Fitness Seller

Monster of 115 kg ripped to the bone

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bedankt voor jullie adviezen omtrent de frontsquat!

Ben je nou werkelijk zo infantiel of onnozel om te denken dat het met je voeding te maken heeft? Je hebt meerdere malen een anbolen kuur gebruikt harrynac! 10 kg in 3 jaar met goede voeding en meerdere anabolen kuren vind ik niet spectaculair....

ROIDRAGE!!!!!! Niet haten op herkuul he, hij is er tenminste eerlijk over. Of kun je niet zo goed tegen eerlijke mensen commando?

Sarge, ben je blijven hangen bij de I in het woordenboek?:D

• Topic Starter Topic Starter
dat schema is een stuk minder pittig.
Maar, less is MORE
:D

:) More = less

Lijkt mij een prima schema hoor om massa en kracht te winnen.
Thanks bro we gaan ervoor!

Anders voeg je nog wat clean&presses toe.. of high pulls.. dat soort oefeningen.. daar word je helemaal bere-sterk van
Ik ken die oefeningen niet ga ze even opzoeken. De benaming klinkt al goed! Kom ik op terug..

Tegoei lezen sarge ;)
10kg per jaar, 3 jaar lang dus 30kg ;)
:D:D:D

Dus als je anabolen neemt hoef je niet te eten wat een grap man, daarbij weet je niet eens wat ik gebruikt heb, beetje lullig om dat dan als argument te gebruiken.

Het is wel 20kg op 2 jaar. Zou eerst iets verder zien dan je neus lang is voor je dingen beweerd. Het niveau van je log daald jammer, het ga je goed, ik neem wel ergens anders een kijkje. ciao
COme on bro...ik hou je alleen een spiegeltje voor.

ROIDRAGE!!!!!! Niet haten op herkuul he, hij is er tenminste eerlijk over. Of kun je niet zo goed tegen eerlijke mensen commando?
Eerlijkheid is altijd goed! No roidrage..

Sarge, ben je blijven hangen bij de I in het woordenboek?:D
Onnozel?:D

pleurishond ? :roflol:

Gut, zit ik op school zeg ik 'infantiel'. De leraar: 'Hoe kom je aan dat woord'. Ik zo: 'Oh ken ik gewoon'. Nou ja, zo leer je ook weer eens wat hé :p.

Je gaat goed SGT, blijf lekker knallen en die 105 KG gaat lukken.. en uiteindelijk nog ripped ook!

Gut, zit ik op school zeg ik 'infantiel'. De leraar: 'Hoe kom je aan dat woord'. Ik zo: 'Oh ken ik gewoon'. Nou ja, zo leer je ook weer eens wat hé :p.

Je gaat goed SGT, blijf lekker knallen en die 105 KG gaat lukken.. en uiteindelijk nog ripped ook!

Ik heb het patent om DBB op het woord infatiel zo infantiel ben ik nou:D

Doe je goed, bro! :thumb: Met geleende kracht ben je minder trots op jezelf!
Echte commandos spelen niet vals!

Rot toch op man met je 'geleende' kracht. Breezers die spuiten lenen die kracht. Ik behaal doelen ermee.

En Sgt, je moet ook goed lezen bro, want ik prik 4xpw, niet 4xp.uur
Waarom? Omdat ik gewoon geen grote hoeveelheden kan hebben in een spier. Ja vervelend om zo vaak te zetten, maar dan kan ik tenminste wat meer bewegen als met 4ml ergens in! Tis niet dat ik als verslaafde sta te trillen om m'n spuitje weer te zetten hè

Dus als je anabolen neemt hoef je niet te eten wat een grap man, daarbij weet je niet eens wat ik gebruikt heb, beetje lullig om dat dan als argument te gebruiken.

Het is wel 20kg op 2 jaar. Zou eerst iets verder zien dan je neus lang is voor je dingen beweerd. Het niveau van je log daald jammer, het ga je goed, ik neem wel ergens anders een kijkje. ciao

Ik heb het patent om DBB op het woord infatiel zo infantiel ben ik nou:D

Rot toch op man met je 'geleende' kracht. Breezers die spuiten lenen die kracht. Ik behaal doelen ermee.

Waarom? Omdat ik gewoon geen grote hoeveelheden kan hebben in een spier. Ja vervelend om zo vaak te zetten, maar dan kan ik tenminste wat meer bewegen als met 4ml ergens in! Tis niet dat ik als verslaafde sta te trillen om m'n spuitje weer te zetten hè
Gaaf dat multi quoten! :roflol:
Elke dag weer leuk leesvoer, Sarge´s log! :thumbs:
Nog een paar Grimbergen, en dan naar de bioscoop... :klink:
Heb je eigenlijk nog getraind Sarge... :p

Helemaal mee eens bro! Heb jij verkering met degene onder in je handtekening? Ik dacht dat je 3 x per dag moest spuiten mijn excuses.
4x per week lijkt mij ook al zeer heftig....ben een beetje bang voor naalden. Als ik een kuur ooit ga doen dan moet iemand ze bij me zetten.
Want zelf klooien met zo`n naald lijkt mij helemaal niks

Gaaf dat multi quoten! :roflol:
Elke dag weer leuk leesvoer, Sarge´s log! :thumbs:
Nog een paar Grimbergen, en dan naar de bioscoop... :klink:
Heb je eigenlijk nog getraind Sarge... :p

Svp niet zo achterlijk zitten quoten in mijn log dat slaat nergens op grote!
Veel plezier in de bios.. zeker getraind 2 bladzijden terug....:D

LoL

Is al goed bro! Is meisje van m'n sportschool die ik al tijdje ken en ze traint vaak mee met ons. Gewoon voor de gein dus ;) Ze is single, maar anders krijg je weer van die gasten als ze eens een foto'tje plaatst. Interesse? :D (geef je geen ongelijk ;))

Bij mij trainen geen mooie meiden alleen maar homo`s.....

Helemaal mee eens bro! Heb jij verkering met degene onder in je handtekening? Ik dacht dat je 3 x per dag moest spuiten mijn excuses.
4x per week lijkt mij ook al zeer heftig....ben een beetje bang voor naalden. Als ik een kuur ooit ga doen dan moet iemand ze bij me zetten.
Want zelf klooien met zo`n naald lijkt mij helemaal niks

word....bloedhekel aan naalden.

We verschillen blijkbaar van mening en ik had het tegen Mossad en niet tegen jou. Waarom voel je je zo aangesproken?

Animal is cool kraft hij heeft podiumamibities.
Het kwam over alsof je tegen iedereen was die AAS gebruikt.
Ik weet dat je het goed bedoelde om mij een positief advies te geven....

Fijn weekend beest

Animal is cool kraft hij heeft podiumamibities.
Het kwam over alsof je tegen iedereen was die AAS gebruikt.
Ik weet dat je het goed bedoelde om mij een positief advies te geven....

Fijn weekend beest

Idd, Sgt had het over mij en kraft quotte daarover. Zoals je het daar leest, komt het erop neer dat je mijn gebruik bekritiseerde. Vandaar!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven