ik nog niet

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie adviezen omtrent de frontsquat!

ben sinds sept 2006 iets van een 10kg per jaar bijgekomen dus men voeding zit wel goed.
Ben je nou werkelijk zo infantiel of onnozel om te denken dat het met je voeding te maken heeft? Je hebt meerdere malen een anbolen kuur gebruikt harrynac! 10 kg in 3 jaar met goede voeding en meerdere anabolen kuren vind ik niet spectaculair....

Anyway OT ik heb op advies een nieuw schema gekregen met minder schouderoefeningen.
Front squat heb ik ff verwijderd en vervangen door de normaleomdat ik niet met techniek moet gaan klooien met zo`n bruut pogressie schema. Komt volgende schema wel weer.

Hoofdoefeningen:1-2 weken 8-12hh/ 3-4 weken 5-8hh/ 5-6 weken 3-5hh

Maandag
Squat 5 sets
Bench press 3 sets
Chins 3 sets
Military press 3 sets

Woensdag
Deadlift 5 sets
Incline bench 3 sets
Leg press 3 sets

Side raises 3 sets 10 hh

Vrijdag
Squat 5 sets
Bench Press 3 sets
BOR 3 sets

Rear lateral raises
Barbell shrugs 3 sets 10 hh
Buik

Ik kan op gevoel en kracht van die dag nog een aantal bijoefeningen kiezen. Die vrijheid heb ik zolang ik maar niet 100% uitvoer ga op de bijoefeningen.

Laatst bewerkt:
dat schema is een stuk minder pittig.

Maar, less is MORE

:D

Lijkt mij een prima schema hoor om massa en kracht te winnen.

goeie oef sgt - de wo zal pittig worden

Anders voeg je nog wat clean&presses toe.. of high pulls.. dat soort oefeningen.. daar word je helemaal bere-sterk van

Ben je nou werkelijk zo infantiel of onnozel om te denken dat het met je voeding te maken heeft? Je hebt meerdere malen een anbolen kuur gebruikt harrynac! 10 kg in 3 jaar met goede voeding en meerdere anabolen kuren vind ik niet spectaculair....

Tegoei lezen sarge ;)
10kg per jaar, 3 jaar lang dus 30kg ;)

Dus als je anabolen neemt hoef je niet te eten wat een grap man, daarbij weet je niet eens wat ik gebruikt heb, beetje lullig om dat dan als argument te gebruiken.

Het is wel 20kg op 2 jaar. Zou eerst iets verder zien dan je neus lang is voor je dingen beweerd. Het niveau van je log daald jammer, het ga je goed, ik neem wel ergens anders een kijkje. ciao

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven